Da, si eu am patit la fel intr-o curba, m-am speriat rau, noroc cu un prieten care era atunci in masina si m-a lamurit de banda cu valuri dintre sensuri.
Problemele de servodirectie
Collapse
X
-
Vai...
Cum sa ii injure Seba? Hehehe...Alea-s bune cateodata sa nu ajungi din somnul clasic in cel de veci!...
Au facut si drumarii un pustiu de bine si nu le place soferilor...
Da, asa e, pentru un neavizat cu acest gen de zgomote, te bate gandul la niscaiva defectiuni
P.S. Eu vanez acele denivelari, sunt mai sadicLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Denivelarile respective sunt intre sensuri si pe marginea drumului, deci probabilitatea sa nimeresti pe ele e mare, mai ales daca tai curba.
Comment
-
Alea de fapt sunt lumini cu incarcare solara, dar deja deviem de la topic.
Comment
-
Am si eu o nedumerire fiind vara posibil doar acuma sa fi auzit si asa sa fii facut de la inceput e vorba de un DCI de 85 cai
cand virez volanul maxim indiferent dreapta sau stanga se aude ca si cum ar scapa aer dar numai cand ajunge volanul in maxim dreapta sau stanga .
e ceva normal ?''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)
Comment
-
E normal ca la bracare maxima sa se auda un zgomot, cum ai descris tu.
Comment
-
servo variaza
Salut,
cred ca am o problema cu servo,
am aproape 2200 km cu MCV-lul si prima data a facut figuri servo pe la 1000.
Eram pe un drum de piatra pe camp si incercam sa intorc din 3 miscari. Eram cu directia la maxim stg si cand am virat dreapta, de fapt cand am inceput sa virez din maxim stg inspre dr, am observat ca nu mai am servo...Asta cam un sfert de tura de volan, dupa care si-a revenit. Aproape de maxim dr din nou, cade servo tot asa scurt. Am ignorat la momentul respectiv si am crezut ca e din cauza drumului.
De curand pe la 1600, 1700 si pe la 2000 aceleasi faze, cand virez mai mult - la intoarceri sau cine stie...Am momente de maxim o secunda in care nu am servo...Coincidenta aproape cam atat cat dureaza sa fac sfertul de tura de volan - aprox 90°.
A mai patit cineva sau stie cineva ce e cu treaba asta?
Din cate am eu habar nu e deloc normal.
Astept doar raspunsuri la obiect nu pareri despre culoarea masinii si legatura dintre ea si servodirectie.
Comment
-
Nivelul lichidului este bun?
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostSalut,
cred ca am o problema cu servo,
am aproape 2200 km cu MCV-lul si prima data a facut figuri servo pe la 1000.
Eram pe un drum de piatra pe camp si incercam sa intorc din 3 miscari. Eram cu directia la maxim stg si cand am virat dreapta, de fapt cand am inceput sa virez din maxim stg inspre dr, am observat ca nu mai am servo...Asta cam un sfert de tura de volan, dupa care si-a revenit. Aproape de maxim dr din nou, cade servo tot asa scurt. Am ignorat la momentul respectiv si am crezut ca e din cauza drumului.
De curand pe la 1600, 1700 si pe la 2000 aceleasi faze, cand virez mai mult - la intoarceri sau cine stie...Am momente de maxim o secunda in care nu am servo...Coincidenta aproape cam atat cat dureaza sa fac sfertul de tura de volan - aprox 90°.
A mai patit cineva sau stie cineva ce e cu treaba asta?
Din cate am eu habar nu e deloc normal.
Astept doar raspunsuri la obiect nu pareri despre culoarea masinii si legatura dintre ea si servodirectie.
Comment
-
Pai si de ce face doar asa de rar...? 1000-1600-1700-2000
nu scoate nici zgomot ca la capat de cursa...Ma gandesc la caseta...Sa nu fie din cauza terenului "accidentat"? Sa stea tensionata cremaliera? E posibil? Si in momentele alea sa traga mai greu...???
cine stie...Cand ajung la revizie preste vreo 3000 o pun cu roata intr-o groapa si virez sa vad daca e conditionat de chestia asta si daca face figuri asa...Nu stiu ce sa zic.
eram curios daca a mai patit cineva
Comment
Comment