Probleme A/c

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Asta-i smecheria ? Sunt sigur ca merge AC-ul (m-a pus unu de la service sa pun mana pe o conducta de la ac si era f. Rece ) dar numai ca nu prea ii simteam eficacitatea la plecari apoi deschideam geamul si stateam asa cu el (ac-ul il opream bineinteles).

    Comment


    • #47
      Pana si ac'ul din casa are nevoie de cateva minute pana incepe sa bage rece .... Asa si cu cel de masina .

      Comment


      • #48
        Dupa ce deschizi usile 1-2 min,lasi geamurile fata jos pana simti ca a inceput sa iasa caldura, nu le tii mult ca-ti faci otita, ridici geamurile, dai drumul la ventilator pe recirculare si dupa 2-3 min, pornesti AC-ul pe o trepta mai mare 3 sau 4, dupa alte 5-6 min dai ventilatorul pe aerul de afara si gata: ai polul sud in limuzina!
        Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
        Andreea Trifu

        Comment


        • #49
          Salut tuturor!
          Am şi eu o nelămurire: AC-ul porneşte fără probleme, numai că atunci când scot maşina ,,pe liber,, aud cum se opreşte, apoi când bag în viteză şi maşina se turează normal porneşte din nou. Nu cred că e normal. Poate mă lămuriţi!
          Mulţumesc anticipat!

          Comment


          • #50
            Ac'ul e legat de turatie ... Cu cat mergi mai turat cu atat o sa simti ca baga mai rece ....

            Comment


            • #51
              Originally posted by iashca View Post
              ridici geamurile, dai drumul la ventilator pe recirculare si dupa 2-3 min, pornesti AC-ul pe o trepta mai mare 3 sau 4, dupa alte 5-6 min dai ventilatorul pe aerul de afara si gata
              Nu e bine asa. Nu trebuie dat pe recirculare, pentru ca aerul din habitaclu e mult mai cald decat cel de afara si se raceste mai greu. Cel mai bine e sa fie pe aer din exterior mereu.

              @dorutu: Adica vrei sa spui ca in timp ce scoti masina din viteza compresorul se decupleaza? Chestia asta se intampla si stand pe loc, daca schimbi vitezele?
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #52
                Originally posted by MESERIASU' View Post
                Ca o instalatie de AC sa functioneze trebuie sa fie indeplinite mai multe conditii;
                1-instalatia in PERFECTA stare-Freon-cantitativ si calitativ Doar R134A
                -ulei Doar in cantitate strict necesara -prea mult dauneaza
                -componentele instalatiei care au contact direct cu aerul exterior sa fie curate si nu imbicsite cu noroi,praf, insecte etc..
                2-factori externi-temperatura exterioara,umiditate etc
                In momentul in care motorul functioneaza ai Ac cuplat si ventilatorul de incalzire functioneaza se anclanseaza compresorul de AC,- numai daca sunt minim 3 bari presiune in instalatie, iar la nivelul radiatorului de racire aer habitaclu nu exista pericolul de inghet. Daca nu sunt indeplinite aceste conditii instalatia nu functioneaza!
                Instalatia este dimensionata ,nu poate aer rece doar decit in limitele ei de fiabilitate,are integrat un senzor de presiune care controleaza in permanenta presiunea -daca e mai mica de 2.5 bari nu cupleaza compresorul daca creste la valori de 27bari decupleaza compesorul.Are un (Detentor)regulator de presiune,care are rolul de a controla debitul de freon in racitor in functie de cererea de aer rece-Practic el dozeaza cantitatea de freon necesara la racirea sau dezumidificarea aerului.
                sunt mai multe componente dar nu cred ca este necesar sa le mai explic ele sunt folosite de instalatie doar pentru a asigura circuitul freonului in instalatie si asigura schimbarile de stare(lichida si gazoasa)dar sunt si ele ff importante pentru ca fara ele instalatia nu functioneaza sau functioneaza defectuos.
                Oricum sa faci diagnostic la o inst de Ac este destul de dificil fiindca este o instalatie complexa,implca multi factori, iti trebuie o pregatire serioasa si "jucarii" care costa mult!

                Putin off: Iti meriti nick-ul.Toata stima.

                Comment


                • #53
                  Alea sunt chestii generale legate de AC pe care multa lume le cunoaste, deci ce e asa de grozav?
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #54
                    Caldura mare!!

                    Am observat ca daca este cald afara,peste 40 de grade Ac nu face fata in relanti.Motorizare 1.5 dc/65 cp??
                    Sa fie oare din radiator ca este mic??In comparatie cu un Cielo acesta da mai mult aer rece la relanti!!!
                    Voi ce parere aveti??
                    Am schimbat si freonul si tot asa face???

                    Comment


                    • #55
                      Daca e dat pe treapta 3 nu are de ce sa nu faca fata.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        Pt. Andrei: Compresorul nu se opreşte imediat după ce scot din viteză, ci la 3-4 secunde, de obicei la semafor. Nu ştiu de la ce poate fi. Poate mă lămureşti tu. Mulţumesc anticipat.

                        Comment


                        • #57
                          Ma gandesc sa nu fie un fel de protectie pentru radiaturul si sitemul de racire al freonului (radiatorul din botul masinii. Pt ca ala se incinge destul de tare. Si daca e f cald afara atunci e si mai mare problema cu racirea acestu radiator.
                          1.5 dc

                          Comment


                          • #58
                            Dorutu esti sigur ca se opreste ? ... Auzi tu cand face acel "ţac " ? ...

                            Comment


                            • #59
                              @dorutu: Cum se manifesta? Se aude un pocnet metalic? Cand pornesti se aude la fel? E ca si zgomotul cand pornesti AC?
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Se aude acelaşi zgomot ca atunci când porneşte compresorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google