Vine acusi primavara si o sa aveti ce inventaria in materie de rugina, dupa atata supa sarata de pe drumuri. Aici nu-i includ pe cei cativa carora Dacia le-a vandut masina galvanizata.
Rugina Logan - totul despre problemele de rugina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
La mine zace jegu' pa ea...de prin octombrie-noiembrie anu' trecut. E mai grea, sta mai bine pa curbe.
Mi-e si frica s-o spal, de ce-ar putea iesi la iveala daca ar fi curata
Are minim 3 straturi (mai groase dect vopseaua pe care o da uzina ) noroi - sare+clorura vietii - noroi...sa vedem mai prinde o sare sezonu' asta sau doar se ingroasa noroiu.Last edited by Kojak; 15 February 2014, 23:42.
Comment
-
Multumesc pentru sfat..incerc pozele
Comment
-
Si totusi, parca n-o mai puteam vedea asa jegoasa...
Asa ca tocmai ce m-am intors de la spalatorie. 1 ora a frecat ala la ea
L-am amenintat cu ciubuc consistent, daca da pe la int. jentilor (volan maxim stanga-dreapta), la pasajele rotilor, suport arcuri, etc in g-ral multa apa pe dedesupt. Da' multa! S-a conformat, a facut treab buna, si-a meritat ciubucu'.
Din fericire, n-a inflorit pe nicaieri tabla, n-am vazut urme noi de rugina. Alea tratate de mine anu' trecut in vara, se tin inca bine.
O singura problema, in toamna am revopsit bratele de la stergatoare ptr. ca erau ruginite (superficial) si aratau infect ca la ultimu' cotetz. Eh, acum cu spalarea asta au inceput sa se cojeasca la greu, a sarit de la lance...iar arata ca un kkt, doar ca inca n-au ruginit. Probabil n-am tratat bine zona inainte de vopsire sau vopsea a fost proasta, sau ambele. In primavara iar le dau jos si le execut un spray
10lei tarifu' oficial (am primit si bon fiscal!!!) + 15lei safteaua spalatorului.Last edited by Kojak; 16 February 2014, 17:48.
Comment
-
Din cauza sării care se aduna acolo si aia manca vopseaua,pentru prevenirea ruginei mai bine ii pui aparatori de aripi.Last edited by Niki; 17 February 2014, 15:01.
Comment
-
Pai da, e cam clar...stratu' suport (bratele) n-a fost bine curatat / tratat.
Doar am smirgheluit (n-am folosti deloc peria de sarma) cat de bine am putut bratele (pana la luciu metalic), le-am degresat si am aplicat vopsea in 2-3 straturi de vopsea spray la tub. Negru mat.
Zona arcurilor am protejat-o cu scotch de hartie...si cam atat.
Comment
-
Originally posted by Kojak View PostSi totusi, parca n-o mai puteam vedea asa jegoasa...
Asa ca tocmai ce m-am intors de la spalatorie. 1 ora a frecat ala la ea
L-am amenintat cu ciubuc consistent, daca da pe la int. jentilor (volan maxim stanga-dreapta), la pasajele rotilor, suport arcuri, etc in g-ral multa apa pe dedesupt. Da' multa! S-a conformat, a facut treab buna, si-a meritat ciubucu'.
Din fericire, n-a inflorit pe nicaieri tabla, n-am vazut urme noi de rugina. Alea tratate de mine anu' trecut in vara, se tin inca bine.
O singura problema, in toamna am revopsit bratele de la stergatoare ptr. ca erau ruginite (superficial) si aratau infect ca la ultimu' cotetz. Eh, acum cu spalarea asta au inceput sa se cojeasca la greu, a sarit de la lance...iar arata ca un kkt, doar ca inca n-au ruginit. Probabil n-am tratat bine zona inainte de vopsire sau vopsea a fost proasta, sau ambele. In primavara iar le dau jos si le execut un spray
10lei tarifu' oficial (am primit si bon fiscal!!!) + 15lei safteaua spalatorului.Last edited by Archangel80; 24 February 2014, 12:18.
Comment
-
Buna ziua ! Ce solutii se recomanda in aceste cazuri (pag. 111, post 2202)? Dat jos protectia, curatare (reparatie) sau exista si varianta decuparii (inlocuirii unei parti din aripa) ? Multumesc
Eventual imi poate recomanda cineva un atelier serios din Braila ?
Comment
-
eu am o situatie ciudata la masina cu rugina, la praguri a sarit vopseaua in cateva locuri si NU a ruginit deloc desi au trecut 5 ani!!!
In schimb daca am lovit cu muchia portierei in garaj, in 2 zile am rugina, si a aparut si la chederele de la geamuri dar pe dedesubt. o sa trebuiasca sa ma apuc si de acele bube candva..
Comment
Comment