Motorul Nu Merge Rotund Nici Pe Benzina Nici Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Nu Merge Rotund Nici Pe Benzina Nici Pe GPL

    Am testat cu programul ddt2000 si imi da si o eroare...
    Daca se poate sa rezolv problema ceva mai ieftin bine daca nu si un mic sfat cam cat m-ar duce reparatia ar fi ok

    Am 150000 de km si pana acum e singura problema pe care o am...

    http://img574.imageshack.us/f/newbitmapimaget.png/Help!!
    Last edited by Florin777; 7 November 2010, 12:44.

  • #2
    daca o stergi nu dispare ?
    daca dispare, inseamna odata candva nu a ars complet amestecul, din cauza probabil unei scantei aiurea ,aia inseamna ca a ajuns benzina nearsa in catalizator, iar sonda 2 dupa catalizator a vazut asta si a memorat eroarea.Daca se sterge ,inseamna ca eroarea nu mai este prezenta , si ai 2 variante , ori revine inapoi si atunci ai o problema , ori nu mai apare deloc .
    Cel mai simplu mod de a scapa de eroarea asta e anularea sondei 2 de dupa catalizator care se face prin resoftare si costa 150 lei .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      bine, scapi de eroare....dar problema?
      decat sa dea 150 sa anuleze sonda nu mai bine scoate becu din bord? in ambele cazuri nu se mai aprinde nimic. dar, ramane intrebarea, stingem becu, dar ce facem cu catalizatoru? ar putea sa aibe si alta data probleme, becu nu se mai aprinde si sta omu apoi si se mira ce are masina ca nu-i arata nici o eroare in bord. si mai da si 150 lei.

      Comment


      • #4
        aia era varianta cea mai simpla si ieftina .Nu e nimic tragic,tine doar de poluare si in mare parte poate sa fie si din cauza benzinei care nu arde bine ,si atunci mai tot timpul o sa apara problemele . Ce se intampla de fapt ,benzina nu arde bine din diferite motive(cum am zis mai sus ,scanteie aiurea, benzina proasta , etc) ajunge in catalizator , sonda 2 vede surplus si atunci incepe sa se joace cu amestecul sa iti faca masina sa mearga din ce in ce mai prost pentru a te incadra in normele de poluare . O alta versiune ar fi ,catalizatorul sa nu isi mai faca treaba deloc.De aceea am zis ca aia e cea mai simpla si cea mai ieftina metoda .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          nu exista nici o metoda prin care sa "anulam" catalizatorul din soft? chiar daca benzina e proasta, sa fie vorba doar de poluare nu si de "amestecul" catalizatorului la variatia consumului in sus.
          adica....e neaparata nevoie de catalizator? exceptand trecerea ITP-ului

          Comment


          • #6
            Sfatul meu este sa schimbi supapele . Din cauza uzurii lor nu mai poti regla corect culbutorii .

            Bineinteles cauzele problemelor tale pot fi altele , eu ti-am dat doar o idee .

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google