Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ..in mai toata tara e cu sare.. pe gustate..combinata cu bolovani "de calitate".
    Primavara se vede "calitatea" bolovanilor pe parbriz.

    Comment


    • Se da si cu sare si clorura de calciu. Cu toate astea, la alte branduri auto, coafura rezista.
      Dacia isi da cu tesla singura pe toate pietele, degeaba fabrici un SUV bunisor daca incepe sa rugineasca de la poarta fabricii si dupa un an in England, deja masina e ruginita ca altele dupa 10 ani.
      De Logan 2 ce sa mai zicem, deja sunt tot mai multe cazuri cand puncte de rugina apar in anumite zone. Bataie de joc, totusi masina nu e de jucarie, din aia de 50 de lei.
      Daca amintiti de garantie, o puteti revopsi din 6 in 6 luni, rugina odata aparuta..kaput.
      Last edited by mr.K; 5 May 2014, 08:35.

      Comment


      • Hahaha...bine ai punctat cu celelalte marci. Singura diferența este faptul ca Dacia nu tratează tabla, cred ca dau un strat subțire de vopsea si puțin lac. Oare e asa scump sa trateze cum trebuie tabla? Eu as prefera sa plătesc in plus pentru a evita problema asta.

        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

        Comment


        • Daca nu sunt destui cleinti gata sa plateasca in plus pentru asta, tot degeaba.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • O "vina" a pretului masinii o poarta si straturile de materiale de acoperire,unu grund,unu vopsea,unu lac,fata de alte masini mai scumpe.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • ai vrut sa zici putin grund,oleaca de vopsea si pe ici pe acolo lac.in anumite locuri e doar grund.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • acum vreti ca la volvo, vreo 6 de grund si 12 de vopsea ?!

                Comment


                • Nici chiar asa, dar macar lacul sa fi fost dat intr-un strat mai gros.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by karlos12 View Post
                    Si eu care credeam ca pretul redus la Logan este rezultatul mainii de lucru ieftine adica salariile mici ale angajatilor.Francezii au dublu profit.Salarii mici la angajati si materiale de slaba calitate.Ziceau pe la tv ca dacia le aduce cel mai mare profit.De ce nu scot acelasi profit si cu marcile facute in Franta?Trebuie sa galvanizeze caroseria, sa plateasca angajatii cu mii de euro,sa echipeze standard in mod decent masina pe gustul francezilor,nu ca la Logan ,cheala si fara servo.Profitul scade.Lasa ca merge la romani.Masina ieftina,platesti angajatii cu salarii mici gen romanii,marocanii etc.Ei ce fac? Masina ieftina ,salarii mici si rugina cat cuprinde.
                    2000 de lei in mana e salariu mic pentru munca manuala? Ma refer la ala de pune scaunul in masina sau sudeaza tabla?
                    repet, masinile cu garantie 12 ani la coroziune sunt mai scumpe, vezi alde kia sau VW sau chiar un clio IV. Si vopseaua e mai buna, dar si pretul.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • am mai fost contrazis pe aici, dar eu cred ca in continuare lacul e amestecat in vopsea la culorile nemetalizate, cum era la inceput.
                      daca apas cu unghia mai tare putin pe a mea, se zgarie.

                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      2000 de lei in mana e salariu mic pentru munca manuala? Ma refer la ala de pune scaunul in masina sau sudeaza tabla?
                      repet, masinile cu garantie 12 ani la coroziune sunt mai scumpe, vezi alde kia sau VW sau chiar un clio IV. Si vopseaua e mai buna, dar si pretul.
                      fata de cat i-ar costa sa le faca in franta e mic.
                      Last edited by B997NDL; 5 May 2014, 12:45. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Eu ma refer fata de alte salarii pentru munca manuala in Romania, tinand cont ca nu e cu bani la plic.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • pai trebuie sa faca si daciotul ceva.chiar asa sa nu mestereasca nimic?mai da si el cu un spray ,un smirghel etc.chiar asa?e Dacie ce ....
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • Dupa reparatia pe care am avut-o la cadrul lunetei unde imi aparusera cateva puncte de rugina, m-am uitat la cateva PH2-uri parcate in jurul blocului. Din 4 bucati vizionate, 3 aveau rugina in jurul lunetei si in jgheabul de scurgere al portbagajului. Si nu 3 puncticele, ci manunchiuri intregi. Una era din 2008 si celelalte doua din 2011.
                            Poate ca altii nu sant asa maniaci cu masina, si le lasa asa cum sant, de au ajuns in stadiul ala.

                            Apoi am inceput sa ma opresc din mers pe strada sa ma uit la loganuri parcate. Culmea, la alte ph2-uri din nou am mai vazut asa ceva. In schimb la ph1 nu.

                            Sa fie o boala a PH2urilor?
                            sigpic

                            Comment


                            • Ph1 au in alta parte rugina, preponderent: aripa spate.

                              Comment


                              • Colegu,pe langa aripa spate mai sunt si usile la ph1 in general la colturi. Am vazut la mai multe loganuri ph1 aceasta problema inclusiv la mine...
                                Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google