If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
deluxe in constanta exista un singur service???din bucuresti doar de unul singur am auzit sa mai fie cu probleme din multe!pot spune ca serus sau dacoserv militari sunt foarte ok!
Toti care au gpl au patit la fel si eu si iti recomand sa-ti cumperi un corp cu clapeta nou care contine si motorasul original costa cam 400ron apoi sa-ti reglezi culbutorii odata la 25000 km admisie=0.15 si evacuare=0.25 si schimba cele doua filtre ale instalatiei de gpl macar odata pe an si nu mai ai probleme.Am peste 200000 km cu gpl.
Foarte logica explicatia ta dar trebuie sa te contrazic: culbutor sau tachet, nu este totuna. Culbutorul e culbutor, tachetul e tachet.
Motoarele astea cu axele cu came in chiuloasa, de regula, nu au tacheti. Cama transmite miscarea pe coada supapei direct prin intermediul culbutorului. Dar asta nu inseamna ca e acelasi lucru.
acum am realizat ca am gresit,ai dreptate,ma plec in fata pt atragerea atentiei,eram si obosit dupa o noapte de munca si eram cu gandul in alte chiuloase,scuze scuze scuze
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Am fost plecat cateva zile........insa vineri am fost la un service si explicand-ule problema au pus masina pe tester si..........surpriza !!!nici o problema.tipul de acolo a curatat senzorul de viteza si spunea el ca a facut o corelare a coputerului de bord al masinii cu calculatorul injectiei de gaz.........
Cert este ca sambata dimineata cu motorul rece aceeasi problema........la viteza mare trecand schimbatorul la punctul mort scade turatia la 0 si se opreste motorul...................
Ce sa mai fac??? sa reglez si tachetii??? sa curat MPP-ul???
trebuie curatat motorasu pas cu pas de pe corpu clapetei si daca dupa curatare se aud zgomote de motor electric si haraituri in el se schimba cu unu nou
trebuie curatat motorasu pas cu pas de pe corpu clapetei si daca dupa curatare se aud zgomote de motor electric si haraituri in el se schimba cu unu nou
Ok.revin............
Explicati-mi va rog daca este o problema cu MPP-ul............care ar fi plin de mizerii..........nu ar trebui sa faca tot timpul???insa face figuri doar cu motorul rece.................
O sa incerc sa merg si la un service dacia sa vad ce spun si ei
si eu am avut o astfel de problema si dupa nenumarate drumuri la service pt ca era in garantie tot nu iau dat de cap, insa intr-o zi cand ma duceam la servici nu mai tragea cand acceleram mai tare si mi se aprindea martorul de la sonda landa, am mers la service si la testar a aparut probleme la evacuare, culbutorii erau foarte stransi. asta sa intamplat cand masina avea 42 000 km
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment