Probleme A/c

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    O reumplere cu freon si cu ulei i-ar face bine
    sigpic

    Comment


    • #92
      Multumesc frumos ptr. Raspuns. Trebuie sa fac asta la un service autorizat?

      Comment


      • #93
        Daca nu mai ai garantie e alegerea ta...
        sigpic

        Comment


        • #94
          Multumesc frumos valeriu

          Comment


          • #95
            Nu trebuie neaparat reumplere, ci verificare nivel, poate sa fie si mai putin freon/ulei.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #96
              Salut, am si eu o problema asemanatoare.Masina a fost lovita si in service au schimbat radiatorul si conductele aerului conditionat.Cand am scos masina de la ei am verificat dar nu mi-am dat prea bine seama daca merge sau nu AC-ul (fiind luna decembrie), dar acum cu caldura am observat ca nu intra aer rece in habitaclu.Ventilatorul porneste, se aude si un tacanit la cuplare dar aer mai rece ca cel de afara nu intra...Mentionez ca pe factura de la service scrie ca a fost incarcata cu freon instalatia...Masina e inca in garantie...Ma va costa ceva la service tot taraboiul sau nu?

              Comment


              • #97
                Daca nu se constata nici un defect, vei plati verificarea. Sigur nu mergi cu butonul dat pe caldura?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #98
                  nu merg cu butonul pe cald...cred ca au uitat sa umple instalatia cu freon desi pe factura era trecut...ma rog, serviceurile din romania...

                  Comment


                  • #99
                    Eu pot verifica nivelul de freon sau de ulei din AC ? Vad ca nu prea baga are rece ca la alte loganuri.

                    Comment


                    • am un unchi ce are 1.5 dci ambition, si porneste a/c merge o perioada apoi se opreste,porneste singura ulterior,butonu a/c find on,o sugestie ce ar putea fi?
                      sigpic

                      Comment


                      • din cat ma pricep eu orice chestie electrica are un releu asa si aerul conditionat,o data dat drumul face un tacanit de cuplare a elctromagnetului de pe sau in legatura cu fulia,el se mai opreste din cand in cand ca drept dovada urmariti acul turometrului,umplerea acasa a inst de aer cond se face cu o butelie speciala pt vacuum si apoi se baga freonul,adica vacuumul scoate aerul il suge ca atunci ca dai drumul la freon pe instalatie acest vvacuum sa il traga pe freon,apa sub masina e un lucru foarte normal,acolo se scurge condensul facut pe radiatorul aerului conditionat
                        aer rece nu iti baga nici la rools royce in peimele 10 minute cand dai drumul la aer c sau clima
                        ca nu face contact butonul de aer conditionat cand e fierbinte in masina e si din cauza dilatarii plasticului si atunci se mai schimba si pozitiile contactelor in buton,vb cineca mai devreme de acest aspect
                        ca nu iti intra freon in instalatie mai mult de 150 gr parca spunea cineva, e din cauza ca probabil tu ai facut rost de butelii pt umplerea instalatiei de aer dar te si pricepi sa al si bagi sa faci vacuum
                        va doresc la toti care aveti aere in masina sa fie conditionate nu de cocalar si drum bun cale batuta fara incidente de orice natura
                        o zi buna all ciao ciao
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • De cateva luni de zile ma irita un zgomot, ca o haraiala, vibratie a unui corp nestrans bine.
                          Asa am ajuns la cele doua coliere ale celor doua conducte (una de diametru mai mare si cealalta de diametru mai mic), prinse pe contraaripa dreapta (langa popita de amorsare cu motorina).
                          Cele doua coliere sunt concepute din doua bucati de tabla, flexibile, dotate cu o fasie de cauciuc, pentru amortizare.
                          Conductele mele jucau in interiorul acestor doua coliere si provocau acel zgomot, la o anumita turatie, astfel ca am mai pus o bucata de cauciuc, incat s-a eliminat vibratia-zgomotul iritant, dar s-a rigidizat.
                          Intrebarea mea este: acele conducte este bine sa fie rigide in interiorul acelor coliere, sau trebuie sa joace de-a lungul lor? Ma gandesc sa nu apara fisuri la sudurile tevilor, stranse astfel...
                          Ma intreb cum arata, cum se simt ele pe o masina noua...
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • @ massimiliano--daca iti porneste compresorul de AC , inseamna ca ai presiune pe instalatie, caci altfel nu pornea compresorul. Exista un senzor de presiune pe instalatie! Daca nu ''simte'' presiune pe instalatia de AC, nu porneste compresorul. Asa ca....las-o mai mult timp....poate baga rece pana la urma...daca zici ca porneste compresorul!
                            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                            Comment


                            • ....pai cred ca ar cam trebui sa o lase pana in vara, incolo, ca acuma baga eventual aer rece de afara...

                              Comment


                              • da....... dar cum am spus si mai sus: daca porneste compresorul(se simte destul de bine), are freon pe instalatie!
                                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google