Senzor Temperatura Exterioara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Iata cercetarea pe ziua de astazi :
    -afara 30 grade , termometru indica 30.8 gr ; am pornit
    -cum am dat de asfalt cald , a crescut la 32-33 grade
    -m-am miscat in oras ; sa incalzit fara motiv , probabil de la evacuare ; daca mergeam cu viteza , se racea ; daca stateam pe loc , se mai racea ;la viteza mica se aincalzea
    -a inregistrat nejustificat temperaturi de 37-38 gr , deci cu 7-8 grade in plus .

    Locul nu este bun ; este influentat de temperatura asfalt si temperatura sistem evacuare gaze .

    Comment


    • #47
      si eu am montat senzor tot in portbagaj si imi arata mai mult cu 4-5 grade, in mers as zice mai ales.

      Comment


      • #48
        Din păcate așa este și la mine, 4-5° în plus, funcție de viteză și temperatura asfaltului. Singurul moment când indică corect este înainte de a porni mașina, după ce a staționat măcar juma de oră în prealabil.
        sigpic

        Comment


        • #49
          Eu il am montat in bara fata. Indica exact cat trebuie in stationare si in mers. Doar daca bate soarele in el in stationare atunci arata ceva mai mult (sau arata temperatura resimtita de noi in soare). In mers in cativa metri arata bine.
          Apropo, termometrele montate in masina sunt etalonate metrologic ( -50 ... +50 grd).
          Ma bate gandul sa mut senzorul in oglinda, dar nu sunt hotarat inca.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #50
            Aoleu fratilor ; la ce este bun termometrul daca are eroare asa de mare ?
            Acuma cu bara din fata nu o inteleg ; sint multe masini care au abordat acest montaj ; de ce nu a iesit bine cu varianta acesta ?

            Comment


            • #51
              Intotdeauna un termometru montat pe un vehicol va afisa ce "simte" el in acel moment, in functie de conditie de amplasare a masinii, rulaj, dar si a etc. Asa ca multumiti-va sa aveti doar date informative de ordin general, iar nu cele conforme cu...INMH.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #52
                Sunt curios la logan 2 unde au pus senzorul...dar cred ca mai avem ceva de asteptat.

                Comment


                • #53
                  Si in oglinda daca montati senzorul si apoi bate soarele pe partea respectiva in tabla..puteti sa va luati adio de la masurarea exacta.
                  Asa ca nici daca masina stationeaza nu o sa aflati temperatura corecta cu senzorul in oglinda.
                  In portbagaj cel putin aflu temperatura corecta la plecare si apoi dupa ce stationez si se stabilizeaza,indiferent ca o las la soare sau la umbra.
                  In mers este normal sa ai temperatura ridicata daca opresti la semafor si asfaltul este incins.
                  La iarna daca este pericol de inghet la nivelul solului cu senzorul montat in portbagaj aflu mai repede acest lucru.

                  Comment


                  • #54
                    Eu conducând camioneta sprinter 416 pe dealul negru noaptea fiind vreo 16 grade când dădeam de un tir în faţă creştea la vreo 18-19 grade. Nu ştiu unde are montat senzorul.
                    Ivan marian, tu ai prelungit firul acela de la senzor?
                    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by danielliviu View Post
                      ...
                      Apropo, termometrele montate in masina sunt etalonate metrologic ( -50 ... +50 grd).....
                      Asta e intervalul de masurare, eroarea lor este de +/- 0,2 grd. Deci destul de precise.

                      Si mi se pare norml sa arate exact cat citeste in momentul respectiv, in locul respectiv, ca asa intru pe net si ma uit la meteo.... pentru temperaturi generale

                      Azi, innorat/soare partial - afara 24 grd, in masina vreo 31. Nu am pornit AC-ul ca sunt racit ....
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Ivan Marian View Post
                        In portbagaj cel putin aflu temperatura corecta la plecare si apoi dupa ce stationez si se stabilizeaza,indiferent ca o las la soare sau la umbra.
                        In mers este normal sa ai temperatura ridicata daca opresti la semafor si asfaltul este incins.
                        La iarna daca este pericol de inghet la nivelul solului cu senzorul montat in portbagaj aflu mai repede acest lucru.
                        Pai depinde ce temperatura va intereseaza montand acel termometru; vreti in portbagaj, veti avea temperatura din portbagaj; ;la majoritatea masinilor ce au montat asa ceva din prima echipare, este indicata temperatura exterioara.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          corect spus, nu este in portbagaj, este sub portbagaj...deci este exteriora. Pe unde ati iesit cu firul din habitaclu spre bara fata?
                          Last edited by MihaiB; 29 September 2012, 15:08.

                          Comment


                          • #58
                            "In portbagaj cel putin aflu temperatura corecta la plecare si apoi dupa ce stationez si se stabilizeaza,indiferent ca o las la soare sau la umbra.
                            In mers este normal sa ai temperatura ridicata daca opresti la semafor si asfaltul este incins.
                            La iarna daca este pericol de inghet la nivelul solului cu senzorul montat in portbagaj aflu mai repede acest lucru."

                            Esti tare men .

                            "Noi nu inventam roata , noi vrem sa o perfectionam." Eu m-am hotarit ; am sa il pun in oglinda .

                            Comment


                            • #59
                              Nu intelegi ca sub potbagaj e locul ideal? Ori ce alt loc e necorespunzator.

                              Comment


                              • #60
                                Vedeti ca la unele marci acest senzor e pozitionat undeva in zona calandrului, in spatele barei fata, intr-o zona ferita de influentele curentilor de aer. Locul ideal; hmm
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google