Fluctuatii De Turatie La Plecarea De Pe Loc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluctuatii De Turatie La Plecarea De Pe Loc.

    Am probleme cu Loganul meu de 1.2 16v, in momentul in care plec de pe loc turatia variaza sus-jos in mod repetat, desi plec normal. Problema asta o are si cu motoru rece si cu el cald. Am fost la reprezentanta, pentru ca este in garantie, si mi-au spus ca i-au facut un test de injectie si ca totul este ok. A mai avut cineva problema asta?

  • #2
    Sigur nu rupi aderenta la plecare ?
    Keyboard error or no keyboard present.
    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

    Comment


    • #3
      umba la reglajul acceleratiei

      Comment


      • #4
        si eu am aceeasi pb cu fluctuatiile pe 1,2-ul meu.
        ba se accelereaza prea mult ba prea putin.si doar la plecarea de pe loc.
        si eu vroiam sa merg la service dar daca ai fost si nu are nicio pb nu ma mai duc.

        Comment


        • #5
          da, eu am fost si mi-au facut un test de injectie dupa care au zis ca totul este in parametri, dar problema mea tot a ramas. Dupa test s-a urcat la volan un mecanic de la ei si ne-am plimbat umpic prin oras sa vada si el cum mere. La inceput o incercat sa ma abureasca ca ii normal dupa care a recunoscut ca nu mere ok si a zis ca daca vreau cand o aduc la revizia de un an sa o las acolo si ei vorbesc cu uzina sa vada care ii problema.
          Last edited by Seba; 12 January 2012, 00:47.

          Comment


          • #6
            sall la 1.4 de ce scade turatia cu o linniuta an momentul cand dau drumu ancalzire haion la restul de consumatori nu face de la 700 ture scade la 600 pana acum nu a facut asa am schimbat bujiile acum recent cu un electrod originale.

            Comment


            • #7
              Dezaburirea luneta e unul dintre consumatorii mari si e normal sa ai o scadere de turatie a motorului;anormal este ca aceasta sa ramana asa fara sa revina la normal.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                La orice consumator scade.Si daca deschizi geamurile,si daca pornesti dezaburirea chiar si farurile daca le aprinzi o sa observi ca ai o scadere mica.Dar cum bine a mentionat colegul nostru isi revine la normal.Treaba asta se petrece pentru o secunda.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  IancuMIC si Pacco eu sant electrician dar nu auto si stiu si eu ce sant aia coansumatori ,amperi si tot ce vreti voi dar vam zis nu auto dar totusi e aproape va m zis pana acum nu a facut nici cu toti consumatori faruri.pozitii,bord ,consola centrala ,faza lunga tot tot orice bec pe ia aprins anclusiv dezaburirea functionala dci toti consumatori porniti nu scadea nici pic acul acum scade hmmm o sa antrb la dacia ,am masurat curentu cu motoru oprit 12v cu el pornit 14 fix fara sa fluctueze la fostu matiz fluctua 14,3/14,5,/14,12 chiar nu stiu ce sa mai zic nu la toate masinile fluctuiaza tensiunea cu motoru pornit astept pareri de la voi .

                  Comment


                  • #10
                    Deci;
                    -cum ai pornirea;duce bateria?
                    -cu ce aparat ai masurat
                    -daca ai doar 12v(tensuine nu curent) in baterie dupa ce opresti motorul nu e bine(ar trebui sa ai macar13-13.8v), atunci bateria are o problema
                    -la relanti,atunci cand cuplezi consumatorii, acestia iau curent mai mult din baterie, alternatorul genereaza putere proportional cu viteza de rotatie
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      pornirea foarte buna ,curentu la m masurat cu aparatul meu de masura pe care al folosesc si la munca cu clesti e foarte bun aparatu pus pe contiunu si apoi tot sa masori nu asta e problema cu ce aparat stii idea e ca am observat dupa ce am schimbat bujiile ca deja le trecuse termenul la cele vechi si daca tot le tineam prin portbagaj le am schimbat,cu tensiunea te contrazic am masurat la mai multe masini tot 12v motor oprit(-la relanti,atunci cand cuplezi consumatorii, acestia iau curent mai mult din baterie, alternatorul genereaza putere proportional cu viteza de rotatie) nu te contrazic dar anainte de ce nu a facut hmmm asta toamna mi a pus eu oglinzi cu ancalzire dupa ce ma m legat dupa releu de haion comanda de la buton haion probe una alta atunci nu scadea din turatie aceiasi chestie cu oglinzi puse am mai pus pe un mcv la munk la un coleg probe una alta nici a lui nu facea .Stii ce cred eu ca e de vina cureaua ,fulia alternator dupa cum zici tu ca alternatoru da curent proportional cu turatia si daca sant duse stiu eu nu o avea putere nu stiu curea slaba dar le scimb saptamana asta cred si sa vad daca mai face oricum antreb la dacia .

                      Comment


                      • #12
                        Dupa ce motorul a functionat o vreme,instalatia de incarcare fiind in parametrii, inclusiv curea intinsa pentru a evita patinarea,tensiunea dintr-o baterie fara defectiuni ar trebui sa fie intre 12.7v-13.5v (cel putin in primele ore dupa oprire) Repet daca are doar 12v nu se poate considera incarcata.In ceea ce priveste alternatorul,poti fi sigur ca acesta nu debiteaza 90A la 1000rpm.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          mda astazi am masurat din nou cu un alt aparat sa ami da 12,8 motor oprit ,de patinat la cum chitaie nu garantez patinarea decat dupa ce schimb kitul alternator ,de 12,8 ce zici tu mai mi a zis cineva ca asa trebui sa fie si anca ceva am observat cum dau drumu la ancalzire haion de scade turatia ami scade si intensitatea la faruri 2-3 si apoi asi revine repede la normal cred ca ati dau dreptate cu patinatul ala de nu scoate alternatoru cat trebui sa le schimb si revin aici cu rezultatele .

                          Comment


                          • #14
                            amice, un sfat parintesc. nu te mai stresa. asa e facuta sa mearga. incearca 100 si vei vedea ca toate sunt la fel. ce ti ramane de facut sa te adaptezi situatiei.
                            PS: sa nu incerci manevra cu AC pornit ca e de rau
                            JIJI

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by electrica2000 View Post
                              mda astazi am masurat din nou cu un alt aparat sa ami da 12,8 motor oprit ,de patinat la cum chitaie nu garantez patinarea decat dupa ce schimb kitul alternator ,de 12,8 ce zici tu mai mi a zis cineva ca asa trebui sa fie si anca ceva am observat cum dau drumu la ancalzire haion de scade turatia ami scade si intensitatea la faruri 2-3 si apoi asi revine repede la normal cred ca ati dau dreptate cu patinatul ala de nu scoate alternatoru cat trebui sa le schimb si revin aici cu rezultatele .
                              Mi-as dori sa nu am dreptate,dar la tine sunt doua posibilitati,ai baterie descarcata sau ai baterie imbatrinita(veche).De proba,monteaza o baterie,imprumutata de la cineva care nu are astfel de probleme.Rezultatul o sa te surprinda...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google