If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Toba intermediara e parte din traseul complet de evacuare, nu are cum sa cada. Doar daca ruginesc si se rup urechile alea pe care se pun suportii de cauciuc.
Coliere se numesc cele amintitie de tine.
Uite 2 modele, unul are si o prindere a suportului de cauciuc.
Evacuarea mea are 3 prinderi, finala, intermediara si in fata, langa catalizator. Nu stiu cum e la ph2, dar cred ca ai nevoie de mai mult de un colier.
la mine traselul tot are 15 ani si arata foarte, foarte bine ! laguna din 98..masina a luat direct de la olandez si mi a zis tot istoricul..inclusiv ca a intrat masina de gunoi in ea pe stanga )
mr.K unde ai tinut ligheanul de o ruginit asa?Zici ca e recuperat din albia Siretului fiind ingropat in ww2 odata cu Panzerele.Si al meu o cedat la mijloc, dar dupa ce l-am sudat sper sa mai tina ceva vreme.
A ruginit sudura aia bre, teava mai rezista mult si bine.
Si mai dadeam o sudura MIG dar imi era lehamite, nu stiu daca putea suda perfect de jur imprejur fara sa dea tot traseul de evacuare jos de pe masina, asa ca am pus intermediara noua si gata.
La service ma uitam la toba unei Fabia mai vechi decat Loganul meu. Arata mai bine toba droastei cehesti. Doar aia finala prezenta niste rugina mai de luat in seama, dar nu pe termen scurt/imediat.
eu o sa-l rog pe K sa posteze o fotografie...sa ii vedem si noi febletea! macar sa stiu ce ma asteapta daca tin sareta mai mult de 7-8 ani .
Cu prima ocazie cand masina va fi pe elevator voi face niste poze.
LE: Aaaaa...Am gasit poza, cand mi-am schimbat caseta de directia mai 2013. In poza masina are 1,6 ani. Jaleeeeee....Nici nu vreau sa ma gandesc cum arata acum. Poate da Dzeu si pica pana ies din garantie...Doamne ajuta....
Se vorbea odata de niste elemente de caroserie galvanizate, tratate, afumate...oricum cica mai rezistente la rugina. Ete ca e si un sambure de adevar: la masina mea am cateva ciobituri de la pietricele aruncate de roata in zona clasica, muchie aripa dreapata spate.
Ciobelile sunt din anul in care am luat masina 2010, tratate cu ceva indiferenta (lasa ca le fac eu...numa sa nu rugineasca). Evolutia a fost neasteptata, NU A APARUT RUGINA...in schimb ciobitura continua sa creasca, se rupe cate o bucatica de vopsea, cate 0,5-1 mm/an. In 2010 ciobiturile erau cam cat o gamalie de bold iar acum au cam 3-4 mm. Avand in vedere ca intentionez sa montez protetii...am reparat FOARTE PROVIZORIU...cu niste oja alba!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment