Mi se pare normal ca tot brand-ul Renault sa aseze senzorul in oglinda, mai mult decat atat sa fiti siguri ca a fost montat acolo,evident,in urma unor teste prealabile ! V-am mai spus, eu unul am in oglinda senzorul respectiv si pot spune ca cel putin de doua ori - pe autostrada - am avut ocazia(...si multumirea !!!) sa constat ca termometrul imi afisa temperatura relativ corecta adica + sau -1 grad fata de ceea ce afisau panourile acelea ! Numai bine !
Senzor Temperatura Exterioara
Collapse
X
-
Salutare. Am avut senzorul sub portbagaj si cum spun multi in mers arata cu 4 sau 5 grade in plus, deci eronat. Apoi l-am pus in oglinda dreapta si arata bine in mers, dar in stationare, in soare se incalzea chiar si cu 8 sau 9 grade. In mers revenea repede la temperatura reala, dar ma deranja cresterea de 8-9 grade cand stationam in soare. L-am mutat in bara fata imediat in spatele numarului. Indica bine, dar in stationare creste cu 5-6 grade ( nu din cauza soarelui, ci de la motor). Acum vreau sa il pun in partea de jos a barii pentru a nu ajunge caldura motorului la el sa vad cum se comporta. Daca nici acolo nu o sa fie bine o sa il pun din nou in oglinda, de data asta montat cum trebuie. Senzorul trebuie sa fie complet in aer, adica sa nu atinga de nimic (la primul montaj in oglinda atingea de carcasa oglinzii de la care prelua caldura in timpul stationarii in soare). Se face o gaura in partea de jos a oglinzii un pic mai mare decat senzorul apoi se introduce senzorul in centrul gaurii si se coboara un pic sub oglinda. In realitate senzorul nu este in oglinda, ci sub oglinda. Asta o sa fie ultima varianta in caz ca nu e bine in partea de jos a barii fata.
Comment
-
Dupa ce am incercat vreo 2 modele de astfel de termometre, si mai multe locatii de amplasare (bara fata, pe stalpul usii, la oglinda) ale senzorului ajung la concluzia ca aceste chinezisme nu sunt bune de nimic si nu se compara cu senzorii din fabrica care majoritatea sunt in bara fata sau in spatele acesteia, cel putin la opel, vw, mercedes.
Comment
-
Pai ce diferenta este un "chinezism" si si unul da "Marca" ? Ambele au un termistor ca senzor electric ; problema insa este adaptarea la conditiile de preluare temperatura . Acel "chinezism" se poate adapta bine , daca iti iei niste masuri . Este intradevar o problema ca amatorul nu prea poate/nu are din ce sa toarne locul/suportul unde va sta senzorul .
Uite cum am facut eu , ca tot un "chinezism" folosesc;
-senzorul original , l-am desfacut ; avea o capsula metalica si in el turnat ceva .. ; nu mia placut ca avea si inertie termica foarte mare si era prea lung ;
-am modificat capsula
Merge incomparabil mai bine ca inainte ; deci este nevoie:
-sa se acomodeze repede cu mediu
-sa nu fie mult in afara oglizii
Comment
-
Originally posted by hspinache View Post-sa nu fie mult in afara oglizii
daca mergi cu viteza, iarna, nu arata mai putine grade?
pentru akter marketurile care le punem noi, nu e bine pozitionarea in oglinda...
fabrica Renault isi permite sa-l puna acolo, pentru ca acum zece cincisprezece ani, cand au inceput sa doteze masinile cu termometru exterior a zis: ''Ingineri, adunarea la mine!'', ''ia concepeti voi, un senzor de temperatura sa-l bagam in oglinda'' oamenii au carait ca nu e bine, ca e prea mare si gura mica, dar au facut sa indice in stationare temperatura ridicata cu 5 grade mai putin, si daca incepe sa bata vantul sa indice cu 2-3 grade mai mult'
aia au gandit, au fabricat, au patentat si-n europa si-n america si-n peste tot in lume, si acuma isi permit sa puna senzorii pe toate masinile lor, ba chiar si pe ale Romanilor...au cheltuit atunci si folosesc in continuare...
pe scurt: acel senzor care il vedem la masinile Renault: ste conceput si fabricat sa fie montat in oglinda exterioara...stanga sau dreapta.
dupa parerea mea, pozitionarea in portbagaj, sub masina nu e bine ca bate vantul si indica mai putin dar se compenseaza pentru ca in mers mai vine ceva caldurica de la motor, si in final masoara bine...amplasarea senzorului aici se face nici greu nici usor, mediu;
pozitionarea in oglinda este cea mai aiurea pentru ca senzorul nu este conceput pentru asta, si in mers va indica mai putin si daca bate soarele in el indica bazaconii....deci masoara prost...pozitionarea aici se face deosebit de greu fata de celelalte pozitionari.
pozitionarea in bara fata este adapostit de carenajele rotilor, ferit de vant, ferit de soare, ferit de caldura de motor, atacat de caldura asfaltului...cand o fi bara la bara la capitala si afara canicula, indica bazaconii...deci masoara suficient...
dintre cele 3, as alege-o pe prima...pozitionarea in portbagaj.Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
Comment