If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca aveti Logan Cumparat in Perioada 1.12.2007-20.12.2007
Pai asta e si ideea, mai bine devreme decat mai tarziu...asta e.
Eu sper (doar sper) sa nu apara nimic...ma gandesc ca daca pana acum (dupa forjele date) nu a aparut nimic, nu mai apare (doar ca parca imi bate un piston, ma rog, asta o sa vad la revizie).
Si a mea este din 2007, dar nu am avut nici un fel de probleme si am facut 20000 km ......
singura chestie care ma streseaza pe mine este de la aeroterma.... daca in pe turatia 1 sau 2 se aude un harsait aiurea de parca ceva ar fi agatat in palete.... dar nu sh unde sa ma uit sa vad daca e ceva in neregula
Intr-adevar, e mai complicat sa desfaci bordul sa ajungi la aeroterma. Dar ai putea incerca sa dai pe treapta 4 cateva minute, poate ies frunzele din ventilator.
Daca ajungea pe cureaua de distributie, nu patina cureaua?
Ca asa stiu ca sa manifesta...
e chestis cand ajung la 3000-3500 rpm se aude un suierit (eu am impresia ca ceva patineaza si mai e ceva, cand merg cu ea la relantiu se aude ceva de genul cum se aude un rulment neuns) iar cand sar de 4000 de rpm dispare sueratul.....si la mine am observat ca am pete de ulei pe distribitie si se prelinge pana jos la baie....si am doar 3500 de km cu golanul .....sper sa o remedieze baieti la service daca nu e da rau....
sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....
Am verificat si eu in zona de care vorbiti, din fericire nu am gasit urme de ulei (atat cam am putut eu vedea - la 1.6 e mai inghesuiala in zona aceea). Am descoperit in schimb urme (vapori) in partea superioara a motorului. Am atasat o poza, este ceva normal sau fac o vizita la service (am 3500 km) ? Multumesc.
Daca ajungea pe cureaua de distributie, nu patina cureaua?
Ca asa stiu ca sa manifesta...
...nu neaparat, depinde de cantitate...si oricum, riscul cel mai mare este nu de a patina (sincer nici nu stiu cum ar putea), ci de a sari un zimte sau doi sau mai rau de a se rupe pur si simplu datorita impregnarii cu ulei care deterioreaza cauciucul.
...daca vorbim de patinarea curelei, cred ca este cazul celei de accesorii, care de asemenea poate prezenta urme de ulei provenit din zona fuliei arborelui cotit, respectiv a semeringului prin care scapa ulei.
Rezolvarea problemei scurgerilor de ulei din zona distributiei consta in 2 etape ce trebuiesc efectuate de catre cei din service:
1. inlocuirea sau dupa caz doar etansarea celor 2 suruburi care au legatura directa cu circuitul de ungere din blocul motor.
2. inlocuirea pinionului si a semeringului aferent.
Dupa cum spunea si onorabilul coleg de forum de mai sus, au schimbat suruburile. Peste 2 saptamani trebuie sa ma prezint la ei sa vada daca a mai curs. Altceva nimic. Huruitul se aude in continuare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment