Am 2 Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am 2 Probleme

    am intrat intr`o balta de apa mare .. nu prea multa viteza .. si nu imi mai merge chilometrajul si nu mai indica chilometrii care ii parcurg .. care ar fi cauza ? si a 2`a am un huruit la masina ca de rulment .. am fost am verificat rulmentii si nu au nimik .. am schimbat cauciucuri .. si degeaba care ar fi cauza ? astetp sugestii

  • #2
    probabil a luat apa senzorul de viteza, sau vreun scurt ceva.
    Normal ar trebui sa ai si check engine-ul aprins in bord.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Zgomotul de rulment poate fi din cauza sa sunt dresati prost si nu cu vaselina grafitata care rezista la temperaturi mari ci cu dasta normala care la o temperatura mai ridicat a rulmentului se topeste.
      sigpic

      Comment


      • #4
        nu mai sfaturi daca nu stii cu ce se mananca veselina si rulmentii
        vaselina grafitata + rulmenti = moarte sigura. Pentru rulmenti se foloseste vaselina pe baza de litiu, vaselina grafitata se foloseste doar la planetare, grupuri ,pinioane.

        Comment


        • #5
          @Cristi_Xp: Si de ce ar trebui sa aibe "check engine-ul" aprins ?

          Eu stiu ca ala se aprinde din alte motive nu ca nu mai merge vitezometru si nu mai inregistreaza km.

          In legatura cu huruitul sa nu fie de la cutie.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #6
            pai scoti mufa de la captorul ala de viteza si dai cu spray de contacte acolo sa se curete eventuala umezeala patrunsa . La partea cu huruitul ...rulmentii sunt oarecum capsulati deci fara intretinere - gresari etc , suspectez mai degraba tot cauciucurile. Nu cumva sunt de iarna? Alea sunt mai galagioase de felul lor mai ales daca le-ai avut si anul trecut si nu le-ai pus exact cum au fost (fata - spate)
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #7
              @SDP: sigur se aprinde martorul "check engine" daca sunt probleme la captorul de viteza. Am patit si eu asta.
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • #8
                daca ai permutat rotile fata spate sau le-ai inversat intre ele ai sigur o huruiala datorita uzurii in solzi a pneurilor in ceea ce priveste lipsa km-traj clar ai luat apa la senzori chiar daca nu ti se aprinde cek engine

                Comment


                • #9
                  Treaba cu huruitul dupa dat in baltoaca m-ar interesa si pe mine sa stiu daca "e de acolo".
                  Eu n-am dat in balta, dar la spalatorie i-am zis lu' nenea sa dea bine si pe la roti prin spatele lor si pe sub masina, sub roata de rezerva, pe puntea spate etc si de atunci am un huruit pe stanga fata care banuiesc ca are legatura cu apa...nu cred ca e coincidenta.
                  Keyboard error or no keyboard present.
                  Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                  Comment


                  • #10
                    Eu am mai vazut chestia asta si la alte masini dar matorul nu s-a aprins.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #11
                      Subscriu la ce spune SDP.Si eu am un prieten cu senzorul de fect, sau contacte imperfecte si nu se aprinde martorul check engine.
                      Iar referitor la huruit sa-ti spun ce am patit eu:am auzit acelasi zgomot si eram convins ca e rulmentul dar cand colo era antena stock ridicata mult mai sus decat pozitia normala si facea zgomot
                      Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

                      Comment


                      • #12
                        da mai multe detalii destpre huruit ... in mers , pe loc , ambreiaj apasat , in sarcina ???? altfel nu ne putem da seama ...

                        Cat despre kilometraj curatarea senzorului ar rezolva problema (mufa si captul lui)

                        Comment


                        • #13
                          sau cand ai intrat in apa ti-a intrat apa+mizerie pe la fuzeta,rulment si asta ar fi o cauza a huruitului
                          @cos_min_i ... mufa si captul=capatul lui
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #14
                            toate care au venit cu problema la senzorul de viteza , aveau check engineul aprins.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google