Pornire Grea Sau Deloc La Rece La DCI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    parca mi aduc aminte! la mine s au dovedit a fi injectoarele. am chinuit o cam o luna cu amorsari la para,cu doua,chiar trei chei la pornire,pana n a mai pornit decat la service. am reparat injectoarele, dar s ar putea sa fi fost prea tarziu. am un piston fara compresie, posibil topit. verifica toate cele dar incearca sa rezolvi cat mai repede sa nu regreti mai tarziu,ca mine. am tras concluzia injectoarelor pentru ca dupa reparare a pornit din prima chiar dupa 3 zile la -20.

    Comment


    • #17
      Verifica senzorul pe carcasa unde e distributia (se vad acolo 2 fire) acela este un senzor de turatie...deasemenea verifica bujiile incandescente. Eu am avut aceeasi problema ca tine, in sensul ca imi pornea chiar la a 4-a, 5-a cheie (chiar daca amorsam pompita) ,nu conta ca era frig afara sau cald, sau motor cald. Am remediat problema la service prin inlocuirea a doi senzori + 2 bujii incandescente.
      -senzor captor arbore came K
      -senzor de repere cilindrii . In prezent pe -10 \ -20 grade porneste la prima cheie. (fara sa mai amorsez pompa)
      Cam costisitoare operatiunea dar a meritat!
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • #18
        Originally posted by andrei_mircea View Post
        Verifica senzorul pe carcasa unde e distributia (se vad acolo 2 fire) acela este un senzor de turatie...deasemenea verifica bujiile incandescente. Eu am avut aceeasi problema ca tine, in sensul ca imi pornea chiar la a 4-a, 5-a cheie (chiar daca amorsam pompita) ,nu conta ca era frig afara sau cald, sau motor cald. Am remediat problema la service prin inlocuirea a doi senzori + 2 bujii incandescente.
        -senzor captor arbore came K
        -senzor de repere cilindrii . In prezent pe -10 \ -20 grade porneste la prima cheie. (fara sa mai amorsez pompa)
        Cam costisitoare operatiunea dar a meritat!
        acei doi senzori este de fapt unul singur numai ca depinde cum le zici, senzorul captor came este aclasi cu senzor de reper cilindru

        Comment


        • #19
          o problema asemanatoare am avut la vito,nu pornea nici neam..si era de la o garnitura de la(pompa de vaccum..sper sa nu gresesc) de imi ducea motorina la loc in rezervor era putin mancata si tragea aer pe langa ea..
          Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
          Cine este interesat ma poate contacta pe privat
          sigpic

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google