Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    incearca sa alimentezi doar de la o singura statie dupa ce o alegi bine eu asa fac si nu am probleme are loganul meu ABS +are deja 1 an si 2 luni

    Comment


    • #32
      fair_fax, spune-mi, te rog, si mie care e statia aia, ca io tot aleg, dar nu vad vreuna mai rasarita...

      Comment


      • #33
        Salut. Din pacate, am inceput sa am si eu prbl cu pornirea masinii si din pacate acetse prbl s-au intensificat in ultima perioada. Cea mai intalnita situatie este atunci cand masina imi porneste din prima, fac un drum de maxim 10 min, o opresc iar dupa 2 min cand vreau sa plec iar, nu mai porneste. Precizez ca mereu astept sa se opreasca toate beculetele. De obicei, pornea cam la a 3-a maxim a 4-a cheie. Un exemplu clar: ieri m-am dus sa curat doar interiorul masinii. Mi-a pornit din prima, benzina aveam 3 liniutze, am ajuns la spalatorie si cand sa plec..... abia la a 3-a cheie a pornit. Dupa aprox 3 ore pornesc iar masina, a mers din prima, am facut un drum de 5 min, am oprit-o, timp in care am urcat la etajul 5 si am coborat imediat si pe urma nu a mai pornit decat la a 7-a cheie.... Bujiile stiu ca sunt schimbate la 75.000 km am impresia, in momentul de fata avand 85.000km. Ce as putea sa ii fac eu? pana sa o duc la un service? Multumesc anticipat

        Comment


        • #34
          bzzzcp - la tine e mai mult ca sigur captorul de pozitie volanta - il scoti il cureti dai cu spray contact pe conector si Drum bun !
          Bine ar fi sa o vezi si cu un tester sa stii ce pene a memorat - iar penele trebuie sterse din memorie dupa remediere

          Comment


          • #35
            Ms mult de tot de inf. O sa fac sapt asta. Aceste pene, de ce trebuiesc sterse? Cu ce "strica" ele? am cautat pe forum dar nu am gasit. Sunt cam noobie in ale motoarelor

            Comment


            • #36
              Povestea cu penele memorate e veche prin renault - se spune ca aceste pene sunt ca si erorile unui computer personal - adica la un moment dat, calculatorul isi mai aminteste de ele si iti creeaza probleme identice cu cele avute, cu toate ca masina ta este OK

              Comment


              • #37
                salut, de 3 zile imi porneste si mie putin mai greu si ieri mi-a pornit la a 2 cheie. a inceput sa faca figuri dupa ce am mers cu ea cu 140-150 pe autostrada si se pare ca nu sunt injectoarele ( am i.5 dci) ca motorul merge ceas; doar dimineata porneste la a a doua cheie, in timpul zilei porneste putin mai greu decat normal, ce credeti ca ar putea fi? astept pareri

                Comment


                • #38
                  incearca sa cureti senzorul de turatie...o poti face tu...gasesti si poze p undeva pe la "intrebari frecvente"...
                  Slow & Safe

                  Comment


                  • #39
                    daca duce-ti masina la spalatorie si ai spalati motorul rugati spalatorul sau inainte sa va apucati de spalat motorul intrebati de apa calda si compresor pt suflat toate mufele de pe motor,altfel riscati cu apa rece motor cald sa crapati motorul sau sa nu va mai porneasca de la apa din contacte,la spalat exterior multi spalatori au boala de a da in nestire cu presiune in jurul capacului rezervorului,faca-nd asta exista toate sansele sa va bege apa in rezervor,referitor la colegul blanarucristi,ar putea cauza mai multe pornirea grea a masinii,senzor,clapeta,gaze in rezervor,apa,bujii crapate care nu sunt vizibile cu ochiu liber,si duce si la mersul intrerupt ca fura curentul,si parca am vazut ca a bagat benzina efix 95 eu numai stiu dar asta n ue cu plumb nu 98 se baga la golane,eu va intreb ca chiar numai stiu cu benzina de ani buni numai diesel conduc si personal si la munca
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #40
                      nu cred ca se mai fabrica benzina cu plumb
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Am incercat sa curat senzorul de turatie dar nu am reusit... nu am avut tubulara de 10. Ciudat e faptul ca am scos bornele de la baterie, le-am pus la loc si mi-a pornit la juma de cheie. De 3 ori consecutiv... Oricum, sambata ma duc cu masina la itp si le zic alora de la service sa imi curete si senzorul ala si sa se mai uite prin ea.

                        Comment


                        • #42
                          am si eu o problema cu pornirea: de o saptamana incoace in fiecare dimineata imi porneste abia la a3a, uneori la a4a cheie. In cursul zilei porneste la sfert, dar daca sta mai mult de 4 ore, din cate am observat, nu mai porneste la prima cheie. Ce credeti ca ar fi?? Este cazul sa merg cu ea in service?? Mentionez ca i-am facut revizia acum 7000km, schimbat filtre si bujii. Astept sfaturi. Bafta.
                          Traieste fiecare zi ca si cand ar fi ultima!!

                          Comment


                          • #43
                            senzorul de turatie l-ai curatat?
                            Daca da atunci baiul e de la vaporii de benzina...
                            citeste si aici http://www.loganclub.ro/forum/statio...pornire+vapori
                            Toate cele bune...
                            Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                            Comment


                            • #44
                              Salut !
                              Aceeasi problema k "bzzzcp " o am si eu ... la fel imi face...am inteles despre ce e vorba...trebuie sa ma duc la un mecanic ceva k se uite?sau pot sa ma uit si eu?

                              Comment


                              • #45
                                daca mai ai bujiile vechi, punele si incearca daca se comporta tot asa. poate e o parere ciudata, dar am patit asa ceva la o dacia 1300
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google