Un Troncanit Metalic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un Troncanit Metalic

    De vreo 200-300 de km se aude un troncanit atunci cand las pedala de acceleratie brusc(frana de motor) mai in toate treptele de viteza. Dar am observat ca nu mereu face asa.Masina are vreo 59.000 km.Stilul de condus a fost mai agresiv.Eu m-am gandit ca ar fi problema la planetare sau discul de ambreiaj, nu-mi dau seama ce este.Ce credeti ca ar avea ?

  • #2
    Verificat prima data tampoanele de motor ....in special cel central
    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
    sigpic

    Comment


    • #3
      Pot fi:

      Suportul motor inferior cel mai proabil, are niste bucse care se uzeaza. Iti dai seama daca in accelerari, decelarari sau odata cu alte socuri de motor ti se deplaseaza mult si levierul schimbatorului de viteze.

      Suportii de la cutia de viteze daca bate mai tare cand e subturat.

      Scutul, daca are suruburile slabite, dar asta trebuie sa bata cand intra in rezontanta sau la imperfectiuni ale drumului.

      Kitul ambreiaj in sine, daca arcurile s-au slabit prea mult.
      Last edited by abstract; 4 November 2010, 05:01.

      Comment


      • #4
        Cel mai probabil e bieleta de preluare cuplu, dar lucrurile astea poti sa le afli daca vii la intalniri! E relativ ieftina piesa si usor de schimbat.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Mai poate fi si de la repartitor, mai exact de la "limba" lui care la decelerari bate in tabla...
          Keyboard error or no keyboard present.
          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

          Comment


          • #6
            nu poate fi vorba de ambreiaj in acceleratie si deceleratie pentru ca arcurile sunt tensionate
            tinand cont ca nu face mereu asa, ne putem gandi si la planetara
            daca ar fi suportul motor inferior, ar face la relanti urat, dar totusi este explicatia cea mai probabila
            sigpicMy ride

            Comment


            • #7
              la relanti nu se aude niciun zgomot, doar in decelerari si nu tot timpul. acel zgomot provine de pe la mijlocul motorului, nu de la roti (stanga, dreapta).

              Comment


              • #8
                La mijlocul motorului ce se afla?
                Daca tot conduci sportiv, cand pleci "cu scart", nu ai impresia ca se rupe ceva? Ca pocneste?
                In treptele de sus, in special in 5, nu ai un joc al manetei de viteze? Nu "pleaca" intr-o parte?
                sigpic

                Comment


                • #9
                  nu, e suportul motor inferior clar

                  andy, cand se intampla asta esti deja pe duca cu ea
                  (adica bucsa aia practic nu mai exista si se misca pe filet) sau ai bucsa de la timoniera mancata
                  du-te bre la intalniri si vezi, sau da-mi un tel
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #10
                    io cred ca a lovit scutul care e indoit in zona baii de ulei si de aici zornaitul la accelerari si decelerari,nu contrazic nici variantele colegilor,care sunt si ele 100% adevarate... respect!
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #11
                      da, am patit si eu ce zici tu asta iarna, dar facea mereu, si era sunet distinct de scut lovind in baie ... sau galerie lovind in marginea posterioara a scutului, deci e un sunet pe care l-ar fi depistat, si ala e un sunet violent de zici ca ai scapat drujba in motor iar el a zis ca sunetul provine din centru
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DeLuXe View Post
                        da, am patit si eu ce zici tu asta iarna, dar facea mereu, si era sunet distinct de scut lovind in baie ... sau galerie lovind in marginea posterioara a scutului, deci e un sunet pe care l-ar fi depistat, si ala e un sunet violent de zici ca ai scapat drujba in motor iar el a zis ca sunetul provine din centru
                        nici tu nu graiesti rau,dar eu ma refeream la o lovitura mai usoara si doar la accelerari si decelerari poate aparea acest zdranganit,de fapt pina nu auzi cu urechea ta,toate aceste explicatii pot fi in zadar,ca sincer sunt 1000 de cauze
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          de acord, dar nu ar face mereu? ca pozitia relativa a scului fata de baie si fata de coada galeriei ramane aceiasi, in timp ce el zice ca nu face mereu

                          si ai dreptate, bre, ti-am zis, mergi la intalnire, sau imi dai un tel sau il pui pe loganu sa ma streseze
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • #14
                            -e zic sa-ti fixezi in primul rand capacul de la filtrul de aer ...acele provoaca vibratii
                            -apoi verifica scutul sa fie prins
                            - bielata de cuplu

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by andy_x3m View Post
                              La mijlocul motorului ce se afla?
                              Daca tot conduci sportiv, cand pleci "cu scart", nu ai impresia ca se rupe ceva? Ca pocneste?
                              In treptele de sus, in special in 5, nu ai un joc al manetei de viteze? Nu "pleaca" intr-o parte?
                              sal asa se intampla la mine cand plec de pe loc zici ca se rupe ceva,se aude un trosnet.stii care e problema?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google