La 4 greşeşti într-o oarecare măsură pt că un fier masiv e atacat foarte lent de rugină, nu se compară cu tabla care e subţire.
Presimt că acest thread o să se închidă în curând.
În altă ordine de idei, cum rugineau mercedesurile sprint de acum vreo 10 ani? Incredibil de repede pt o marcă ce se respectă, într-o proporţie uriaşă, nu există sprinter după 2000 să nu aibă probleme. Tatăl meu a luat un sprinter 416 2,7 cdi 160 cp 5 cilindrii, din 2001, 380.000 km la bord (luată direct din De personal), impecabilă, nu-ţi dai seama câţi km are, nu scoate pic de fum nici când o porneşti iarna după o lună de stat, porneşte ca un motor pe benzină şi e vioi motorul, fuge de te sperie pt o camionetă, e mai în minţile lui decât un DCI nou nouţ de la renault, în schimb e bombardat de rugină, nu grav, dar e peste tot. Cum naiba se explică asta nu pot să-mi dau seama, o maşina atât de rezistentă ce după atâţia km n-are nici pe naiba la partea de mecanică dar în schimb până şi pe şasiu are rugină.
Presimt că acest thread o să se închidă în curând.
În altă ordine de idei, cum rugineau mercedesurile sprint de acum vreo 10 ani? Incredibil de repede pt o marcă ce se respectă, într-o proporţie uriaşă, nu există sprinter după 2000 să nu aibă probleme. Tatăl meu a luat un sprinter 416 2,7 cdi 160 cp 5 cilindrii, din 2001, 380.000 km la bord (luată direct din De personal), impecabilă, nu-ţi dai seama câţi km are, nu scoate pic de fum nici când o porneşti iarna după o lună de stat, porneşte ca un motor pe benzină şi e vioi motorul, fuge de te sperie pt o camionetă, e mai în minţile lui decât un DCI nou nouţ de la renault, în schimb e bombardat de rugină, nu grav, dar e peste tot. Cum naiba se explică asta nu pot să-mi dau seama, o maşina atât de rezistentă ce după atâţia km n-are nici pe naiba la partea de mecanică dar în schimb până şi pe şasiu are rugină.
Comment