am observat la ambiance-ul meu din 2005 atunci cand dau in mansalire mai puternic se aude un zgomot ciudat pe sub masina,cred ca in cutia de viteza,vreau sa intreb dak asa este normal!multumesc
Zgomot Ciudat Cand Dau In Masalier
Collapse
X
-
Originally posted by mihai nmv View Postam observat la ambiance-ul meu din 2005 atunci cand dau in mansalire mai puternic se aude un zgomot ciudat pe sub masina,cred ca in cutia de viteza,vreau sa intreb dak asa este normal!multumesc
Comment
-
colegii, mai cautati pe forum ca s-a mai discutate problema asta. La toate loganurile si in special la cele pe benzina intra in marsarier mai greu din cauza lipsei sincroanelor care lipsesc cu desavarsire intre tr5 si R. Cautati pe forum ca sigur gasiti raspunsuri l amulte din interbarile voastre
Comment
-
Originally posted by BAROSANU_MOL View Postcolegii, mai cautati pe forum ca s-a mai discutate problema asta. La toate loganurile si in special la cele pe benzina intra in marsarier mai greu din cauza lipsei sincroanelor care lipsesc cu desavarsire intre tr5 si R. Cautati pe forum ca sigur gasiti raspunsuri l amulte din interbarile voastre
Comment
-
barosaanu , ei ziceau ca in mers se aude in zgomot.
1.ce zici tu nu are legatura nici cu faptul ca e benzina sau deasel.
2.R e nesincronizat , 5-u e sincronizat
3.faptu ca e nesincronizat inseamna ca uneori cand introduci masalieru caraie sau intra mai greu , dar doar daca esti neatent , daca esti atent bagi de 1000 de ori consecutiv fara sa caraie.
4. in masalier e un zgomot specific ca la orice masina
as vrea sa intreb colegi care se plang de zgomot , daca loganul e prima lor masina si ias ruga sa compare zgomotul auzit de ei cu zgomotul altor loganuri care dau cu spatele...
sigpic
Comment
-
limba romaneasca are multe intelesuri, iar din titlu nu reiese ca zice ca atunci cand merge in marcharier. Ceea ce ai spus mai sus e perfect adevarat, dar eu in afara de zgomotul specific al treptei R care este cea mai zgomotoasa treapta de viteze (asa se aude la orice masina, mai mult sau mai putin decat la logan). Dar intrebarea mea pt colegii nostri care au inceput acest tread este: sa spuna daca se aude un zgomot metalic sau o bataie neregulata. NUmai asa putem vedea daca este vorba despre o problema sau sau doar li s-a parut, daca e ceva normal sau o fi din categoria "asa face toate".
Drumuri bune colegilor!
off topic: @Sonykel: Data viitoare cand treci pe langa mine ai grija sa nu ma dai jos
Comment
-
Eu cand merg usor in 1-a sau R(mai tare), in special cu ambreiajul patinat, se aude un zgomot ca un scarsnet sacadat din partea rotii fata drepta. In viraje nimic, la accelerari, decelerari iarasi nimic.
M-am gandit sa fie planetara... Da doar la viteza foarte mica, si nimic in viaraje.
Comment
-
Salut baieti. O problema asemanatoare am si eu, masina are doar 16000 km, toate buna si frumoase pana acum o luna cand am avut parte de o intamplare nefericita, pe un drum judetean a vrut sa fac o depasire , iar nenorocitu pe care il depaseam mi-a taiat calea... si instinctul a fost sa franez brusc si sa trag de volan stanga. Am sarit cu masina intru-un sant de pamant si a trebuit sa inlocuiesc fuzeta dreapta , amortizoare si geanta dreapta fata. E chestia e ca dupa lucrarile de service masina se comportat ca si inainte , dar dupa 1 luna am inceput sa aud un zgomot ciudat cand dau mai puternic in marsalier sau cand dau in marsalier numai din ambreiaj fara acceleratie. Zgomotul este fier pe fier. Din ce am verificat eu planetara si bielete nau nimic. In schimb am observat ca acum dupa incident scutul este la aprox. 1 cm de teava de esapament si ma gandesc ca atunci cand trepideaza motoru caci numai cand e in forta se aude, teava de esapament trepidand atinge scutul, DAR nu sunt sigur! Voi ce parere aveti ?
Comment
-
Vezi ca ai un scut termic pe toata lungimea tevii de esapament. E dintr-un material metalic subtire. Urca masina pe o rampa si asigurate ca nu sta aproape de teava de esapament. Poti sa il deformezi usor, impinge-l in sus.
Daca nu e asta, poate ai suruburile de la scut destranse, le poti strange.
Altceva la 16k de km nu imi imaginez
Comment
-
@ abstract Ms pt sfat am sa ma uit scutul termic de care spui imi atingea in timoneria de la schimbator dupa incident si tipu de la service a tras de el in jos catre teava de esapament . Posibil ca acum sa atinga teava cand trepideaza. Acum am sa ma uit ca voi gasi o rampa ca nu prea am in zona.
Comment
Comment