Originally posted by vitriol
View Post
Dar, fie cum doresti, nu te mai citez.
Originally posted by Kojak
View Post
Stiu ca a fost un lot 2004-2006 la care au recunoscut oficial chiar cei de la Dacia ca au dat buleala pe partea de tratament al tablei. Deci atunci chiar nu se dadea, sau se dadea din 2 in 2 masini, si apoi cand cumparai, dupa cum ti-era norocul... Cum masinile alea au ajuns la vechimea de 10-12 ani ele furnizeaza cele mai multe din cazurile grave(estetic) prezentate si pe aici cu poze.
Oricum, ca idee, Loganul s-a dorit a fi o masina low-cost pe care nu o tii mai mult de 10 ani. Probabil asa si-au facut ei calculele la inceput, cand voiau sa se incadreze in 5000 de euro cel mai ieftin model si de aia n-au insistat pe tabla.
Deja la 10 ani masina si-a facut treaba, ar trebui data la casat si luat alta. Acuma unii dintre noi am vrea sa ne tina 30, si carcotim ca de ce are puncte de rugina pe ici pe colo la 10-12 ani, si de ce nu tine cat una care costa dublu...
Cam asta e, in rest, cazurile alea cu "rugina dupa 6 luni" sau 1 an sau 2 nu cred ca sunt la ordinea zilei si oricum alea se rezolva pe garantie.
E adevarat, ca e putin aiurea ca tineau si Daciile din '83 mai mult la tabla decat Loganul, dar asta e "economia moderna", nu mai tii un produs 25 de ani, iei altul ca sa circule banii.
Si oricum, chiar si astea de 7-10 ani cu probleme de rugina mai mici sau mai mari, inca functioneaza bine-mersi, problema e doar estetica.
In rest, pana la 6 ani, din cate stiu se ofera garantie anticoroziune pentru rugina pornita din interior...deci, ce dorim noi de fapt de la masina asta? Sa tina tabla la fel ca la cele de 1.5-2 ori mai scumpe ?
Si ce comparatie cu tabla zincata de pe casa, iti sta mintea-n loc...
Probabil asa prosti sunt astia de la Dacia de nu pun si ei tabla de pus pe casa, ca n-ar avea probleme? Banuiesc ca sunt costuri suplimentare consistente pentru galvan izare multipla sau ce-ar trebui sa faca ei. Altfel, ar fi prosti sa nu faca? Pentru ca rugina e o antireclama serioasa pentru un producator de masini. Si de fapt e motivul principal pentru care unii nu vor sau nu mai vor Logan.
Comment