DeLuXe normal că nu se aprinde doar o săgeată. Se aprindeau mai rapid (cred că nu am scris). Oricum simptomele erau mai ciudate inclusiv cu aprinderea unor martori din bord pentru câteva secunde.
Imi Consuma In 6 Ore Tot Curentul Din Baterie
Collapse
X
-
domnu, alternatoru nu se verifica daca incarca la volti, daca are 14.4 fata de 12.6
se verifica amperaju
1.6 cel putin porneste si cu 9v, dar totodata poti avea 12,6v la baterie si sa nu ai amperaj ... demonstratie: avem urmatorul scenariu, ai bateria goala, legi bateria in serie cu bateria altuia(cu motorul oprit) automat o sa ai 12v+, pariu ca nu porneste
deci verifica ce amperaj baga bateria .. nu voltajulsigpicMy ride
Comment
-
cum sa descoperi un scurt-circuit
Daca bateria este buna, incarcarea este buna, atunci sigur ai un scurt pe undeva.
Uite aici un tutorial despre cum sa descoperi un scurt-circuit.
Este foarte simplu. In loc de lampa de control poti folosi un multimetru (mA).
Daca ai identificat circuitul cu probleme atunci lucrurile se simplifica mult.
Comment
-
Originally posted by DeLuXe View Post... demonstratie: avem urmatorul scenariu, ai bateria goala, legi bateria in serie cu bateria altuia(cu motorul oprit) automat o sa ai 12v+, pariu ca nu porneste
deci verifica ce amperaj baga bateria .. nu voltajul
Daca puneti un aparat de masura intre (-)de la baterie si borna (-)de la instalatia masinii trebuie sa fie o valoare de maxim 20ma.Incercati totusi cu scoaterea casetofonului,chiar daca il aveti de 3 ani.Treaba cu masele de pe la stopuri are si ea importanta,dar daca va goleste bateria noaptea trebuie sa verificati consumatorii permanenti,cei care nu se deconecteaza la scoaterea cheii.
Comment
-
-de verificat triple stopuri,cablajul care duce la triplele stopuri sub bancheta spate,e un manunchi,iar daca transporti persoane,fiarele banchetei freaca pe acel manunchi ducind la un frumos scurt,care continua cu descarcararea bateriei,de verificat contactul stopului frana,mie mi-a facut fite,l-am curatat,ca pina la urma sa am necazuri dinnou si a trebuit sa iau unul nou,parca vreo 60-70 lei
-iar colegul @gl_mmm,ti-a pus cea mai veche metoda de descoperi un scurt,fara laptopuri si alte tehnici IT,cate masini vechi ai vazut tu sa ia foc si cate din astea sofisticate ard? iti spun eu,procentajul e alarmant,triumfa cele cu tehnica ITLast edited by AGENTUL NYT; 11 December 2010, 10:26.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
facea scurt in stopul din dreapta la becul de la pozitie frana , ramanea cuplat , am scos becu , l-am schimbat , am dat pe mufe cu wd40 si nu se mai apinde bordul cand apas frana. am scimbat toate becurile de la pozitii si am dat mufele cu wd40. acum sa vad daca mai descarca bateriasigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6
Comment
-
cum ai descoperit problema ?
mi cred ca un bec de 20w poate descarca bateria , daca scurtul era acolo tripla trebuia sa fie scrum
ce aveai tu ai ma batrini ii zicea "da la masa"sau in termeni actuali masa insuficienta
contactele de slaba calitate la triplele logananului sunt deja de notorietateLast edited by mmaxalb; 11 December 2010, 19:25.baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
am scos becu din stopul dreapta , dupa scoaterea celui din stanga si am vazut ca daca aprind pozitiile nu mai stau stopurile pe frana aprinse , am dat cu wd40 , am schimbat toate becurile de la pozitii si acum , dupa 5 ore si ceva , a pornit la sfert de cheie si nu se mai aprinde bordul. becu care l-am schimbat era jumatate negru cu toate ca avea filamentele intregi
sper sa fie numai aia cu becurile!! sa fie altceva!! vad eu diminieata cand o pornescsigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6
Comment
-
Apropo de stopul din dreapta cu care am avut şi eu probleme iarna trecută (zgomotul semanalizării mai rapid şi săgetuţele care pâlpâiau mai rapid uite că nu am mai uitat să specific DeLuXe) acum când calc frâna mi se aprinde, uşor vizibil ce-i drept, martorul din bord de la poziţiile ceaţă spate şi suspectez tot stopul respectiv. Data trecută electricianul mi-a spus că e posibil să reapară problema şi că ar trebui schimbat stopul pe viitor dar văd că numai la frig face probleme. Aş dori un sfat (sau mai multe) dacă se poate. Mulţumesc.
Comment
Comment