If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vino cu cifre si statistici oficiale pana sa spui ca majoritatea au probleme cu rugina...apoi culoarea si vopseaua sunt un factor important. Daca te uiti atent pe forum, o sa vezi ca anumite culori au probleme mai dese.
Cate Loganuri ai vazut pana acum putrede de rugina? Cate Loganuri circula in Romania si nu numai?
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Daca a sarit si grund-ul, da, or sa apara puncte de rugina. La orice masina apar puncte de rugina din cauza asta. Cel mai bine e sa cumperi un marker corector cu vopsea la codul masinii si rectifici simplu.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Nu-ti strica CASCO cu fleacuri d-astea...tot tu o sa platesti intr-un fel sau altul.
Puncte de la pietricele or sa apara mereu deci mai bine ia-ti un marker sau putina vopsea la cod si tamponezi cand e cazul, cu un betisor de ureche.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Vino cu cifre si statistici oficiale pana sa spui ca majoritatea au probleme cu rugina...apoi culoarea si vopseaua sunt un factor important. Daca te uiti atent pe forum, o sa vezi ca anumite culori au probleme mai dese.
Cate Loganuri ai vazut pana acum putrede de rugina? Cate Loganuri circula in Romania si nu numai?
Cifre si statistici oficiale sa dea cei de la Dacia, dar acest lucru nu o sa se intample niciodata. Toti de pe forum cunosc problema aparuta la masinile fablicate pana la sfarsitul anului 2006, la care ruginesc oalele aripilor din spate si au fost chemate in service pentru injectarea cu ceara si apoi pentru aplicarea de "antifon"-e un fel de cauciuc. La toate Loganurile apare rugina sub chedere de la geamuri,(nu stiu astea recent fabricate cum o sa se comporte in timp).
Putrede nu sunt multe, stiu doar un taxiu care sta sub un copac de vreo 2 ani, dar o sa apara peste vreo 5 ani la multe altele.
Si repet, rugina apare de la netratarea corespunzatoare a tablei, nu de la vopsea. Vopseaua chiar daca sare, nu trebuie sa se formeze rugina.
Sigur?...vrei sa fac poze la Audi A6 2003 sa vezi rugina pe la pasajele rotilor de la vopsea sarita?..uite cand il mai vad , ma duc sa-l pozez. La orice masina apare rugina daca nu este protejata de vopsea. Si da, a fost problema cu cele pana in 2006 dar nici atunci la toate. Pe forumuri mereu vor exista informatii condensate. Intra la BMW sa vezi cate probleme tehnice, Kia, Hyundai, Vw, etc. Asta ce inseamna? Ca unii intra pe forum cand au probleme si la fiecare problema aparuta, mai sunt cel putin 10 posesori care nu vor intra pe forum vre-o data pentru ca nu au probleme....asa ca de la probleme cu rugina pana la "toate ruginesc" este cale luuunga, subiectiva.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
sunt sigur ca la audi-ul de care vb, vopseaua e sarita in fata in partea de jos a aripilor si a pragurilor, dar asta din cauza ca nu a avut aparatori de noroi.
daca nu ai aparatori de noroi, dupa ce speli masina sa te uiti sub prag in partea din fata, sa vezi ca nu mai ai vopsea (daca ai masina de vreo 3 ani si ai circulat ceva cu ea) e sarita de la pietre.
PS te-ai uitat sub chedere la masina ta? a mea e din 2006 si e ruginita la toare 4 portierele, ori ti se pare ceva normal?
Eu unul nu sunt de acord ca o masina de 2 ani sa rugineasca .Plus de asta cand mergi la service sa tio faca iti mai zice si ca fabrica nu acorda garantie pe rugina aparuta sub chederele de la portiere.pot sa zic ca singurul lucru care ma dezgusta la un logan este rugina!!!!Momentan ma bate gandul sa sun la Vocea Clientului si sa fac o reclamatie,o mai facut cineva ,nu stiti as avea ceva sanse???Astia de la Lascar service Petrosani sunt de NIMIC!!!!!
Am spus mai sus: Nu am nici un fel de rugina pe sub chedere - culoare albastru mineral. Culmea e ca acum 2 ierni m-a lovit usor un taximetrist la marginea de la roata spate din dreapta si am mers cu vopseaua sarita o luna aproape pana sa ajung la tinichigerie. Omul mi-a indreptat-o doar la rece fara sa puna flacara pe ea pt. ca a zis ca strica protectia vopselei (lucreaza la Jaguar si e prieten cu taica-miu, n-ar avea de ce sa minta). Deci daca am mers cu masina o luna prin umezeala si ala cand a indreptat-o a curatat jegul aferent si nu era rugina ce pot sa spun? Ca ar trebui sa joc la loterie de noroc ce am? Daca nu si-a facut "Gheorghe" treaba corect si nu a respectat toate ciclurile de tratare a tablei asta nu inseamna ca toate Loganurile ruginesc. Au fost ele Mercedesuri cu sute de mii de bucati cu probleme de rugina...asa ca...
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
De acord cu Darksid3.A mea e Ambition din 2006,Gri perla,vopseaua sarita pe capota de la pietricele,niciun pic de rugina,aripile spate la pasajul rotii zici ca a fost razboi,deloc rugina.Totusi am un pic de rugina la chederele de la geamurile din fata.Foarte putina,cateva punctulete.Am dat cu WD-40 si n-am mai umblat acolo.Trebuie curatata,putina vopsea si gata,dar n-am timp.Oricum nu ma deranjeaza ca nu se vede
tot repet, dar nu intelege nimeni ca vopseaua nu ofera protectie impotriva ruginei, daca tabla este tratata (galvanizata) nu o sa rugineasca chiar daca sare vopseaua
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment