In primul rand, vreau sa va spun, desi toti sunt Loganisti convinsi, ca mie masina asta de azi incolo, mi se pare un rahat de masina, si regret din tot sufletelul meu ca am luat o asemenea jucarie, am 9 luni, si am avut probleme multe cu ea.....dar sa revin asupra problemei, azi am oprit la Unirii, dupa 2-3 ore, revenind la masina, sa ma duc acasa....bag cheia, pun contactul, las sa se stinga prostiile alea de LED-uri, dau pe automat, moment in care se aprinde becul de noxe, motorul porneste, dupa nici 2 secunde oprindu-se....incerc iar, la fel, a 3-a oara a luat-o. Maine oricum am programare in service, ca mi-a venit butonelul de avarii, si o sa le zic si de asta, dar ce problema ar putea fii? Benzina mai este o liniuta, este de la Rompetrol Efix 95.....ce ar putea fii? P.S Pentru cei care vor sa afle ce este culoarea maronie din jurul yalelor de la portiere, vor afla maine de la mine.....
Probleme pornire
Collapse
X
-
Faptul ca a pornit pana la urma ma impinge sa cred ca era ceva in benzina sau masina statea intru pozitie in care nu prea ajungea benzina la pompa.sa ne spui si noua ce iti zice la service.Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!
-
Ai avut multa apa in benzina, sigur.
Comment
-
nu suntem toti loganisti convinsi, fi sigur de asta dar loganul nu merge cu apa, ca nu-i hidrocentrala. daca a pornit si a prins apa, se poate sa aprinda martorul obd si sa se opreasca. asteptam parerea service-ului...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pozitia masinii era perfect dreapta, deci nu avea cum sa nu ajunga benzina in pompa.....in legatura cu apa in benzina, da-o dracu, inseamna ca mai toate benzinariile dupa parerea Loganului, ar avea asa ceva, numai la Logan se intampla asa ceva. Astept si eu parerea service-ului, si maine voi suna la Vocea Clientului, sa vad ce zic si ei despre toate rahaturile astea, si despre cretinitatea asta de masina, care nu o mai sufar....nici nu o mai spal, asa jegoasa sa ramana, cum e acuma, macar daca se strica, macar sa se strice naiba de tot. Cred ca sunt vedeta "negativa" pe acest forum, la cate probleme am avut cu ea,nu?Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
io am patit la mare asa ceva .... am pornit si trepida un pic masina si s-a aprins OBD-ul. am oprit-o i-am mai dat o cheie si a mers ceas .. atunci m-am gandit ca a stationat prea mult ( o saptamana fara sa o descui macar ) . si am mers la dacia si au zis ca e de la benzina si se mai intampla . nu e ceva de speriat sper sa fie tot asa de usor diagnosticul ca la mine bafta ;)sigpic
Comment
-
Crede-ma ca nu inventez, si pot scana toate documentele reparatiilor si sa le postez aici....nu sunt un frustrat imbecil, care nu are ce sa faca, decat sa abereze pe un forum, se pare ca am fost ghinionist, si tot norocul care l-am avut la Dacia veche din 79, care in 2 ani, nu a avut nici o probl decat cu un cauciuc si pompa de benzina, s-a "intors" acuma, dar in sens negativ.....Last edited by crististreulea; 20 February 2008, 11:47.Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
gogoasha69: cum sa fie rezervoare de 20-30 de ani , cand se face o statie peco noua se aduc rezervoare noi , au ele impuritati si mizerie da rugina nu cred , apropo de EFIX 95 , masina mea de noua nu o vazut numa EFIX 95 si nu am avut probleme odata , benzina este foarte buna , putini se plang de benzina de la rompetrol !Mereu superiori unui sat cu caini si oi
Comment
Comment