Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    chestia cu bujiile nu o sa mearga.....la vechea dacie era cu totul altceva....le scoteai si le luai putin la perie si gata.....am incercat si cu scosul busonului dar nu merga, insa am facut o alta chestie......am ajuns la munca la 09.00 si mentionez ca sta numai in soare acolo, iar la 16.00 cand sa plec i-am pus contactul si i l-am luat de 4 ori la rand, de fiecare data asteptand sa se stinga toate beculetele si mai lasand contactul pus inca 3-4 secunde......si a pornit la sfert. O sa mai incerc asa sa vad daca va porni pt ca azi a fost prima data cand am facut asta, iar azi nu au fost decat 40 grade. Bafta.
    Traieste fiecare zi ca si cand ar fi ultima!!

    Comment


    • #47
      Cu o mica intarziere, postez si eu. Imi porneste din prima acum. A inceput sa imi porneasca dupa ce am scos o borna de la baterie, dar pt orice eventualitate am dus-o si la un mecanic sa curete senzorul de turatie. Am incercat si eu sa il curat, dar nu am reusit. Trebuie cheie de 10, tubulara, si o mana subtire Mecanicul a mai dat jos un furtun, deoarece si el avea mana groasa ca si mine. Mai am un prieten cu aceleasi probleme. El doar a miscat de conexiunile alea pe acolo si acum ii porneste si lui din prima (nu a curatat senzorul). Sper sa va ajute ce am scris mai sus. bafta

      Comment


      • #48
        buna forumistilor! am si eu aceeasi problema... introduc cheia in contact....se sting beculetele....si cand sa porneasca motorul....haraie, maraie, caraie, dar nu porneste motorul...(asta se intampla doar cand las masina la soare), dupa ce vine umbra sau ii deschid capota sa se mai ventileze sau sa se raceasca pe acolo un pic...porneste! ma luminati si pe mine care ar fi cauza?

        Comment


        • #49
          lia_d macar ultimele 3-4 posturi citestele si te luminezi singur
          pot fi doua cauze: senzorul de turatie sau vaporii de benzina (pentru asta citeste ultimul meu post, este un link)
          Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

          Comment


          • #50
            sal... din ce an aveti masinile sh cati km.... sunt curios km dupa cat timp-km au inceput sa fac probleme
            http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

            Don't Drink and Drive

            Comment


            • #51
              sal............aceiasi chestie si la mine soare cald 40 grade. Motorul miraie nu porneste deabia dupa ce intoarce peste cap de 5-6 ori. chestia cu borna am patito dupa ce nu se mai stingea beculetul de la benzina am luat borna si de atunci merge normal o sa iau borna si acum
              Last edited by Mihai1974; 30 July 2009, 18:21.

              Comment


              • #52
                Mie si prietenului meu a inceput sa ne faca prbl pe la 85.000 km

                Comment


                • #53
                  am o problema la pornire .porneste ,apoi incepe sa trepideze motoru de zici ca se rupe , si are turatia scazuta .cind incerc sa accelerez moare motorul. ce o avea?

                  Comment


                  • #54
                    Salut

                    Fratilor...am si eu un Logan 1.6 90 Cp...din 2005....pana acum are 36 000 Km la bord eu merg cu ea de un an,din 2005 fiind folosita de mama..! si a trebuit sai schimb planetarele...si corpul clapeta...mi se oprea motorul in mers...si alte chestii....acum am probleme cu pornirea....cateodata porneste din prima...alteori deloc...tb sa stau si 30 minute sa porneasca...stie cineva ce ar putea fii? miau zis prieteni ca e electromotoru..altu injectoarele...ajutatima pls

                    Comment


                    • #55
                      Pai, ai incercat ce s-a scris mai sus?

                      Comment


                      • #56
                        i-ai schimbat planetarele la 36000km? a fost cumva masina de raliu a mamei tale? nici la 100000km nu se schimba planetarele, chiar si la mers sportiv. ma rog...injectoarele chiar nu cred sa se duca dracu, mai ales la 36000km si mai ales la benzinare. dizalele sunt alea cu probleme la injectoare. mai intai a-i o diagnoza sa vezi daca e ceva, apoi ia-le pe ghicite. senzor turatie, corp clapeta, fise, bujii, injectoare. daca demarorul (electromotorul) invarte cand dai la cheie, clar ca n-are nici o problema. poti sa fi convins de asta, atata timp cat invarte bine cand dai la cheie. apropo, cu o bateria noua ai incercat? pt ca o baterie moarta pierde tensiune cand dai la electromotor si ecu-injectie s-ar putea sa intre in reset daca pica tensiunea sub 7V. de acolo probleme ca nu benzineste, nu scanteieste, nu porneste.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google