Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cica nu s-au puz poze.
    Tone de poze s-au pus.

    Nu mai cate poze am pus eu de la masina MEA, pe care cica nu o am/nu am avut-o.

    Public spun ca marca cu probleme mai mari cu rugina decat Dacia, eu nu stiu.

    Cand spun ca tinichigerie e scumpa, dau un exemplu. In loc sa dau 500 de lei pentru refacere si revopsire o aripa spate, puteam sa dau 500 de lei pentru inlocuire brate+bucse fata. Ba ramanea si pentru altceva.

    Ce dracu fumeaza aia care sustin ca Dacia nu are probleme cu rugina, nu stiu, dar e foarte eficient pentru a-i mentine in afara sferei realitatii.
    Last edited by mr.K; 5 November 2016, 09:36.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      ... cate poze am pus eu de la masina MEA, pe care cica nu o am/nu am avut-o....
      ... In loc sa dau 500 de lei pentru refacere si revopsire aripa spate, putem sa dau 500 de lei pentru inlocuire brate+bucse fata. Ba ramanea si pentru altceva...
      Si nici n-o s-o ai. [emoji38]
      Am pus si eu poza cu indoitura unui prag, in care sede clar cat de ruginit e pe sub vopseaua si masticul care s-au crapat dupa lovitura. Ca sa fiu mai explicit: rugina era acolo inainte sa fie lovita dar s-a vazut abia dupa ce a plesnit masticul ala in urma loviturii. Daca n-o loveam nici nu vedeam ca e ruginita. Pe principiul "defecte ascunse" avea "rugina ascunsa". Ca e costisitoare "intretinerea" de care se mandreste colegul care a avut norocul chiorb sa nimereasca una ca a mea, am zis.
      Bucsi, bielete, pivoti si alte elemente de siguranta da-le-n colo ca nu se vede, rugina sa n-ai. [emoji38] [emoji41]
      Last edited by Fanez; 5 November 2016, 09:50.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Cand spun ca tinichigerie e scumpa, dau un exemplu. In loc sa dau 500 de lei pentru refacere si revopsire o aripa spate, puteam sa dau 500 de lei pentru inlocuire brate+bucse fata. Ba ramanea si pentru altceva.
        Hai sa zicem ca 500 de lei n-ar fi o avere, ca tot se cer rezolvari pentru rugina. Problema e ca rugina reapare dupa prima iarna si toata chinuiala este in van.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Eu zic ca rezultatele votului de pe forum sunt destul de concludente.
          60% din utilizatori au avut probleme cu rugina -> este un procent foarte mare.
          Exista o problema care trebuie tratata pragmatic si rezolvata fara prea multa emotie negativa sau pozitiva.

          Pe de alta parte nici nu putem pune o stampila unui producator de masini bazandu-ne pe un defect comun la o anumita generatie a unui singur model.

          Daca ar fi sa facem asta atunci am putea spune ca toate Mercedesurile au tabla proasta pentru ca unele modele din anii 90 rugineau destul de urat (da, modele Mercedes).
          Am putea spune ca Hyundai face doar conserve de masini - doar pentru ca prin anii 90 produceau masini ciudate, urate, dar ieftine.

          E clar ca nu asa sta situatia. Sa nu lasam lucrurile mai putin bune sa ne orbeasca din a mai vedea si caracteristicile bune ale unui produs, firme, om etc etc etc
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • 500 nu-s. Dar erau de ajuns doar pentru o aripa.
            Mai trebuia rezolvata si cealalta aripa spate, si 2 portiere, si o aripa spate, si plafonul. Unde naiba ajungeam cu cheltuielile? era mai simplu sa o vopsesc toata.
            Si vorba ta, dupa 1000 de euro aruncati pe vopsitorie (sau 1000 de lei unde ma ducea NDL ) , o luam de la capat peste un timp.

            Comment


            • Bagi in ea 1000 de euro s-o vopsesti si o vinzi cu 1000 de euro. Unii de la o reprezentanta ford, imi oferisera 900 de euro in conditiile in care nu avea rugina vizibila.

