Mergi la service sa verifice electrovalava de la pompa de injectie, aia care da drumul motorinei cand pornesti si care taie motorina cand opresti motorul. Sau unul din releele principale de contact ramane agatat sau nu cupleaza calumea.Acel releu il gasesti in cutia neagra de relee si sigurante din jurul bateriei sau cutia neagra de pe aripa stanga-fata, depinde de tipul instalatiei electrice
Oprire motor la ralanti
Collapse
X
-
Daca nu aia e problema, poate fi de la contactorul de pornire sau de la UCE injectie.
Comment
-
Totusi, ar fi buna o vizita in service, sa vada daca e vreo eroare memorata.
Comment
-
Ooook, la partea cu motorul merge chiar daca a fost scoasa cheia, am ramas uimit. Sunt curios ce zic aia din service daca te duci, ca eu la vreo intamplare din asta nu cred ca m-as fi gandit vreodata. Prea multa electronica pe masinile astea, incep sa faca numa cum vor ele :P.Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Originally posted by golanu View PostOoook, la partea cu motorul merge chiar daca a fost scoasa cheia, am ramas uimit. Sunt curios ce zic aia din service daca te duci, ca eu la vreo intamplare din asta nu cred ca m-as fi gandit vreodata. Prea multa electronica pe masinile astea, incep sa faca numa cum vor ele :P.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by virtualmansorin View Postsi la mine se oprea la relanti,acolo la clapeta este un senzor care sa dat jos sa curatat cu benzina si dai bataie totui ca nou,sa blocat din cauza prafului
merge curatat o data, de doua ori, dupa care va fi necesara inlocuirea acestui reper.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Postse poate intampla la toate dieselele care nu au taierea alimentarii cu motorina pe sitem de vacuum (mercedes, vw, audi). La toate sistemele cu electrovalva e teoretic posibil, din cauza blocarii acesteia. Si ford sierra din 1992 chiar n-are electronica; stiu unul care mergea si colegul meu se uita din afara masinii, cu cheia in mana la ce frumos "toarce" la ralantiCel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Kandrei, langa senzorul ala e se afla senzorul de temperatura, senzorul de presiune din galerie si senzorul pozitie clapeta fluture. Apoi si motorasul pas cu pas. Daca l-a a scos si l-a curatat, sigur nu era motorasul. Banuiesc ca ala de temperatura sau senzorul pozitie clapeta (un banal potentiometru).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostKandrei, langa senzorul ala e se afla senzorul de temperatura, senzorul de presiune din galerie si senzorul pozitie clapeta fluture. Apoi si motorasul pas cu pas. Daca l-a a scos si l-a curatat, sigur nu era motorasul. Banuiesc ca ala de temperatura sau senzorul pozitie clapeta (un banal potentiometru).
daca un logan pe benzina nu-si tine relantiul e 99 la suta din MPP.
rezolvarea pe loc<in mijlocul intersectiei> este:
deschizi capota si scoti mufa motorasului, inchizi capota si pelci cu masin ain service sau acasa unde cureti MPP.
Comment
-
Kandrei, sorin a spalat senzorul cu benzina. Chiar cunosc bine problema lui sorin, ca doar acum 2-3 luni m-a inttrebat cum se rezolva ala sigur e senzorul de aer, nu motorasul pas cu pas. Motorasul nu se spala cu benzina.Motorasul se inlocuieste sau in cel mai fericit caz, speli contactele.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai mie ce mi-au curatat astia la service Seba? Au scos exact dracovenia care o cauta Kandrrei sa o cumpere(si sunt 99% sigur ca e motorasul pas cu pas). Si au desfacut-o si au curatat o chestie ca un varf de dorn (dar mai gros) si inca niste chestii pe acolo.
Sau te referi strict la curatarea cu benzina? (ca la mine au sters cu o carpa si cu o bucata de sarma).Cel mai lent 1,6 8v
Comment
Comment