Daca aveti Logan Cumparat in Perioada 1.12.2007-20.12.2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai asta e si ideea, mai bine devreme decat mai tarziu...asta e.
    Eu sper (doar sper) sa nu apara nimic...ma gandesc ca daca pana acum (dupa forjele date) nu a aparut nimic, nu mai apare (doar ca parca imi bate un piston, ma rog, asta o sa vad la revizie).

    Comment


    • #47
      Daca e logan asteptate la ce e mai rau .cel mai bine e sa ai garantie extinsa.si multa rabdare fara sa va enervati.

      Comment


      • #48
        Mda...ca tot m-ati ''stresat'' cu treaba asta, mi-am verificat si eu zona aia, am pipait tot ce se putea pipai, numai praf, nici o urma de ulei

        Comment


        • #49
          Poze la motor.
          Attached Files

          Comment


          • #50
            E ceva ulei pe acolo, bine ca nu a ajuns si la cureaua de distributie.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              Si a mea este din 2007, dar nu am avut nici un fel de probleme si am facut 20000 km ......
              singura chestie care ma streseaza pe mine este de la aeroterma.... daca in pe turatia 1 sau 2 se aude un harsait aiurea de parca ceva ar fi agatat in palete.... dar nu sh unde sa ma uit sa vad daca e ceva in neregula
              Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
              www.upgradefaruri.blogspot.com

              Comment


              • #52
                Intr-adevar, e mai complicat sa desfaci bordul sa ajungi la aeroterma. Dar ai putea incerca sa dai pe treapta 4 cateva minute, poate ies frunzele din ventilator.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by andrei View Post
                  E ceva ulei pe acolo, bine ca nu a ajuns si la cureaua de distributie.
                  ...eu zic ca n-ai de unde da-ti dai seama de chestia asta pana nu dai jos capacul negru (carterul inferior al distributiei) si carterul superior.

                  ...parerea mea este ca in mod SIGUR, are ulei pe cureaua de distributie...dar dupa cum am zis, trebuie desfacut in zona ptr. a observa.

                  Comment


                  • #54
                    Daca ajungea pe cureaua de distributie, nu patina cureaua?
                    Ca asa stiu ca sa manifesta...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by andrei View Post
                      Daca ajungea pe cureaua de distributie, nu patina cureaua?
                      Ca asa stiu ca sa manifesta...
                      e chestis cand ajung la 3000-3500 rpm se aude un suierit (eu am impresia ca ceva patineaza si mai e ceva, cand merg cu ea la relantiu se aude ceva de genul cum se aude un rulment neuns) iar cand sar de 4000 de rpm dispare sueratul.....si la mine am observat ca am pete de ulei pe distribitie si se prelinge pana jos la baie....si am doar 3500 de km cu golanul .....sper sa o remedieze baieti la service daca nu e da rau....
                      sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

                      Comment


                      • #56
                        Daca patineaza cureaua, poate sa rupa o supapa, grija mare.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #57
                          Am verificat si eu in zona de care vorbiti, din fericire nu am gasit urme de ulei (atat cam am putut eu vedea - la 1.6 e mai inghesuiala in zona aceea). Am descoperit in schimb urme (vapori) in partea superioara a motorului. Am atasat o poza, este ceva normal sau fac o vizita la service (am 3500 km) ? Multumesc.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by andrei View Post
                            Daca ajungea pe cureaua de distributie, nu patina cureaua?
                            Ca asa stiu ca sa manifesta...
                            ...nu neaparat, depinde de cantitate...si oricum, riscul cel mai mare este nu de a patina (sincer nici nu stiu cum ar putea), ci de a sari un zimte sau doi sau mai rau de a se rupe pur si simplu datorita impregnarii cu ulei care deterioreaza cauciucul.

                            ...daca vorbim de patinarea curelei, cred ca este cazul celei de accesorii, care de asemenea poate prezenta urme de ulei provenit din zona fuliei arborelui cotit, respectiv a semeringului prin care scapa ulei.

                            Rezolvarea problemei scurgerilor de ulei din zona distributiei consta in 2 etape ce trebuiesc efectuate de catre cei din service:

                            1. inlocuirea sau dupa caz doar etansarea celor 2 suruburi care au legatura directa cu circuitul de ungere din blocul motor.

                            2. inlocuirea pinionului si a semeringului aferent.

                            Comment


                            • #59
                              Dupa cum spunea si onorabilul coleg de forum de mai sus, au schimbat suruburile. Peste 2 saptamani trebuie sa ma prezint la ei sa vada daca a mai curs. Altceva nimic. Huruitul se aude in continuare.

                              Comment


                              • #60
                                A meu e din oct 2006 si am 24.000km si nu am nici o pb cu el

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google