Martorul Luminos De Control Al Sistemului Antipoluare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    -motorul merge bine (la 60000 am schimbat din nou bujiile )
    -pana la 62000 cat am acum nu au mai aparut problemele astea (rateu sau indicator bord)

    Comment


    • #17
      Si eu am avut aceeasi problema. Am schimbat bujiile si s-a rezolvat.

      Comment


      • #18
        pai la reprezentanta ce zic?

        Comment


        • #19
          sal.am schimbat sonda ,se stinge si se aprinde martorul cand vrea el.am dus-o la tester la dacia ,sonda lucreaza dar la pornire dupa cateva secunde incepe sa scada turatia si parca merge in 2 pistoane.oare nu e de la motorasul pas cu pas?

          Comment


          • #20
            de asta nu am auzit

            Comment


            • #21
              Originally posted by bobo View Post
              sal.am schimbat sonda ,se stinge si se aprinde martorul cand vrea el.am dus-o la tester la dacia ,sonda lucreaza dar la pornire dupa cateva secunde incepe sa scada turatia si parca merge in 2 pistoane.oare nu e de la motorasul pas cu pas?
              Pai si la service ce ti'au spus?
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • #22
                desfa filtrul aer,demonteaza corpul clapeta,spalal cu o pensula in carburol,procedeaza la fel si cu senzorul de turatie,toate astea le faci cu borna plus scoasa,apoi remontezi totul la loc
                tatal meu a patit la fel,dupa ce am efectuat operatiunea c*r pansat(descrisa mai sus cu spalatul) si-a revenit si masina merge belea,acum numai scap de el si ma streseaza all day long cu te miri ce...spor la treaba si astept sa revii cu detalii despre ce si cum si ce ai rezolvat
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #23
                  Bobo nu ne-ai zis daca s-a rezolvat problema si in ce mod. Aceiasi chestie am patit si eu. Cei de la reprezentanta nu stiu ce are.

                  Comment


                  • #24
                    motorasu pas cu pas este , eu l-am curatat mai de mult fara sa faca figuri , dupa ce l-am pus inapoi ramanea turata la 3000 , am oprit masina am pus de 2 - 3 ori contactu si pe urma a revenit la normal , incearca sa il cureti cu spray de contacte sau cu spray pentru discuri de frana ca este mai bun dupa care incearca o diagnora , posibil sa ramana eroarea acolo si sa citeasca la fel ca inainte

                    Comment


                    • #25
                      din cate stiu eu erorile raman si pot fi sterse doar de pe calculator...nu se sterg singure. la mine s-a aprins acelasi martor de la senzorul de detonatie dar masina mergea fara probleme...am schimbat senzorul mi-au sters eroarea si gata...
                      My ride

                      Comment


                      • #26
                        Sper ca ai schimbat sonda de reglaj, aia de la iesirea esapamentului din motor nu aia de dupa catalizator, eu am schimbat doua cu celeasi probleme.
                        Si sa fie de Euro 3 nu Euro 4 ca sunt diferite.

                        Comment


                        • #27
                          daca la mine te referi...sonda care am schimbat-o e cea de pe blocul motor e chiar pe centrul bloculuimotor si am schimbat-o la reprezentanta banuiesc ca au stiut ei de care-mi trebuie...daca nu la mine te refereai atunci scuze de offtopic
                          My ride

                          Comment


                          • #28
                            Ma refeream la Bobo.

                            Comment


                            • #29
                              nu mai schimbati senzori aiurea fara sa faceti o diagnoza ca aruncati banii degeaba .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                Sunt disperat. Meseriasii au ajuns la capatul meseriei.
                                Am un Logan Laureate 1.4, anul 2005 , 97000km, benzina si gaz (Tomasetto stag 200, montat iulie 2010).
                                In urma cu 4 saptramani motorul s-a inecat in mers. Am oprit masina si dupa cateva minute am pornit-o, iar totul era in regula. De circa doua saptamani au inceput sa se repete tot mai des aceste probleme, indiferent ca mergeam pe gaz sau pe benzina si s-a aprins senzorul din bord (cel galben), fapt pentru care saptamana trecuta am facut diagnoza la reprezentanta Dacia. Concluzia sonda lambda, cea de la galeria de evacuare, dadea eroare. Intrucat la reprezentanta piesa costa 850 lei am cumparat o sanda lambda marca BOSCH (Made in USA), la pretul de 275 lei, pe care am montat-o la un alt service, unde nu au putut sa-mi stearga eroarea din calculatorul masinii cu testerul.
                                Am mers din nou la reprezentanta si au zis ba ca sonda e facatura, ba nu-si pot da seama din cauza instalatiei de gaz. Am inchis robinetul buteliei de gaz, am consumat tot gazul ce ramasese pe conducta, apoi am scos si siguranta generala de la instalatia de gpl. Am alimentat de la ROMPETROL cu benzina avand cifra octanica 100 si da-i forja circa 100 km la turatia de 4500 -5000. A doua zi tot aceleasi probleme.
                                Am mers din nou la reprezentanta si mi-au pus o sonda lambda noua de la ei, au sters eroarea apoi am facut probe. Desi beculetul era stins in bord facea aceleasi probleme. Mi-au pus din nou sonda mea (facatura) si au incercat cu alte piese noi: bobina inductie, fise, bujii. Degeaba. Au schimbat tot corpul cu clapeta, inclusiv motorasul pas cu pas si senzorul de aer MAP. Tot degeaba.
                                De la un prieten am luat teava se esapament, cea cu catalizator si senzorul lambda aval, insa nici catalizatorul meu nu s-a dovedit a fi infundat.
                                Mi-au verificat si pompa de benzina. Are debit si presiune corespunzatoare.
                                Ce ar mai fi de verificat? Masina e de 3 zile la reprezentanta si nu i-au gasit defectul.
                                Last edited by jules10; 21 September 2011, 22:03.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google