Volan stramb,directie neafectata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Volan stramb,directie neafectata

    Acum ceva luni,am avut masina implicata intr-un accident,in urma caruia un autoturism m-a avariat in partea dreapta spate,fara urmari majore.Adica masina mea a avut o simpla zgarietura,insa cred ca a incasat un soc in roata dreapta spate.Dupa incidentul respectiv,am plecat cu masina imediat dupa,si am observat ca se modificase pozitia volanului,in sensul ca acum sta rotat mai spre drepta,nu cu mult cu vreo 10 grade max(poate nici atat).Masina nu trage in niciunfel,am verificat pe autostrada la viteze mari. "Ochiometric",mi se pare ca ar fi afectata roata dr spate,in sensul modificarii unghiului cu care aceasta intra in contact cu solul(adica sta un pic stramb pe sosea roata,mai spre medial parca).totul ochiometric.
    Ce ma sfatuiti sa fac?Masina inca e in garantie...as putea sa ma duc la garantie sa incerc...si sa spun ca nu stiu nimic,sa ridic din umersi si sa le spun sa o rezolve...se poate oare asa?
    Last edited by crististreulea; 17 February 2008, 15:30.

  • #2
    Nu cred ca se poate, nu sunt chiar atat de nepregatiti aia din service. Parerea mea ar fi sa te duci la Politie si sa spui ca ai gasit-o lovita in parcare, iei autorizatia (asta, numai daca nu cumva ai deja autorizatia), si faci reparatia pe CASCO. Daca s-a schimbat pozitia volanului, e clar ca ai deja o poblema de directie.

    Comment


    • #3
      daca era lovita roata din fata poate ca intradevar era o explicatie dar asa sa fie lovita roata din spate si volanu sa stea cu 10 grade spre dreapta e ciudat nu stiu ce sa zic cred ca ar trebui sa te duci in service sa verfice daca nu a fost modificata pozitia punti spate

      Comment


      • #4
        Pai, e clar ca a fost modificata pozitia puntii spate, iar puntea fata trebuie sa compenseze directia impusa de puntea spate.

        Comment


        • #5
          Mergi mai intai la un service de roti, sa verifice unghiurile pe rotile din spate.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Ms mult pt sfaturi.Va tin la curent...Oricum cam urata treaba cu modificarea puntii spate..sper sa nu ma coste f mult,caci dak va fi costisitor,o voi lasa asa...Dar mai intai incerc la service garantie,poate poate cu ceva "dar"

            Comment


            • #7
              daca lasi 4 urme distincte pe drum, e clar ca puntea spate e "fugita" si fata compenseaza, de aia masina merge relativ drept, dar volanul e rasucit un pic. incearca sa mergi dintr-o alta masina in spatele masinii tale si-o sa vezi daca mergi cu ea in drifting sau sta drept pe drum
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                @iancucezar, DA! ai pb la unghiurile tren spate.De rezolvat recomand sa ti le rezolvi pe CASCO ca de aia il faci, fi cinstit,si ai mult mai mult de cistigat! Si eu am o pb de genul asta, din ce cauza,va spun. Din lipsa de timp,si pentru a nu face doua drumuri de la un magazin spre casa am ticsit Loganul cu gresie si faianta-ce mai,l-am cocosat!- si pe traseu am luat o groapa! de atunci s-au modificat unghiurile spate pe partea stinga (fuga si cadere) In cazul meu nu e ff grav nu am pb de pozitie volan, sau traiectorie,nici anvelope nu uzeaza.Deocamdata ramine asa dar daca voi observa ceva nou umblu la Casco. PS unde muncesc eu sunt Meseriasu' la geometrii
                Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                Comment


                • #9
                  Ms de sfaturi,insa am o problema:NU AM CASCO

                  Comment


                  • #10
                    Atunci... chiar ai o problema... mare de tot, de cateva mii de lei !

                    Comment


                    • #11
                      In jurul a 9 mil..., Fa-ti un Casco, lasa sa treaca doua trei luni si Bang!....
                      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                      Comment


                      • #12
                        Numai atat? Eu am dat pe o usa 2300 lei (ma rog, nu eu, CASCO) si o punte spate doar 900?

                        Comment


                        • #13
                          2300 lei pe o usa frate asa de scumpa e mama da nici eu nu cred ca o punte e 900 daca o usa e 2300 da ce preturi au astia de la dacia frate

                          Comment


                          • #14
                            offtopic... 2300lei echipata complet. Oglinda incalzita electric, geam, motoras geam, difuzor, macara geam, releul (sau cum s-o numi ca nu stiu) de incuiere usa, balamale, incuietoare samd... habar n-am, nu stiu ce e in usa, ce am scris e doar din presupuneri.
                            Last edited by Sp!ke; 16 February 2008, 23:36.

                            Comment


                            • #15
                              da am inteles mi am dat seama dar tot mi se pare exagerat de mult acum pe bune

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google