Oprire motor la ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Sorb/pompa benzina rezervor infundata.
    Demontat rezervorul si curatat impreuna cu sorbul.
    Si nu strica sa se curete si rampa de injectoare (operatie simpla si rapida in service).

    Comment


    • #62
      Originally posted by BenDover View Post
      Intr-un final, la Meridian, au desfacut toata partea electrica si au verificat mufa cu mufa, fir cu fir. Nicio problema vizibila. Dupa reasamblare, nu a mai facut nicio problema.

      Sunt cam la capatul rabdarii si fara o pista buna de investigatii, ma bate gandul serios sa duc masina la REMAT. Apelez la voi ca o ultima solutie - m-am cam saturat sa platesc pentru piese pentru ca asa "intuiesc, dar nu garanteaza" mecanicii ca se remediaza problema.
      E teribil,Meridianul! Poate repara o masina,fara sa stie ce a fost...,defect! Dupa reansamblare,inteleg ca nu a mai facut probleme,ceea ce e de dorit.Verificarea "fir cu fir",mi se pare depasita si consumatoare de timp,mult mai practica este folosirea testerului,in cunostinta de cauza,altfel... Pentru o interpretare corecta a informatiilor,e nevoie de o cunoastere a sistemelor ce contribuie la buna functionare a motorului. Lansarea unor pareri fara a cunoaste amanuntit,speta,pot directiona gresit,calea rezolvarii,care dupa parerea mea,,,.e numai linga masina!

      Comment


      • #63
        Octavian, will do. Mersi de pista.

        Lenush64, sunt de acord cu tine. Cu toate astea, nu prea am ce sa le reprosez celor de la Meridian. Au folosit tester-ul de 2 ori. Verificarea fir cu fir au facut-o ca o ultima solutie, in conditiile in care testerul nu arata nicio eroare. De fapt, de la Meridian am plecat cel mai multumit - nu ca s-a rezolvat problema, ci ca au incercat. Alti "meseriasi" de la service-uri autorizate Dacia nici macar nu au incercat sa rezolve problema, nevrand sa lucreze "in orb", fara ghidajul testerului.

        Comment


        • #64
          Am curatat motorasul si se tureaza cateodata pana la 2000 si nu revine la normal. Am montat un mpp nou de uzina VDO si tot asa se tureaza. Are si momente in care merge bine. As dori un sfat.

          Comment


          • #65
            Trage aer pe undeva , garnitura de la Corp clapeta cum se prezinta ?
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #66
              Dupa ce iti dai seama ca trage aer? Am s-o verific.

              Comment


              • #67
                Se tureaza singura , in general nu revine la turatia de ralanti.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #68
                  Am mai observat ca daca apas frana de mai multe ori stand pe loc la relanti creste turatia. Ar putea fi tot de la garnitura corp clapeta?

                  Comment


                  • #69
                    Eusebiu,verifica etanseitatea servofrinei,motorul primeste aer in admisie de la servo si isi mareste turatia...

                    Comment


                    • #70
                      Verificat garnitura corp clapeta, e buna.
                      Verificat si servofrana e ok.
                      Mecanicul a zis ca este de la corpul clapeta . Se pare ca trebuie altul. A reglat ceva la el si nu se mai tureaza dar la pornire la rece da să moara motorul iar acul de la turatie oscileaza(creste-scade) iar dupa ce se încalzeste sta relantiul la 1000-1100.
                      Preturile sunt cam piperate si se vinde doar cu MPP.
                      Să iau de la dezmembrari? Ce risc?

                      Am gasit corp clapeta de clio. Ce ziceti, se potriveste la logan? Vanzatorul asa spune.
                      Va rog un raspuns rapid!
                      Last edited by eusebiu; 8 April 2015, 18:28. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #71
                        Am rezolvat problema. Am schimbat corpul clapeta.

                        Comment


                        • #72
                          Rezolva-i problema si prin schimbarea motorului,important de stiut,este ,de ce s-a inlocuit corpul clapeta...? Ce a avut defect? Daca nu stii,inseamna ca mecanicul respectiv,nu sufera de boala numita -curiozitate-.

                          Comment


                          • #73
                            am aceași problemă-la 1.4.71.000 km în sarcină merge bine,cu excepția rampei unde accelerația tinde să se taie,iar pe liber îmi moare motorul la relanti.
                            mă apucă toate cele,toți mecanicii mi-au zis să schimb corp clapetă cu tot cu mpp,că mpp și-a făcut jocul în corpul clapetă.
                            chiar așa să fie?
                            eu m-am săturat de incompetenți................

                            chiat mpp nu poate fi schimbat și introdus în corpul clapetă?
                            Last edited by eric; 22 December 2015, 17:57. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #74
                              Eu as face rost cu imprumut de un mpp si as face o proba la drum. Dupa experiment as lua o decizie.

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • #75
                                am luat un motoraș de origine,l-am introdus în vechea clapetă și gata,problemă rezolvată!
                                deși toți imi ziceau să schimb cu totul,ăștia nu sunt mecanici sunt schimbători de piese.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google