Pornire Grea Sau Deloc La Rece La DCI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Grea Sau Deloc La Rece La DCI

    Salutare
    Am un logan DCI care de la un timp face figuri dimineata la pornire sau dupa ce sta mai multe ore pe dreapta.Daca pornesc la un interval de timp mai scurt (o ora sau mai putin nu se simte nimic) . Cateodata porneste dimineata iar altadata nu.Atunci cand nu porneste nici la a doua cheie ii ridic capota si dau la para pana se intareste dupa care porneste ca atunci cand motorul este cald , la fel daca ii dau la para din prima porneste imediat.Mentionez ca i-am facut schimbul de ulei de curand si i-am schimbat si toate filtrele.Dupa doua saptamani i-am schimbat iar filtrul de motorina crezand ca este de la el dar tot asa face. Oare ce sa fie?

  • #2
    primul pas:verifica sa nu fie montat incorect filtrul de motorina, in sensul ca sa nu traga aer pe undeva(toate conductele sunt clipsate bine? - incearca sa tragi un pic de ele < nu tare sa slabesti siguranta de plastic > spre sensul de scoatere sa vezi cum se tin)
    presupun ca ai mers non stop cateva zeci de km ca sa-si faca circuitul o aerisire eficienta
    daca toate astea sunt verificate si ok, atunci probabil ca e o problema la supapa de sens din pompa de amorsaj si trebuie inlocuita, numai ca daca tin eu bine minte vine toata conducta de le rezervor la filtru si cu pompita pe ea.

    Comment


    • #3
      Pararea mea este ca ar trebui sa vezi injectoarele daca zici ca e totul ok la filtrul de combustibil
      In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
      sigpic

      Comment


      • #4
        ...sau verificarea bujiilor incandescente. Totusi mi se pare ciudat ca dupa ce amorsezi "pompa" porneste normal. Tot pe la partea de injectie as zice ca e o problema.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          Motorul merge foarte bine dupa ce porneste singura problema este asta cu pornire la rece , o sa schimb si pompita aceea si vad dupa aceea , din cate stiu daca ar fi injectoarele ar trebui sa porneasca greu mereu apropo cand o amorsez din pompita se vad cum trec bulele de aer prin conducte

          Comment


          • #6
            Daca se vad bule inseamna ca trage aer pe undeva. De unde ai luat filtrul? Intreb pentru ca am avut si eu probleme asemanatoare cu un filtru ''de origine'' cumparat de la un magazin din oras, l-am inlocuit cu unul de la reprezentanta si s-a rezolvat.
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #7
              o problema asemanatoare a avut un amic de-al meu,verificat instalatie alimentare,bujii,totul in regula,problema era la el ca nu pornea nici calda,daca o oprea,cauza injectorele schimbate si nescrise,din care 1 era defect,dar nu are treaba doar unu,decat la mersul rotund al motorului,problema la tine poate fi de la bujii,incearca inainte sa ii dai la automat,daca dupa ce pui contactul de 2-3 ori si se sting toti martorii din borrd porneste,inseamna ca ai probleme cu bujiile,daca nu pompa de inalta,ai schimbat de curind distributia?
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #8
                Nu am schimbat distributia niciodata , masina are 47000 figurile astea au inceput sa apara de cand i-am facut revizia la 45000 si i-am schimbat toate filtrele dupa care la vreo 2 saptamani i-am schimbat iar filtrul de motorina pentru ca cel pe care il pusesem nu era original acum i-am luat de la reprezentata dacia filtrul dar tot asa face , intrebarea e daca tragea aer pe undeva nu trebuia sa curga pe undeva,eu o tin in garaj dar nu gasesc sub ea nici o picatura de nimic sa zic ceva de scurs pe undeva , maine o sa-i schimb para aia de amorsare si va tin la curent daca se schimba ceva.

                Comment


                • #9
                  Daca zici ca se vad bule de aer musai nu este bine aerisit sau trage aer.

                  Comment


                  • #10
                    Azi de dimineata am mai sesizat ceva , dimineata inainte de pornire de obicei o amorsez din para pana se intareste iar pe furtunul care iese din pompa cel pe care vine si returul de la injectoere se vede cum trec niste bule mari de aer , dupa ce o pornesc pe furtunul care vine de la filtru la pompa se vad cum trec odata cu motorina si niste bule mici de aer , o sa controlez si pe le rezervor sa vad daca trage aer pe undeva ca pe la filtru m-am uitat dar nu vad nimic suspect , astea au ceva prin rezervor vreo pompa ceva? oare pe acolo o trage aer?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by marcel2 View Post
                      Azi de dimineata am mai sesizat ceva , dimineata inainte de pornire de obicei o amorsez din para pana se intareste iar pe furtunul care iese din pompa cel pe care vine si returul de la injectoere se vede cum trec niste bule mari de aer , dupa ce o pornesc pe furtunul care vine de la filtru la pompa se vad cum trec odata cu motorina si niste bule mici de aer , o sa controlez si pe le rezervor sa vad daca trage aer pe undeva ca pe la filtru m-am uitat dar nu vad nimic suspect , astea au ceva prin rezervor vreo pompa ceva? oare pe acolo o trage aer?
                      nu au pompa in rezervor pompa de inalta presiune trage si motorina din rezervor verifica bujiile incandescente

                      Comment


                      • #12
                        Sigura trage aer pe undeva.Asta este singura explicatie pentru ca daca ar fi de altundeva ar pornii greu si daca ai da la pompita.

                        Comment


                        • #13
                          Incearca sa tii masina mai multe ore inclinata in panta cu botul in jos, sau sa faci plinul inclusiv in suplimentar ptr ca nivelul motorinei sa fie peste nivelul pompei manuale si vezi daca mai ai pornirea grea. Inclin sa cred ca problema ta este de la filtrul de motorina, sigur ai aer in instalatie.

                          Comment


                          • #14
                            am un logan diesel de 85 cai, imi porneste mai greu dimineata la prima cheie si are si tendinta dupa ce porneste de a se tura singura, dupa vreo 20 de minute merge rotund, ce e de facut? daca ma poate ajuta cineva cu cateva idei.(am schimbat supapele la injectoare, curatat rezervor, filtru motorina etc.)va multumesc.

                            Comment


                            • #15
                              Verifica bujiile, poate ai vreo una arsa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google