Senzor Temperatura Exterioara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pai ce sa mai zic daca Ivan de 7 pagini ne arata ca a descoperit apa rece pozitionand senzorul sub porbagaj si asta e solutia suprema, in opinia lui.

    Comment


    • #62
      Originally posted by ionescu liviu View Post
      Ivan marian, tu ai prelungit firul acela de la senzor?
      Nu...nu l-am prelungit. Firul standard are vreo 3 metri lungime.


      Eu m-am hotarit ; am sa il pun in oglinda .
      ,,,eu data viitoare am sa-l pun in varful antenei radio

      Comment


      • #63
        Am montat senzorul in oglinda ; este mult mai bine . Cam 1-2 grade scade , dupa ce plec de pe loc .Probabil depinde daca sta sau nu masina in soare . Cred ca este mai bine .

        Comment


        • #64
          Mai bine in oglinda; deci nu te interesa temperatura din...portbagaj.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #65
            Arata-ne si noua o poza,doua cu montajul senzorului in oglinda.

            Comment


            • #66
              Am pus poza .Senzorul este modificat fate de cel original cu scopul de a prelua temperatura de afara si minim din interior oglinda.
              Attached Files

              Comment


              • #67
                hspinache puteai foarte bine sa-l montezi intre radiator si bara fata,prins de suportu metalic care tine bara si nu mai gaureai carcasa oglinzii

                Comment


                • #68
                  eu nu prea sunt multumit de felul cum imi indica senzorul scos prin acel capac din portbagaj, imi arata mai mult cu 5 grade aprox decat "realul"; precizez ca datorita modulului cum e construit senzorul iese cam 10 cm sub nivelul portbagajului; nu imi explic de ce pentru ca esapamentul este departe si este si o placa izolanta intre el si senzor iar asfaltul este cam la 30 de cm sau mai mult (?!)probabil ca o sa incerc in bara fata... pe unde scot senzorul spre fata din habitaclu?

                  Comment


                  • #69
                    Teoria montatului in oglinda este ca senzorul este mai departe de sol .Aspectul negativ este ca este influentat in stationare , de ce se reflecta din tabla masinii . Montatul in oglinda nu este influentat de mediul din interior oglinda .
                    Cei ce monteaza in bara din fata , probabil se ginsesc ca senzorul sta la umbra , in mers nu este batut de vint .
                    Acuma majoritar , celelalte masini unde il au ? in oglinda sau in bara ?

                    Rezultate obtinute in continuare:
                    -masina a stat in soare puternic ; la pornire indica eronat , adica +6 grade .
                    -dupa pornire , cam dupa 5 minute , indica corect

                    Acuma , vedeti , eu nu am avut posibilitatea sa il introduc in material plastic specific si l-am introdus in aluminiu . Aluminiu este ceva mai rapid in conductie .

                    Comment


                    • #70
                      Iata la noul logan 2 unde au montat inginerii senzorul de temperatura.Cred ca este evident ca este cea mai optima solutie ptr cine vrea sa-si monteze termometru.
                      Attached Files
                      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                      Comment


                      • #71
                        Nu stiu daca ai dreptate . Tot brendu pune acolo senzoru ; doar nu era ca la logan sa il puna in alta parte .
                        Unde il pun cei de la ww ?

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by IancuMIC View Post
                          Vedeti ca la unele marci acest senzor e pozitionat undeva in zona calandrului, in spatele barei fata, intr-o zona ferita de influentele curentilor de aer.
                          Acolo am senzatia ca e si la ww.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #73
                            Si la opel am impresia ca este in bara din fata . Problema ca ar trebui sa nu bata asfaltul in el ; chiar daca ar fi asa , fiind aproape de asfalt , tot influenteaza masura.

                            Comment


                            • #74
                              Sper sa nu spun prostii dar "contactul" cu asfaltul, la unele modele, are rolul de a atentiona si asupra posibilitatii formarii poleiului.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #75
                                Si in afara de asfalt,,,mai ai si galeria/motorul care si ala la randul lui degaje foarte multa caldura.
                                Din moment ce se incinge capota si tabla aripilor de la caldura motorului..nu vad de ce nu senzorul ar masura temperatura compartimentului motor..adica pe plus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google