If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eram in masina , conduceam , cand dintr o data mi se slabeste intensitatea farurilir, apoi imi apare la bord k as avea bateria slaba (fusese schimbata nu cu mult timp in urma), pierd franele , directia , tot. noroc cu frana de mana! am oprit masina apoi am repornit o si a revenit la normal.
care e oare cauza?
daca sarea borna si nu o punea nimeni la loc nu avea cum sa fie totul in regula pe urma.
orice s-ar fi intamplat a scazut tensiunea prea tare. cand e vorba de ceva electric cauze pot fi multe si destul de greu de gasit.
Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
La DCI pompa servo e electrica , asa ca e normal sa pice servo (si directie si frane ) atunci cand nu mai ai tensiune. Ramane sa depistezi cauza care a provocat pana de curent.
si daca se opreste pompa , in mers tot e controlabil volanu nu se intareste asa brusc , ca doar nu erai pe transfagarasan (sa fie nevoie sa virezi maxim) si frana devine mai tare dar daca te proptesti in ea , tot te opresti.
Din ce spui tu pana acum,doar cureaua de accesorii poate purta vina problemei tale,mai precis rola intinzatoare.Daca patineaza alternatorul nu mai incarca bateria deci ramai fara curent,iar pompa hidraulica nu mai face presiune deci ramai fara servo-directie In schimb asta nu are legatura cu franele.Daca ai servo electric,asta iseamna ca pompa hidraulica e actionata de un motor electric,rezultatul e acelasi.Pierderea tensiunii inseamna pierdere servo.
ceva asemanator mi s-a intamplat mie , dar eu aveam bateria slaba ( 4 ani )...la franare brusca ( roti blocate ) mi s-a aprins martorul baterie in bord si motorul dadea sa moara, cum am eliberat frana a revenit la normal..
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
elena19 ce descrii tu pare tipic pentru un caz de prezenta OZN sau ceva de genul in apropierea masinii tale...fara ironie...doar mi se pare izbitoare potrivirea(doar la simptomele masinii).Prea multe au cedat,unele fara legatura cu partea electrica.
Pe de alta parte directia si franele nu sunt controlate electronic daca sunt servo?...ar fi de inteles.Poate un scurt ceva a dat un soc la UCH.
Corect ce zice daat. Din orice motiv ar fi, ca nu iti incarca alternatorul, ca ai nimerit baterie cu defect. Suspectul principal in patania ta e insasi bateria.
Si ce, UCH controleaza frana ? nu , frana merge in orice conditii, ca merge mai greu nefiind servo activat asta e altceva , dar daca te urci pe ea cu picioarele tine
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment