eu nu am la luneta sau la aripi, ci doar colturile portierelor,sub mastic.in rest numai de bine.e din 2007 ph1.am vazut un ph1 azi dci de ala chel din 2006 si nu avea decat un pic de rugina la aripi spate.nimic la portiere sau in alta parte.in functie de cum o vrut Dorel sa dea cu pensonul asa ruginesc ligheanele astea.
Rugina Logan - totul despre problemele de rugina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Alex Matei View PostColegu,pe langa aripa spate mai sunt si usile la ph1 in general la colturi. Am vazut la mai multe loganuri ph1 aceasta problema inclusiv la mine...
La a mea cred ca exista macar un punct de rugina pe orice subansamblu: capote, aripi, portiere, cupola, praguri....
Comment
-
Mr K. : "La a mea cred ca exista macar un punct de rugina pe orice subansamblu: capote, aripi, portiere, cupola, praguri..."
probabil de aici atata frustrare. cred ca o sa ajungem toti la fel.
si putin off topic : apropo domnul mister k, ce fel de logan ai? versiune, an de fabricatie si motor..ca nu lasi sa intelegem nimic din micul patratel personal
on topic: culoarea masinii are de-a face cu apartia ruginii?sigpic
Comment
-
1.4 2005- Laureate-gri metalizat
N-are importanta ca face 9 ani, rugina a aparut in anul 2 pe o portiera. Apoi, incet incet...peste tot.
on topic: culoarea masinii are de-a face cu apartia ruginii?
Zice lumea ca pe nuantele metalizate, stratul de lac e mai gros, iar rugina apare mai greu, teoretic. La mine a fost myth busted.Last edited by mr.K; 6 May 2014, 11:02.
Comment
-
-
acolo face condens pa vreme rece si humeda, ceata etc, nu e musai sa intre apa cand ploo...d-aia rujineste.
Ce sa mai cer atunci de la aripile spate, stau toata iarna cu umezeala in zona de prindere a barei spate. Ar fi mers galvanizate, dar nu s-a putut.
Comment
-
Calitatea e o treaba,nesimtirea Dacia e alta.Daca sunt atat de multi cu rugina insemna ca nu toti sunt nebuni.Cu ce te intampina reprezentanta cand te duci cu rugina peste ei?
1.Rugina la Logan????? (ochii mirati cat cepele ,mai,mai sa scape sculele pe jos).
2.Fugi domle,de aici, ca nu e rugina.(dupa ce au pipait locul vreo 10 minute)
3.Este din cauza factorilor externi,poate a fost lovita de o piatra.(in zona de scurgere a portbagajului ????)
4.Poate ati lovit-o si reparat-o gresit si de aici a pornit rugina.
5.Ceea ce vezi tu aici este proiectia masticului pe sub vopsea.
6.Stai linistit ca nu se mai intinde mai mult decat este acum.
7.O sa-i facem poze si o sa le trimitem la fabrica dar nu cred ca ai vreo sansa.
Am reprodus dialogul meu cu ei si nu cred ca este singular.
Pana la urma s-a acceptat si reparat la plezneala,a aparut iar,nu s-a degresat locul,au vopsit peste impuritati,daca dai cu mana zici ca este smilgher,dupa o saptamana am zis si eu sa vad ce au scris ei in carnetul acela de garantie si service.Nu au scris nimic desi a stat la ei 2 zile.Reparatia nu este trecuta nicaieri.Acum daca ma duc la ei o sa zica ca am vopsit-o eu necorespunzator si de aceea a aparut rugina.Nesimtire totala marca Dacia.Last edited by karlos12; 6 May 2014, 12:18.
Comment
-
Originally posted by karlos12 View PostReparatia nu este trecuta nicaieri.Acum daca ma duc la ei o sa zica ca am vopsit-o eu necorespunzator si de aceea a aparut rugina.Nesimtire totala marca Dacia.
La ultima reparatie nu ti-au dat o foaie de intrare/iesire in service?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Nu au dat nimic.Prima oara cand am fost in garantie cu masina.La chestii care sunt cu plata mi-au dat deviz cu acele costuri.La garantie nefiind costuri am crezut ca o sa scrie numai pe acel carnet de garantie.Sanse sa fie in baza de date probabil ca sunt avand in vedere ca au trimis poze la fabrica,cu toate ca dovezi ca au trimis nu am.
Comment
-
Poate nu-ti aduci tu aminte, sau poate ai aruncat foaia aia. Eu cand am fost cu masina in service pentru o problema rezolvata pe garantie, la fel: nu mi-au scris nimic pe nicaieri, dar in momentul cand te duci la receptie sa lasi masina, le predai certificatul de inmatriculare, certificatul de garantie, certificatul de intretiere, iar ala completeaza o fisa, se duce sa vada daca masina are zgarieturi sau ceva (in cazul in care are, iti trece pe fisa aia), iti trece numarul de km si problema pe care o semnalezi tu.
Dupa ce problema s-a rezolvat, iti mai da o fisa in care iti spune ce problema s-a rezolvat, tu semnezi de primire si pleci de acolo cu doua foi.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Asa e cum zice Vitriol.iti dau o fisa pe care o completeaza ei când aduci masina legata de ce vrei sa faci la ea,cati litri ai in rezervor,numar de km,etc.Aia poti sa o uiti sau sa o pierzi.Eu de multe ori nu am luat hartia aia.De fapt is doua:Certificatul de control si Comanda reparatie.
Ala e ca sa-ti aduci aminte ca masina era noua si functiona fara probleme.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
Comment