Scartait In Zona Alternatorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait In Zona Alternatorului

    Salutare!
    De vreo cateva luni am observat un scartait pe undeva in zona alternatorului.
    Scartaitul se aude doar la turatii foarte scazute ale motorului (300-500rpm). Am crezut initial ca e vreun tampon pe dedesubt dar nu este. Scartaitul se aude la trepidatii (atunci cand se pleaca de pe loc cu motorul subturat si masina trepideaza).
    Azi (11 oct.)fiind foarte frig s-a auzit mai tare. Si la turatii mai crescute. Era un scartait prelung. La turatii mai mari a disparut. Si binenteles odata cu incalzirea motorului scartaitul se aude doar la relantii si/sau turatii foarte scazute.E zgomotul asemenator cu cel facut de unele harburi care scartaie la anumite turatii, poate ati auzit si voi.

    Sper ca am fost destul de inteligibil in a descrie simptomele.
    Ce ar putea fi?

    Orice ajutor si raspuns va fi foarte apreciat.
    Multumesc.

  • #2
    am avut si eu o problema asemanatoare ! ... tot asa facea cum spui tu ... eu crede-am ca sunt rulmentii de la alternator ... dar era o flansa de la cureaua de accesorii care avea joc ...m-a costat 250 lei
    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

    Comment


    • #3
      Cel mai probabil patineaza cureaua de accesorii. Cati km sau ani are masina?
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Masina are 62500 km. A fost schimbata Cureaua de distributie, rola dar nu si pompa pentru ca era ok. Am schimbat cureaua de accesorii dar nu si rola intainzatoare. Scartaitul era prezent si inainte de aceste schimbari, de aceea am hotarat sa schimb si cureaua de accesorii, crezand ca aia face asa.
        Masina are servodirectie.

        Comment


        • #5
          si la mine face la fel cat si la relanti sau cand scot din viteza aproape de semafor la rosu am fost la dacia si au constatat ca e de vina rola si fulia alternator masina are 107000 urmeaza sa le schimb

          Comment


          • #6
            Cred ca si eu am aceeasi problema.Se aude un scartait la relanti.Care e motivul?Am schimbat la revizia de 60.000 cureaua si rola dar nu si pompa ca mi-a spus ca e ok si nu trebuie schimbata.
            Deci pana la urma care e cauza?
            sigpic

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google