Probleme Dupa Schimbarea Distribuţiei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    poti sa-ti faci 50 de testere , din punctu meu de vedere o sa iti zica ca nu e nicio problema cu masina . Consumul ridicat se poate datora fpatului ca a venit frigul, sau cine stie ce paranoii .Nu zic ca nu e posibilitatea ca sa fie distributia decalata cu un dinte , dar faptul ca mergi la tester cu masina nu o sa vezi mai nimic .Mai bine platesti un mecanic sa se uite daca e pusa la punct , si un test de compresie cum zicea cineva mai sus ca sa vezi sa nu fie vreo supapa lovita .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Stiu cum e la o reprezentanta zice ca face aia si aia si nu face nimic mai rau strica dar sunt mecanici si mecanici unii isi vad de treaba altii vad de buzunaru clientului daca da spaga sunt multe de vorbit despre meseriasii din service-uri si sefii lor daca bagi mana in buzunar si decartezi pune un meserias sati faca masina daca.......acum nu intelege ca trebe sa dai spaga sati faca masina,Sunt obligati ca doar daia platesi factura aia astronomica de pleci de acolo doar cu chilotii pe tine,dar mentalitatea romanului asta este,si eu primesc spaga de la clienti dar din sa zicem 10 pe zi daca unu-doi lasa de un pachet de tigari ca nu sunt bani cand erau-erau dar asta nu inseamna sami bat joc de masina omului ca daca am gresit am platit si reparatia si plecatu acasa

      Comment


      • #18
        Consumul a fost mare şi vara şi nu cred că e normal un consum extraurban cu maşina goală, drum ok, condus nesportiv de 8,5-9. Menţionez că departe de mine gândul de a da vina pe cineva. Am spus unde am făcut treaba pentru a nu se lăsa loc de interpretări apropo de vecinu care ştie ce face şi nu-ţi strânge filtru de ulei ca lumea şi pierzi juma de baie de ulei de motor.
        Last edited by Iuga; 3 December 2010, 23:05.

        Comment


        • #19
          Cumpara un kit de distributie , mergi la un service de cartier ( am mult mai multa incredere decat la service Dacia ) , dar inainte sa se apuce intreaba-i pe baieti daca au cale pentru distributie de Logan , ca sa nu o puna la ureche .


          Bafta !
          MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

          Comment


          • #20
            Nu ti-a pus distributia la punct, nu e musai sa loveasca supapele.

            Chit ca e vorba de alta masina, dar acelasi lucru l-am patit la Oltcit, dupa schimbarea curelei n-a mai tras ca inainte. Am demontat din nou distributia (de data asta fara mesteru pacii) si am pus-o la punct (un dinte daca imi aduc bine aminte) si a mers brici.

            Comment


            • #21
              si care curea era decalata asa de curiozitate??

              Comment


              • #22
                Nikuniku am văzut că te pricepi. Mi-a spus cineva că nu trebuie să fie neapărat de la distribuţie (consum crescut, putere redusă) ci şi de la termostat. Am citit pe forum că termostatul (pe care îl am în atenţie) la o funcţionare anormală creşte consumul- ceea ce mi s-a întâmplat. Dacă ar fi de la el are vreo treabă şi cu reducerea puterii motorului???

                Comment


                • #23
                  citeste threadul dedicat de termostat http://www.loganclub.ro/forum/showth...ight=termostat
                  Mergi la un mecanic sa se uite la distributie , daca e la punct , dai si tu 50 lei acolo sa se uite si gata , asa stai si te gandesti ca sa fie aia , ca sa fie aialalta ,macar elimini o problema din start.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    citeste threadul dedicat de termostat http://www.loganclub.ro/forum/showth...ight=termostat
                    Mergi la un mecanic sa se uite la distributie , daca e la punct , dai si tu 50 lei acolo sa se uite si gata , asa stai si te gandesti ca sa fie aia , ca sa fie aialalta ,macar elimini o problema din start.
                    are dreptate daca tot stai si o lasi asa se poate distruge ceva....

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google