Explozie Airbag Sofer Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    (ca orice gaz fierbinte care se respecta)... si asta se respecta?
    si totusi, ar trebui sa existe si o alta cale ca sa poata iesi acel gaz si fara probleme sau presiunea e prea mare? si nu rezista la modificari, asta numai daca ar face cineva o modificare si daca s-ar putea face aceasta modificare
    lipsa text

    Comment


    • #17
      Pai airbag-ul se umfla in mai putin de o secunda deci are ceva presiune. La pariu ca s-au gandit la o metoda de eliminare a arsurilor dar probabil n-au gasit nimic viabil combinat si cu costurile, deci au considerat ca acest compromis este cat se poate de corect.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        Clar ca se respecta. Vorbim de o temperatura initiala de pana la 300 - 400 grade.
        Volumul airbag-ului ajunge (functie de model de masina) si la peste 50 litri. Si se umfla in 20-30 milisecunde din momentul in care calculatorul da comanda (adica 15-30 milisecunde de la impact). Deci, pentru umflarea a 50 litri in 25 milisecunde, cred ca presiunea necesara e destul de insemnata.
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #19
          Originally posted by Bleizer View Post
          .........................
          si totusi, ar trebui sa existe si o alta cale ca sa poata iesi acel gaz si fara probleme sau presiunea e prea mare? si nu rezista la modificari, asta numai daca ar face cineva o modificare si daca s-ar putea face aceasta modificare
          Daca era alta modalitate de propagare fii tu sigur ca era deja implementata de constructor (la airbag).
          Aici nu merge mesterit cum bricolam noi la utilaje.
          Nu cred ca exista cineva (numai daca e total inconstient) care sa-si puna gaj viata pentru o bricolare la airbag.
          Inuman...mai la airbag nu ne-am bagat nasu.

          Comment


          • #20
            toata chestia e ca in momentul impactului sa nu fii cu mainile pe volan , doar ca asta e instinctu sa te sprijini in volan .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              In momentul in care corpul uman se "loveste" de airbag, datorita presiunii, se deschid gurile de evacuare a gazului, care in principiu sunt pe laterale "balonului" (de aceea multi au arsuri pe brate). Pozitionarea acestor gauri difera de la producator la producator, dupa studiile fiecaruia.

              Comment


              • #22
                @vali007: airbag-ul se dezumfla si singur; nu e nevoie de un impact cu corpul. Acele gauri sunt acolo "as default", ca asa sunt facute airbag-urile - cu gauri.
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • #23
                  Am citit acuma ca doar 1,5% din pasagerii din fata au arsuri de la airbag. Eu m-am aflat printre acestia. Temperatura din airbag ajunge pana la 500 grade.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    toata chestia e ca in momentul impactului sa nu fii cu mainile pe volan , doar ca asta e instinctu sa te sprijini in volan .
                    Da, s-a discutat treaba asta pe alt forum si discutia era foarte controversata, sa iei sau sa tii mainile pe volan in caz de impact.
                    Ca cica e mai safe (nu numai din cauza arsurilor) sa iei mainile de pe volan...
                    Last edited by Octavian; 13 October 2010, 20:33.

                    Comment


                    • #25
                      se poate dezbate mult si bine treaba asta, da la impact nu stiu cati apuca sa se gandeasca sa ia mainile de pe volan...ca in principiu incerci sa eviti si trag stanga-dreapta, deci tre sa ai mainile pe volan
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Nu numai ca nu te gandesti sa iei mainile de pe volan, dar recomandarea este ca la impact (indiferent de tipul impactului) sa te sprijini in volan si sa te lipesti cu spatele de scaun si cu capul de tetiera. Restul tine de noroc.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #27
                          Pai da, cam asa ceva sustineam si eu, dar au venit destepti cu calcule, ca cica degeaba le tii... ca forta de impact e prea mare, ca e egal cu zero, etc etc.
                          Cand am avut accident, inainte de impact tot asa am procedat: m-am proptit cu mainile cat mai tare in volan si asteptam impactu (si ma gandeam oare cum arata punga aia mare si alba...ma va lovi rau?.. ) Ca norocu ca n-a sarit).

                          PS: la o proba de coasta si-a dat unu de parapeti, bolovani etc, destul de dur impactu, volanu era strambat spre bot, asa tare s-a proptit in el.

                          Comment


                          • #28
                            De acord, Tavi, dar ideea e ca mai bine un volan stramb intr-o masina bulita decat sa-ti sufli mucii doua luni prin ceafa dupa ce iei un pumn in moaca de la airbag...
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #29
                              Eu am avut un impact frontal cu un vw polo si nu mi-au sarit air-bag-urile.Impactul a fost atat de puternic incat sa-mi strambe numarul sa-mi indoaie spoiler-ul si sa-mi scoata inafara colturile barii de protectie din spatele spoilerului - fata.
                              Tinc fest !!

                              Comment


                              • #30
                                nu sti ce sa zic la vidraru mi-a sati un urs in fata dar nu l-am luat mi-a sarit exact pe deasupra capotei din tufisuri era sa mor de frica

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google