Probleme A/c

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    E foarte ciudat. Sunt ceva probleme la UCE injectie, daca e asa. Ar trebui o verificare pe tester, in service.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #62
      Maşina e din oct. 2006, prima dată m-am gândit că nu o mai avea freon sau ulei, dar faptul că în rest merge ok şi bagă aer rece fără probleme mă face să cred că e o problemă.
      Şi totuşi, atunci când pornesc dimineaţa şi trec pe AC merge fără probleme continuu până la primul semafor. Totul se întâmplă atunci când trec din turaţie mare în turaţie mică.Mulţumesc oricum pt. Răspunsurile voastre. Voi merge în service.

      Comment


      • #63
        Am testat AC-ul asa cum mi-ati spus si e OK face racoare si ce bine e. Se anunta o luna caniculara, mi-e mila de cei fara AC.

        Comment


        • #64
          @dorutu .. La sarcina mica , motorul nu mai sta bine la relanti ( tinde sa se opreasca ) si ecu da automat semnalul de oprire... Du'o la un service sa "invete" idle learn.

          Comment


          • #65
            AC se opreste si daca masina sta mult in soare si ventilatorul radiatorului merge in treapta 2 de viteza, cu motorul la ralanti. ECU vede ca trebuie racit motorul, incearca tr2 la gmv, scade tensiunea pe baterie, incearca corectie +150rpm la ralanti, dar tot insuficient curent si ca urmare ia decizia decuplarii a/c. Se intampla si la masini de lux treaba asta, daca bateria e mai slaba sau mergi mult cu masina in oras, intre semafoare si se incalzeste tare. Pt orice ECU injectie, primeaza functionarea motorului, apoi confortul pasagerilor.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #66
              Am Vazut La Cineva La Buzau La Un Logan De Culoare Rosie Ca Baga Aerul Conditionat Si In Partea Din Spate....!!!!curios Cum A Facut Ca Nu A Vrut Sa Arate!!!!
              Are Cineva Vreo Idee Cum A Facut??????

              Comment


              • #67
                Am fost azi pana la Bucuresti si prin Bucuresti si nu m-a multumit aerul conditionat,cu toate ca acea conducta de la motor era sloi inauntru nu era asa de rece fata de cealalta masina care o mai am(Cielo),ala face frig.La Cielo singurul moment cand se decupla aerul era in momentul cand aveam nevoie de putere,accelerand brusc acesta avea un releu care il decupla pana cand atingea sarcina propusa apoi il recupla,la logan nu am auzit asa ceva,doar la semafoare auzeam cand crestea turatia la ventilator de zici ca-i drujba.
                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                Comment


                • #68
                  Si la Logan e exact la fel, la accelerari bruste, chiar daca sunt la plecarea de pe loc sau in viteza, UCE injectie decupleaza compresorul de AC, dupa care il reporneste.

                  @costelauto: Uite asa a facut.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #69
                    Despre aerul conditionat am intilnit o problema care este generala la masini:

                    masina unui cunoscut (logan) s-a defectat instalatia de aer conditionat mai exact ambreiajul de la compresor (unii ii spu frei, ca la bicicleta).Unele componente nu se gasesc separat ca piese de schimb pina la urma intr-un final (piese de la alta masina) a rezolvat.Ideea este ca acel ambreiaj tot cuplat si decuplat din contactul de la bord cedeaza.

                    Pt burtosu:
                    iti recomand ca racirea habitatului la masina sa il faci in felul urmator:
                    -cuplezi aerul conditionat inainte sa pornesti masina, sa nu uzezi ambreiajul de cuplaj al compresorului de AC
                    -folosesti treapta 1 cel mult 2 la aeroterma(cind afara sunt 36 de grade celsius si 50-60 la nivelul soselei compresorul de AC nu poate face pe treapta mare 18 grade in masina.)
                    -reglezi sa bage aer rece si sus si la picioare
                    -duzele prin care patrunde aerul rece din bord le reglezi sa bata sus catre parasolare,plafon, astfel incit aerul rece sa mearga paralel cu parbrizul catre plafon si bancheta din spate.E adevarat racirea habitatului se face mai greu, la inceput, mai ales zona din spate dar in masina vei avea o temperatura uniforma in timp.Practic Aerul rece urca catre plafon unde e cel mai cald in masina (mai ales daca ai maina neagra ca a mea) apoi cobora.
                    daca regezi duzele sa bata catre sofer si/sau pasager dupa o calatorie mai lunga esti caput (sinuzita, dureri de cap, migrene,etc)

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by andrei View Post
                      Si la Logan e exact la fel, la accelerari bruste, chiar daca sunt la plecarea de pe loc sau in viteza, UCE injectie decupleaza compresorul de AC, dupa care il reporneste.
                      Serios Andrei , asta chair nu stiam .... Deci daca te bagi intr-o depasire si vrei power (eu am 1.4) si ii dau blana dintr-o data decupleaza el singur AC-u, iar daca apas constant nu se decupleaza ? Care-i smecheria ?
                      AC-ul se simte si la plecarea de pe loc si la demaraj in conditiile de mers normal cu schimbat la 3000 rpm fata de OFF
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Cuplarea ac inainte de pornire nu are rost ,pentru ca motorul porneste primul si apoi se cupleaza ac-ul.Chestie verificata de mine cu pornirea motorului din telecomanda,ac-ul cupleaza dupa cateva secunde de la pornire.
                        Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                        Andreea Trifu

                        Comment


                        • #72
                          @cristianionut: Esti sigur ca atunci cand porneste compresorul dupa ce porneste motorul, ambreiajul nu cupleaza? Eu zic ca da, pentru ca e aceeasi chestie daca apesi butonul sau daca cupleaza el singur.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by iashca View Post
                            Cuplarea ac inainte de pornire nu are rost ,pentru ca motorul porneste primul si apoi se cupleaza ac-ul.Chestie verificata de mine cu pornirea motorului din telecomanda,ac-ul cupleaza dupa cateva secunde de la pornire.
                            Confirm si eu ce zice iashca AC-ul se cupleaza automat (daca este pornit din buton si ventilatorul pe tr. 1 cel putin ) dupa ce porneste motorul la cateva secunde.

                            @ Andrei : Cum functioneaza decuplarea automata a AC-ului cand ai nevoie de power, cand o calci , ne poti da mai multe detalii . Mersi !
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Cand turatia creste brusc, sau depaseste un anumit nivel, compresorul se opreste, pentru a da mai mult putere motorului. Dupa care se re-cupleaza, normal.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #75
                                Am si eu o intrebare in legatura cu un logan ambition 1.5 dci 65 cai...
                                Atunci cand porneste AC-ul porneste si "ventilatorul " de la radiator, este normal? Masina a stat vreo 2 ore inainte de a fi pornita. Intreb acest lucru pentru ca am incercat acelasi lucru cu un alt dci si nu s-a manifestat la fel...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google