Asta-i smecheria ? Sunt sigur ca merge AC-ul (m-a pus unu de la service sa pun mana pe o conducta de la ac si era f. Rece ) dar numai ca nu prea ii simteam eficacitatea la plecari apoi deschideam geamul si stateam asa cu el (ac-ul il opream bineinteles).
Probleme A/c
Collapse
X
-
Dupa ce deschizi usile 1-2 min,lasi geamurile fata jos pana simti ca a inceput sa iasa caldura, nu le tii mult ca-ti faci otita, ridici geamurile, dai drumul la ventilator pe recirculare si dupa 2-3 min, pornesti AC-ul pe o trepta mai mare 3 sau 4, dupa alte 5-6 min dai ventilatorul pe aerul de afara si gata: ai polul sud in limuzina!Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
Comment
-
Salut tuturor!
Am şi eu o nelămurire: AC-ul porneşte fără probleme, numai că atunci când scot maşina ,,pe liber,, aud cum se opreşte, apoi când bag în viteză şi maşina se turează normal porneşte din nou. Nu cred că e normal. Poate mă lămuriţi!
Mulţumesc anticipat!
Comment
-
Originally posted by iashca View Postridici geamurile, dai drumul la ventilator pe recirculare si dupa 2-3 min, pornesti AC-ul pe o trepta mai mare 3 sau 4, dupa alte 5-6 min dai ventilatorul pe aerul de afara si gata
@dorutu: Adica vrei sa spui ca in timp ce scoti masina din viteza compresorul se decupleaza? Chestia asta se intampla si stand pe loc, daca schimbi vitezele?
Comment
-
Originally posted by MESERIASU' View PostCa o instalatie de AC sa functioneze trebuie sa fie indeplinite mai multe conditii;
1-instalatia in PERFECTA stare-Freon-cantitativ si calitativ Doar R134A
-ulei Doar in cantitate strict necesara -prea mult dauneaza
-componentele instalatiei care au contact direct cu aerul exterior sa fie curate si nu imbicsite cu noroi,praf, insecte etc..
2-factori externi-temperatura exterioara,umiditate etc
In momentul in care motorul functioneaza ai Ac cuplat si ventilatorul de incalzire functioneaza se anclanseaza compresorul de AC,- numai daca sunt minim 3 bari presiune in instalatie, iar la nivelul radiatorului de racire aer habitaclu nu exista pericolul de inghet. Daca nu sunt indeplinite aceste conditii instalatia nu functioneaza!
Instalatia este dimensionata ,nu poate aer rece doar decit in limitele ei de fiabilitate,are integrat un senzor de presiune care controleaza in permanenta presiunea -daca e mai mica de 2.5 bari nu cupleaza compresorul daca creste la valori de 27bari decupleaza compesorul.Are un (Detentor)regulator de presiune,care are rolul de a controla debitul de freon in racitor in functie de cererea de aer rece-Practic el dozeaza cantitatea de freon necesara la racirea sau dezumidificarea aerului.
sunt mai multe componente dar nu cred ca este necesar sa le mai explic ele sunt folosite de instalatie doar pentru a asigura circuitul freonului in instalatie si asigura schimbarile de stare(lichida si gazoasa)dar sunt si ele ff importante pentru ca fara ele instalatia nu functioneaza sau functioneaza defectuos.
Oricum sa faci diagnostic la o inst de Ac este destul de dificil fiindca este o instalatie complexa,implca multi factori, iti trebuie o pregatire serioasa si "jucarii" care costa mult!
Putin off: Iti meriti nick-ul.Toata stima.
Comment
-
Alea sunt chestii generale legate de AC pe care multa lume le cunoaste, deci ce e asa de grozav?
Comment
-
Daca e dat pe treapta 3 nu are de ce sa nu faca fata.
Comment
-
Ma gandesc sa nu fie un fel de protectie pentru radiaturul si sitemul de racire al freonului (radiatorul din botul masinii. Pt ca ala se incinge destul de tare. Si daca e f cald afara atunci e si mai mare problema cu racirea acestu radiator.1.5 dc
Comment
-
@dorutu: Cum se manifesta? Se aude un pocnet metalic? Cand pornesti se aude la fel? E ca si zgomotul cand pornesti AC?
Comment
Comment