Motor Care Se Opreste In Mers.......Help!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor Care Se Opreste In Mers.......Help!!!

    Salutare,

    O problema ciudata care a aparut cam de 3 saptamani sau sa zic asa de cand sa racit afara:

    -dimineata ,motorul rece ,porneste la prima cheie motorul merge turat (normal zic eu datorita faptului ca este rece)
    daca la viteza de 60-70 km/h reduc brusc viteza prin franare se opreste motorul si se aprinde martorul de baterie si cel de ulei.asta se intampla doar cand motorul este rece.........dupa ce se incalzeste nu mai are nici o problema


    mentionez ca am si instalatie gpl pe masina insa problema apare pe benzina deoarece gaz-ul intra dupa ce se incalzeste motorul.
    Motorul este 1.4 si are cam 80.000 km
    Am incercat sa merg doar pe benzina cateva zile gandindu-ma ca poate fi de la mersul pe gpl...........insa aceesai problema in fiecare dimineata.......insa ATENTIE!!! doar reducand brusc viteza ..........daca reduc usor motorul nu se opreste.

    Multumesc si astept opinii,

  • #2
    regleaza tachetii ... si eu am avut aceeasi problema acum 2 ani
    sigpichttp://www.facebook.com/statiicbsh.medias; 0744258917 ;radu_capatina@yahoo.com

    Comment


    • #3
      tachetii sau culbutorii sunt acelasi lucru? deoarece citind si alte post-uri rezolvarea unei astfel de probleme a fost si rglarea culbutorilor care erau prea stransi..........

      Comment


      • #4
        da , este aceeasi operatiune ... in mod sigur jocul culbutorilor aferenti supapelor de evacuare este prea mic .
        sigpichttp://www.facebook.com/statiicbsh.medias; 0744258917 ;radu_capatina@yahoo.com

        Comment


        • #5
          mersi Radu,

          O sa merg sa caut un service unde pot face asta.

          mersi inca odata!

          Comment


          • #6
            salut!aceeasi problema o am si eu, mi s-a intampalt de doua ori imediat dupa pornire sa mi se opreasca motorul,acest lucru am observat ca se intampla atuci cand merg mai turat la rece,tot de la culbutori e cauza?la mine partea rea e ca dupa ce mi se opreste motorul porneste foarte greu la a patra cheie...si as mai avea o problema atunci cand o pornesc dimineata o ia mai greau dar din prima cheie si apoi imi vibreaza toate plasticile pana cand ajunge temperatura apei la doua liniute?e normal?mentionez ca masina are gpl...care ar fi cauzele

            Comment


            • #7
              ATENTIE !!! cei care au motoare pe benzina si au si gpl,cauza stringerii culbutorilor e cauzata de arderea gazului de gpl foarte rapid si uscat,chiuloasa se incinge mai tare si de aici scaunele pe care stau supapapele actionate de culbutori sau tacheti(tachet sau culbutor e acelasi lucru),intra usor usor in chiuloasa,la o anumita perioada va trebui inlocuita chiuloasa,scaunele supapelor si dupa caz si spupapele,in general se schimba in tandem...de aici si derelgarea jocului tachetilor sau culbutorilor si de aici si oprirea pe benzina la decelerare brusca...respect tuturor!
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #8
                Si tachetii sunt o varianta ,dar mai poate fi si MPP (motorasul pas cu pas)

                Comment


                • #9
                  asa cum a zis si @cos_min_i incearca si o curatare a mpp, se poate sa fie imbacsit de mizerie si in momentul unei decelerari foarte bruste sa nu mai poata sustina arderea.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    instalatia de gaz o am de 3000 de kilometri si nu prea cred ca mi s-au dereglat culbutorii asa repede din cauza ei sau poate trebuie sa reglez culbutorii,cu toate ca pana sa dea frigul nu mi se auzea nicio bataie,dar acum la rece se aude un tacanit care-l suspectez a fi de la culbutori

                    Comment


                    • #11
                      si eu ma gandesc la motorasul pas cu pas,este o varianta!cand o pornesti la ce turatii sta?mergi cu ea in service ca o rezolva imediat

                      Comment


                      • #12
                        in service? glumesti? poate la voi o fi altfel dar aici in ct daca te duci undeva sa curete mpp mai uita suruburi, pt ei nu exista pasta de etansare, si ca sa nu mai vorbesc ca nu curata toate canalele din corp, sau nici unu, scoate mpp da un fas pe el si il baga la loc ... si iti ia si o gramada de bani
                        am vazut masini proaspat iesite din service dupa curatat mpp, care nu mai aveau corpu clapeta prins de balauru de admisie ... era flu flu, si se mira omu de ce consuma 15

                        du-te bre la cosmin sa-ti faca treaba calumea si daca nu e de la mpp, afla el de la ce e
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by hipath78 View Post
                          ... reduc brusc viteza prin franare se opreste motorul ...
                          Verifica si pompa de servofrana. Daca atunci cand franezi se opreste motorul este posibil sa fie rupta membrana de la servo.

                          Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                          ... (tachet sau culbutor e acelasi lucru)...
                          ... dereglarea jocului tachetilor sau culbutorilor ...
                          Foarte logica explicatia ta dar trebuie sa te contrazic: culbutor sau tachet, nu este totuna. Culbutorul e culbutor, tachetul e tachet.
                          Motoarele astea cu axele cu came in chiuloasa, de regula, nu au tacheti. Cama transmite miscarea pe coada supapei direct prin intermediul culbutorului. Dar asta nu inseamna ca e acelasi lucru.

                          Comment


                          • #14
                            gl_mmm are dreptate...culbutorul este o piesa iar tachetul este alta piesa, in general tachetii sunt hidraulici si nu se regleaza cind incep sa bata se inlocuiesc.
                            Cu opritul in mers am avut si eu aceasta problema si a fost din cauza MPP si am schimbat toata clapeta.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc! Revenind insa la subiect, prima chestie de facut ar fi curatarea MPP si a clapetei de admisie. Cel putin eu asta as face. Mai ales ca motorul are 80.000km si poate nu s-a facut niciodata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google