Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by radu2008 View Post
    Naspa rau de tot cum arata ,din pacate numai de la inceputul lui 2007 au incepus sa le fa ca mai calumea!
    Cunosc pe cineva care are logan din 2007 si este ruginit iar un coleg de servici din 2008 la fel, asa ca nu mai vorbiti prostii. Intotdeauna Dacia a avut probleme cu rugina, pana si Sandero am vazut ruginit, eu acum astept un semn de la Duster .

    Comment


    • Eu zic ca de vina este calitatea tablei!

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        Nu ai primit scrisoare acasa pentru OTSul care rezolva asta? A fost acum 2 sau 3 ani.
        Daca te referi cumva la rechemarea in service, da am fost.

        Comment


        • Da, tocmai ce am lasat masina intr-un service multimarca pt vopsire plafon si portbagaj.
          Miercuri sau joi cica ar fi gata, dar oricum merg p'acolo in fiecare zi.
          Portbagajul avea puncte de rugina cu inceput de perforare tabla si era si usor indoit in dreptul bratului de prindere din dreapta, iar plafonul avea portiuni cu vopseaua sarita si cateva puncte de rugina.
          Oricum daca rezista macar alea 6 sau 8 luni cat imi dau garantie la lucrare, ma declar multumit.
          La cum arata acum, nu exista mai rau
          Keyboard error or no keyboard present.
          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

          Comment


          • Problema cu rugina o am si eu,degeaba spune ca ai 6 ani garantie la caroserie pentru ca treaba asta este bagata ca sa faci reviziile la ei.

            Comment


            • La ei am facut toate reviziile si cand le-am aratat portbagajul si acoperisul bombardate de rugina m-au trimis la plimbare si mi-au spus ceva de genu ca tin masina afara...
              Oricum am gasit unde sa o fac la mai putin de jumatate din cat imi cereau ei.
              Attached Files
              Keyboard error or no keyboard present.
              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

              Comment


              • Pai si unde ar vrea ei sa o tii, in sufragerie ?
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • Trebuia sa le bagi si tu o pastila pe gat!

                  Comment


                  • salutare! la juma' de an dupa ce mi-au facut asa zisa reparatie... a recidivat! (rama geam 3 usi din 4, aripile spate) asta e plesneala cu reparatia! cum au spus si alti colegi in posturile anterioare, cine mai intampina buba... inlocuire piesa respectiva! chiar daca nu mai este aceeasi calitate si aici m refer la tabla, nu este peticita! in orice caz tabla de pe logan si in general Dacia nu este galvanizata sau ma rog tratata! este vb despre un laureat 2005 si rosu ar mai fi si la culoare dar nu mai intru in detalii... deja se stie f bine!

                    Comment


                    • Pai da...din 2005 si pana acum s-au schimbat de 3x culorile rosu passione, alb si abastru marin.
                      Cel mai mult se cunoaste la albastru, care a devenit mai deschis si mai lucios.
                      Ca sa nu mai zic ca au scos o gramada de culori, printre care si verdele, culoarea mea preferata.
                      Keyboard error or no keyboard present.
                      Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                      Comment


                      • @ lungan : pai ce inseamna asta nene? ai plecat? vocea clientului, protectia consumatorului..cum adica ai tinut-o afara ? pai o tin pe munte daca vreau, care-i problema?
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • N-am resursele necesare sa ma judec cu mafiotii de la "garantie".
                          "Garantie" la care oricum am renuntat de mult.
                          Si nici nu cunosc pe cineva care sa fi avut castig de cauza la d'astea si au incercat multi...au ei metode cum sa se scoata.
                          Daca au fost ei in stare sa-mi spuna ca e vina mea, ca trebuia sa solicit la fiecare revizie si o inspectare/verificare in vederea depistarii ruginii, lucru pe care sincer nu-l stiam, de parca era datoria mea sa le spun cum sa-si faca treaba la revizii, sau sa stau cu biciul pe ei.
                          Si da, stiu ca e penala treaba cu "e normal sa aveti rugina, pt. ca tineti masina afara si e supusa factorilor externi"..."adevarul" e ca masina mea e singura din parcare, restul le baga in casa.
                          Cam cum ai putea sa castigi in instanta impotriva astora, decat invocand nebunia, la modul ba nene, astia-s nebuni la capu' lor !
                          Doar ca pana acolo te mananca drumurile, banii aruncati etc.
                          Keyboard error or no keyboard present.
                          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                          Comment


                          • una e garantia la rugina si alta e garantia pe partea electrica/mecanica etc..la rugina n-are cum sa refuz, doar in cazul in care a fost lovita si netratata parerea mea...eu trebuie sa ma duc zilele urmatoare cand am timp..
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • In general boala lor e la pasajele spate. Rugina incepe din coltul barii care vine cu pasajul. Se depune noroi si mizerie la greu in spatele contraaripii de plastic de nu va imaginati. Acolo n-au gandit ei bine masina, in rest e ok.
                              Last edited by aleXpeed; 7 September 2011, 08:13. Reason: mancat un i.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Acolo am desfacut si eu in vara asta si am curatat pamantul. Punctul nevralgic la mine e unde se prinde bara in sururburi de aripa spate. Muchia aia de tabla e orice numai tratata nu. Inadimisibil ca o zona expusa sa fie lasata asa. Probabil cand va rugini de tot, o sa dau gauri mai in spate sa prind bara spate. Acum, am smirgeluit si tratat cu spray cu vopsea. Ca altfel se intindea in sus pe aripa, probabil, am vazut multe Loganuri inflorite acolo, la vopsea.
                                Ok, inlocuim, dar aripa spate necesita multa manopera si deranj, ca nu-i ca aripa fata la inlocuire.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google