If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai nu sti cum e daca te duci la doctor sanatos si iti spune ala ca esti bolnav pana a doua zi te inbolnavesti.
Asa si aici daca iti spune ca ai rugina acolo pai pana maine trebuie sa iasa rugina afara.
Eu unul i-am luat apararea la Logan ori de cate ori am fost in contre cu posesorii altor masini,dar acum tind sa le dau dreptate si nu mai privesc loganul decat ca pe o caruta inalta care isi face treaba din punctul A in B,am 2 logan ambele din Februarie 2006 si un golf din 2001,daca primul logan a avut ceva incidente rutiere si s-a mai lucrat la tabla m-am obisnuit cu faptul ca in fiecare primavara curat rugina la aripi si vopsita cu un sprai[oricum nu merita mai mult ca tot apare],la cel de-al 2 sunt chiar dezamagit intrucat nu a fost implicat in nici un fel de incident,in toti anii astia nu a stat adunat o luna de zile afara ci in garaj si tot a aparut rugina la baza portierelor fata,deci DACIA inca vinde o masina in 2014 pe care daca vrei sa o ai fara rugina trebuie sa te intorci in timp si sa o umplii de ulei si vaselina in toate orificiile,vreti masina fara rugina orientativa la alta marca chiar si sh,cred ca nu mai este necesar sa va spun cum poate sa arate un golf de 13 ani[impecabil].
Inseamna ca ai facut greseala vietii tale. Daca voiai rugina, trebuia sa cumperi Dacia, nu Seat.
Ale dreacu' pietre! Cum sar ele numai de la roata stanga spate - dar din lateralul masinii, pentru ca muchia nu e ciobita - si cum inving ele legile fizicii de lovesc tabla sub vopsea.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Rugina la pasaje, apare pentru ca masticul care este aplicat intre cele doua foi de tabla respectiv contraaripa si aripa, se crapa cu timpul + ca este si macinat de impuritatile aruncate de roti. Acel mastic fisurandu-se, se infiltreaza apa, umezeala, mediu prielnic pt rugina. Eu asa am descoperit la a mea masina, fisuri acolo pe interiorul pasajului, am cumparat un tub de mastic auto IXELL si am dat cu simt de raspundere.
Recomand sa faceti si voi lafel, cei care inca nu au rugina
ba daca a tinut 7 ani tot e o treaba! mai grav e cand apare dupa 1-2 ani
Asta asa e. Cand masina are pret de tichet rabla + 3 lei deja nu mai conteaza. Ma gandesc ca baietii de la Remat nu vor stramba din nas cand o sa le duc o masina ruginita.
Asta asa e. Cand masina are pret de tichet rabla + 3 lei deja nu mai conteaza. Ma gandesc ca baietii de la Remat nu vor stramba din nas cand o sa le duc o masina ruginita.
mergi si tu cu ea pana crapa de tot si aia e! daca la o eventuala vanzare intra in discutie taxa de mediu/timbru sau cum dreaq ii mai zice...e pericol!
Din ciclu': Romanu'-i in concediu, da' rugina, ba!
De data asta, zic io, mai nasol decat rugina, se decoloreza (vezi foto cu servetel umed d-ala fara alcool !!!) si se cojeste vopseaua in ultimu' hal, mai rau ca cea mai ordinara vopsea de unghii
Treaba am observat-o la ultimele 2-3 spalari, da' a luat amploare acu' la ultima:
Repet, ptr. cine nu stie, nu a fost lovita, nu a fost revopsita masina in zona aia!
Totu' de "fabrica", fi-r-ar mama lor a drecu (automobile dacia sa!) cu tabla si vopseaua lor de kakat!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment