Filtr A/C Infundat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtr A/C Infundat?

    Salut! Am o problema cu A/C,in sensul ca nu mai baga aer asa rece ca la inceput.Masina e din 2005.Am fost la un control si mi-a spus ca freon am dar este de vina filtrul de la radiatorul de A/c.Cica ar fi infundat...nu prea cred.eu cred ca nu mai am cat freon trebuie.A zis ca am presiune mare( 21 bar) si e posibil sa mi se sparga ori radiatorul ori caloriferul din interior.E posibil sa fie acel filtru de langa radiator de vina? Sau e vrajeala sa scoata si el mai multi bani?
    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

  • #2
    presiunea pe instalatie se verifica cu motoru oprit dar e mai putin concludent poate nu mai ai cantitatea necesara de freon ca in timpul functionarii ajunge la 21 bari nu are nimic asta inseamna ca compresoru merge foarte bine asa ca zile la baieti sati verifice cantitatea de freon din instalatie asta insemnand so scoata pe toata sa videze sa vada daca intra aer si so umple cu cantitatea 840plus minus 35 grame freon

    Comment


    • #3
      vezi ca radiatorul de AC in timp prinde o mizga pe el,daca mizga ajunge sa astupe stupii radiatorului numai baga destul rece ,exista niste spray-uri pt curatat,deparazitat si igienizat,costa cca 20-30 lei,operatiunea stiu ca necesita demontarea bordului
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #4
        O sa vad ce pot face.Maine ma duc sa-mi verifice iar in alta parte.
        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

        Comment


        • #5
          Ai vre-un filtru montat de tine, sau e instalatie stoc?
          Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
          sigpic

          Comment


          • #6
            instalatia este stoc.Este vorba de filtrul acela mare da langa radiator.Mai este unul mic,pe conducte dar ala cred ca este condensatorul.M-am uitat la un logan fara spoilerul din fata si se vede bine.De schimbat se schimba usor ,dar cu bara fata data jos.

            Originally posted by AGENTUL NYT View Post
            vezi ca radiatorul de AC in timp prinde o mizga pe el,daca mizga ajunge sa astupe stupii radiatorului numai baga destul rece ,exista niste spray-uri pt curatat,deparazitat si igienizat,costa cca 20-30 lei,operatiunea stiu ca necesita demontarea bordului
            Nu e vorba de cel dinauntru.Referitor la ce spui tu,exista un spray,dar nu se demonteaza bordul.Pur si simplu se porneste ventilatia pe recirculat aerul,apoi pulverizatorul sprayului,se inchid usile si se lasa pt 5 min.Dar eu vorbesc despre cel din fata motorului,langa care est acest filtru.Este inalt de 20cm,cilindric si din aluminiu.Nici nu cred ca gasesc pe undeva separat de radiatorul mare.
            Last edited by emyemanuel; 22 November 2010, 21:30. Reason: Automerged Doublepost
            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

            Comment


            • #7
              Nu exista filtru pentru feron. Ceea ce vezi tu acolo este un condensor care nu se infunda, nu se schimba si nu umbli la el decat daca se sparge din diverse motive (lovire accidentala sau actiunea altor factori). La instalatia de freo de pe Logan, din 2005 si pana la faza 2, acel condensor exista separat. Dupa ce s-a trecut la faza 2 acel condensor a fost integrat in radiator. Tu mergi la un service, pune-i sa extraga tot freonul din instalatie si inainte de incarcare pune-i sa videze instalatia 45 de minute inainte de a face umplerea. De obicei, daca nu exista scurgeri, se incarca aceeasi cantitate de freon plus/minus 10 mg. Stai pe capul lor si nu te lasa. Pe ventilatie cu AC-ul pornit, temperatura la gurile de suflare trebuie sa coboare la 7 - 9 grade.

              Comment


              • #8
                Inseamna ca avea nevoie de bani nesimtitul ala,de ma punea sa-l schimb?Ideea e ca nu prea mai baga asa rece,iar cand a pus testerul pe ea cu AC pornit aveam 21 BAR presiune.Inseamna ca nu mai are cat trebuie freon,dar ceva-ceva mai are,ca altfel nu mai pornea AC.
                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google