Probleme A/c

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by gogoasha69 View Post
    daca este asa si am masina in garantie, toata smecheria de umplere e gratis nu ?
    Daca reclami ca nu mai baga aer rece e gratis.

    Originally posted by Razzvan View Post
    Daca tu nu pornesti ac'ul decat vara .... asta e .
    Si tu crezi ca de aia nu are freon? Te inseli...

    Originally posted by dorutu View Post
    Salut, o întrebare: e normal ca la temperaturi sub 0 grade să nu pornească AC-ul?
    Da, e normal. UCE injectie comanda pornirea AC, daca temperatura scade sub 2 grade, pornirea nu mai e autorizata.

    Originally posted by golanu View Post
    Nu cred ca e normal, eu il folosesc iarna pentru dezaburire, si cu siguranta l-am folosit si sub 0 grade.
    L-ai folosit, dar nu ti-ai dat seama daca merge sau nu.

    Originally posted by Bad_Wolf View Post
    ce trebuie facut pt. o functionare buna a instalatiei atat vara cat si iarna ?
    Sa-l pornesti la fiecare 10-15 zile, ca sa nu se deterioreze garniturile compresorului.

    Originally posted by Razzvan View Post
    De la -10 grade nu'ti mai porneste.
    Asta cu -10 grade de unde ai scos-o? Presupun ca dintr-o carte ceva, atunci vreau si eu sa vad unde scrie, ca tare sunt curios...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      In manual la mine asa scrie .

      Comment


      • #18
        Ca o instalatie de AC sa functioneze trebuie sa fie indeplinite mai multe conditii;
        1-instalatia in PERFECTA stare-Freon-cantitativ si calitativ Doar R134A
        -ulei Doar in cantitate strict necesara -prea mult dauneaza
        -componentele instalatiei care au contact direct cu aerul exterior sa fie curate si nu imbicsite cu noroi,praf, insecte etc..
        2-factori externi-temperatura exterioara,umiditate etc
        In momentul in care motorul functioneaza ai Ac cuplat si ventilatorul de incalzire functioneaza se anclanseaza compresorul de AC,- numai daca sunt minim 3 bari presiune in instalatie, iar la nivelul radiatorului de racire aer habitaclu nu exista pericolul de inghet. Daca nu sunt indeplinite aceste conditii instalatia nu functioneaza!
        Instalatia este dimensionata ,nu poate aer rece doar decit in limitele ei de fiabilitate,are integrat un senzor de presiune care controleaza in permanenta presiunea -daca e mai mica de 2.5 bari nu cupleaza compresorul daca creste la valori de 27bari decupleaza compesorul.Are un (Detentor)regulator de presiune,care are rolul de a controla debitul de freon in racitor in functie de cererea de aer rece-Practic el dozeaza cantitatea de freon necesara la racirea sau dezumidificarea aerului.
        sunt mai multe componente dar nu cred ca este necesar sa le mai explic ele sunt folosite de instalatie doar pentru a asigura circuitul freonului in instalatie si asigura schimbarile de stare(lichida si gazoasa)dar sunt si ele ff importante pentru ca fara ele instalatia nu functioneaza sau functioneaza defectuos.
        Oricum sa faci diagnostic la o inst de Ac este destul de dificil fiindca este o instalatie complexa,implca multi factori, iti trebuie o pregatire serioasa si "jucarii" care costa mult!
        Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

        Comment


        • #19
          eu astept vara sa-l folosesc
          sigpic Alexandria

          Comment


          • #20
            In instalatie sunt citeva sute de Gr de ulei, el este plimbat de freon in instalatie,daca nu se plimba (nu este folosita instalatia) piesele din compresor se pot deteriora din cauza lipsei de pelicula de ulei ,fiindca ungerea se realizeaza doar prin balbotare!Deci recomand folosirea cit mai des a butonului de cuplare AC, fie si pentru citeva zeci de secunde!
            Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

            Comment


            • #21
              adica sa il ponesc sa nu se strice?
              sigpic Alexandria

              Comment


              • #22
                Exact .. ce e asa greu de inteles ?

                O data la 10 zile il pornesti 10 minute ...

                Comment


                • #23
                  am avut ac pe alte masini inainte sa am logan[ asa ceva nu am mai auzit]
                  poate ca am avut noroc de 7 ani de cand am avut masini cu ac si nu sau stricat.......
                  sigpic Alexandria

                  Comment


                  • #24
                    Nu e o regula sa-l pornesti dar, ia-o ca pe o recomandare! ....Sau fa cum vrei tu!
                    in compresor sunt pistonase, rulmenti,supape care ar fi bine unse din cind in cind.Si asata o poti face doar pornind instalatia.Cin instalatia este in repaus tot uleiul se scurge in partea de jos ca compresorului,partea superioara ramine fara ulei.
                    Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                    Comment


                    • #25
                      Compresorul de AC e antrenat de motor.N-ar trebui sa se unga automat cand porneste motorul? Sau este vreun ambreiaj comandat electric care roteste compresorul numai cand cuplezi AC-ul? Eu nu l-am mai pornit de mai bine de o luna fiindca uneori uitam, alteori ma gandeam ca e prea frig si sa nu faca dopuri de gheata, etc. Ma duc maine sa fac o tura cu masina si sa pornesc si AC-ul. Sper sa n-am surprize...E posibil sa se fi deteriorat ceva intre timp?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Razzvan View Post
                        In manual la mine asa scrie .
                        Pai sunt instalatii total diferite, cu ECU diferite.

                        Originally posted by nik View Post
                        Compresorul de AC e antrenat de motor.N-ar trebui sa se unga automat cand porneste motorul?
                        Toate compresoarele sunt actionate cu curea de catre arborele cotit al motorului printr-o fulie cuploare. Fulia compresorului se roteste fara a antrena arborele pana cand e alimentata bobina cuplajului electromagnetic. Cand se aplica tensiune pentru a activa bobina cuplajului, ansamblul de cuplare placa - butuc este tras inapoi catre fulie. Forta magnetica atrage placa cuplajului catre fulie realizand un tot unitar care antrenează arborele compresorului.
                        Arborele compresorului odata actionat se comprima vaporii de agent refrigerator de la presiune joasa la presiune si temperatura inalte. Odata cu agentul refrigerant e transportat si uleiul refrigerant care face ungerea compresorului, deci ungerea se face numai cand butonul de AC este cuplat.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          Daca AC nu e cuplat, ungerea nu se face, dar nici instalatia nu merge, nici compresorul nu se roteste, deci de ce ar mai avea el nevoie de ungere cand nu se invarte deloc inauntru?

                          Comment


                          • #28
                            Are nevoie pt ca se transmit o serie de vibratii la nivel de compresor +are rulmenti la axul de antrenare a pistoanelor care fara fara o pelicula de ulei se distrug
                            Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                            Comment


                            • #29
                              Buna,
                              care ma puteti si pe mine ajuta cu niste informatii legat de modalitatea de umplere a instalatiei de ac cu freon. Tocmai am facut rost de o instalatie de umplere "Mastercool " ii zice, am incercat dar mai mult de 150g de freon nu am reusit sa bag desi butelia de freon este plina.

                              Comment


                              • #30
                                unde este busonul de pe compresor,pt umplere cu ulei? sau se incarca pe alta parte?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google