              Comment


              • Domnilor pana la urma sa nu uitam si cat a costat masina de noua!! pai dupa cca. 10 ani de folosinta si-a cam facut treaba , e timpul pentru alta masina numai are rost sa te agiti !! A tinut atat , pa si la revedere alta masina , nu se merita sa incepi sa arunci bani in reparatii de caroserie !

                Daca si a mea va tine macar 9 ani fara sa vad ca incepe rugina sa invadeze asa cu nesimtire toata caruta , ma voi declara multumit , dupa acest interval de timp nici nu ma mai agit , alta sareta si gata!

                Ceea ce nu prea este ok cand vezi la o masina noua de 3-6 luni ca incepe rugina sa apara pe te miri unde (Logan 2 ) , aici nici eu nu sunt de acord cu asa ceva!! totusi este o masina noua ar trebui un minim de 4-5 ani sa fie chiar foarte ok la capitolul rugina chiar daca este un low cost.
                Last edited by prometheus; 5 November 2016, 13:37.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • La 10 ani un Golf abia isi incepe viata in Romania.
                  Azi am vazut un Golf de 15 ani cu o vopsea care arata ca fiind abia scoasa din fabrica.
                  O masina nelovita nu are voie sa rugineasca pana in 10 ani.
                  Doar Fordurile mai au probleme de genul, dar nu asa devreme ca Dacia.
                  Last edited by mr.K; 5 November 2016, 13:46.

                  Comment


                  • Pai si cat a costat acel Golf de nou ??
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Problema se poate pune altfel: in 2005 un Golf 2001 si un Logan nou costau la fel.
                      Dupa 10 ani, diferentele sunt in defavoarea Loganului, si la aspect, si la confort, si ca valoare de vanzare.
                      Dupa ce se duce garantia, care si asa e cu bube, Loganul nu mai renteaza in niciun fel, tehnic sau ca valoare ramasa.

                      Comment


                      • Stai ca iar apar posturi cu "masina a costat putin, deci e normal sa rugineasca"...
                        Eu daca spun ca de banii aia iei o masina fabricata acum 5 ani si nu apare rugina nici dupa 15 ani, aud ca n-avem ce sa comparam, ca masina noua e masina noua si nu a mai tras nimeni rasini in ea.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Eu m-am referit la pretul de lucru nou!!
                          Golful ala din 2001 de nou cred ca a costat poate dublu fata de loganul din 2005 etc etc. , ca poti cumpara sh Gold la pret de Logan nou asta este alta treaba , tine de alegerea fiecaruia!! Evident ca daca nu te supara faptul ca e sh , Golful fara discutie este o masina foarte ok cel putin la capitolul rugina fata de Logan.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Lucrul ala nou de care zici devine a naibii de vechi si ruginit dupa scurt timp
                            Eu cred ca rugineste de la...........

                            Si Golful nu bate Loganul doar la capitolul rugina, indiferent ca asa le place loganistilor sa creada.
                            Last edited by 77sky; 5 November 2016, 21:29.

                            Comment


                            • Repet este alegerea fiecaruia , daca bugetul nu-ti permite achizitia unui Golf nou atunci cumperi unul SH la pret de Logan nou , care este intradevar masina la toate capitolele , tratarea caroseriei , motor , tinuta de drum , confort ,dotari etc

                              IN opinia mea un Logan nou ar trebui sa nu-l atace rugina cat este caroseria in garantie ,adica 6 ani dupa acest timp fiecare cu norocul lui.

                              Daca vreti sa comparati LOganul cu alte masini , comparatile la pret de sareta noua, altfel discutia nu-si are rostul!
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Are un coleg de servici un Golf 6 din acela la pret de Logan (a dat 8500 de eur pe el).
                                Nu are gram de rugina, vopseaua este superba. De interior nu mai vorbim.
                                Are doar o mica problema, nu ii functioneaza motorul (este deja la al doilea rand de injectoare - 5000 RON setul) - dar repet, nu are gram de rugina
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google