Problema Anvelopa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Anvelopa

    va salut,mi-am cumparat acum 10 zile 4 anvelope kormoran(pt.iarna) pentru loganul meu si una din ele este lasata un pic(dupa 2 zile am obesrvat ca e mai moale),am fost la vulcanizare sa verific presiunea si era de 1,5 nu de 2,2 cat au celelalte 3 anvelope...ce sa fac ?am bagat aer in ea pana la 2,2 si acum astept sa vad daca se mai lasa,cam in cat timp se lasa daca are vreo problema?si ce problema are ,repet anvelopele sunt noi!va multumesc...intreb si eu ca acum imi e teama sa ma pornesc cu ea la drum in situatia actuala

  • #2
    Originally posted by constantincj View Post
    va salut,mi-am cumparat acum 10 zile 4 anvelope kormoran(pt.iarna) pentru loganul meu si una din ele este lasata un pic(dupa 2 zile am obesrvat ca e mai moale),am fost la vulcanizare sa verific presiunea si era de 1,5 nu de 2,2 cat au celelalte 3 anvelope...ce sa fac ?am bagat aer in ea pana la 2,2 si acum astept sa vad daca se mai lasa,cam in cat timp se lasa daca are vreo problema?si ce problema are ,repet anvelopele sunt noi!va multumesc...intreb si eu ca acum imi e teama sa ma pornesc cu ea la drum in situatia actuala
    la ce pret ai luat anvelopele?

    Comment


    • #3
      182 lei bucata

      le-am cumparat de la reprezentanta si tot ei le-au montat
      Last edited by constantincj; 13 November 2010, 15:10. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        pai daca tot ai fost la vulcanizare si ai verificat presiunea,nu au verificat si ei sa vada daca rasufla pe la janta,sau poate chiar ai luat vreun cui,mergi si verifica daca rasufla si pe unde si vulcanizeaza locul,sau sa iti constate ca e anvelopa defecta din fabrica si mergi sa ti-o schimbe pe garantie...nu mi-o lua in nume de rau,dar daca si pt ca se lasa o anvelopa trebuie sa deschidem thread nou,deja...
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          mai bine luai debica frigo decat alea
          laureate 1.5l, albastru marin

          Comment


          • #6
            daca le-ai pus la reprezentanta ar trebui dupa parerea mea sa mergi la ei cu masina si factura si te pot ajuta ei.

            Comment


            • #7
              multumesc .....................

              Comment


              • #8
                Dezgrop si eu topicul cu o problema asemanatoare. De cca 2 saptamani, la 3-4 zile ma duc sa fac presiunea. Cele din fata coboara la 1,4 respectiv 1,7 cealalta, iar pe spate coboara pe la 2 respectiv 1,9.
                Am fost la 3 vulcanizari. Una luni, una ieri si inca una azi. Nu a gasit nimeni nimic. Rasufla pe undeva insa toate 4?????? In acelasi timp? 3 vulcanizari mi-au zis ca totul e ok. WTF is wrong. Pe bune e dubioasa treaba. M-am gandit la vreun vecin ca imi verifica presiunea, insa am avut-o si la locul de munca lasata si la fel am gasit cu presiunea scazuta. M-am saturat sa merg la doua zile sa-mi umflu rotile, si sa dau cate 20 lei la fiecare demontare si verificare.
                Are cineva vreo idee ce se intampla. Rotile sunt cele din fabrica atat jantele cat si anvelopele Continental. Pana acum 2-3 saptamani nu am avut nicio prbl in acest sens.
                Care-i problema? Unde e problema?

                Comment


                • #9
                  Problema este la aparatul cu care masori presiunea.

                  Nu prea are cum sa scada presiunea la toate 4 rotile din senin.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #10
                    Pare o gluma problema dumneavoastra...dar nu comentez.
                    TEMPERATURA....mediului ambiant. Verificati presiunea la aceiasi vulcanizare, cu acelasi manometru, in acelasi moment al zilei, sa fie la fel de cald/frig afara.
                    Pentru lamurire practica: luati un PET de 5 litri gol, il inchideti cu dopul in casa (25-26 grade Celsius) si iesiti cu el dimineata afara (15-17 grade).
                    Vedeti raspunsul.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Archangel80 View Post
                      Dezgrop si eu topicul cu o problema asemanatoare. De cca 2 saptamani, la 3-4 zile ma duc sa fac presiunea. Cele din fata coboara la 1,4 respectiv 1,7 cealalta, iar pe spate coboara pe la 2 respectiv 1,9.
                      0.6atm diferenta nu sunt din variatiile de temperatura. Mai ales ca nu mai avem 40 grade la pranz si 12 noaptea. Guma aia are o hiba!
                      La celelalte 3 diferentele nu sunt asa de mari, e posibil sa fie din variatii de temperatura (mediu ambiant, rulaj etc).

                      Comment


                      • #12
                        Vezi ca s-ar putea sa iti rasufle si pe la valva, posibil sa se fi rupt.

                        Comment


                        • #13
                          Azi din nou dezumflata roata stanga fata. Putin si dreapta fata. Pe spate e ok nu mai scapa aer. Am fost la o a 4 vulcanizare, trebuia sa ma duc din prima la ei, i-am evitat deoarece tot timpul e coada la ei, fiind cei mai buni de prin Galati.
                          Stanga fata avea cuiul rupt din poza. Baietii mi-au zis ca e de mult acolo. Dreapta fata am schimbat ventilul. Pe spate e totul ok acum, nu mai pierde nimic.

                          I-am rugat sa-mi faca si echilibrarea la ambele roti pe fata deoarece dupa cca 140 km/h imi cam tremura usor volanul. Sa aveti grija la vulcanizari deoarece unii nu aseaza bine anvelopa pe janta, intrand mai mult plumb decat necesar. La prima asezare a anvelopei intrau cca 70 g. I-am zis ca e imposibil deoarece la ultima echilibrare in primavara intrasera vreo 35 g. A rearanjat de vreo 4-5 ori anvelopa pe janta, umfland, dezumfland pana la urma intrand in total 25 g. 5 g spre exterior 20g spre interior. Au tot respectul baietii astia. Am cheltuit cca 100 lei pana i-am dat de capat. Intr-adevar sunt singurii din Galati ce fac o treaba foarte buna, si sunt singurii care au rabdarea sa aseze anvelopa pe janta pana intra o cantitate de plumb acceptabila.
                          Attached Files

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google