Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by PCH View Post
    Tu nu intelegi ca am si eu un vecin cu PH2 plin de pojar??
    Originally posted by PCH View Post
    Asta are probleme la luneta si capacul portbagaj....bine, in toamna! Acum nu stiu cum se mai prezinta, dar am sa mai ma uit la ea
    Indecis mai esti..odata scrii ca masina vecinului este plina de "pojar",adica ca a lui Ampt pe toate partile...apoi scrii ca are rugina doar la capac portbagaj si luneta. Deci ..trebuie sa te decizi cum e pana la urma si poate scapi cand te vei uita la masina vecinului. Adica sa-i fi aparut si aluia "pojarul" peste noapte

    Comment


    • Pai daca avea peste 3-4 puncte din care unul aproape cat moneda de 10 bani la portbagaj, ce vrei sa zic ca are, varsat de vant?! ))

      Comment


      • ,,pai de la 3/4 puncte pe toata masina pana la 30/40 cate are @Ampt pe o singura usa este diferenta mare. Daca le aduni de pe toate partile or fi vreo 300/400 de puncte si toate aparute dupa o singura spalare a masinii..nu crezi ca e ceva de domeniul SF?
        Gluma este gluma ,,dar cazul lui este ceva de neconceput si in locul lui nu as mai astepta luna Martie/Aprilie ca sa nu ma trezesc pana atunci ca imi pica usile dupa caroserie,ci m-as duce peste ei imediat.

        Comment


        • mi-au aparut si mie puncte de rugina, dar pe aripi, si dupa 7 ani, nu dupa 1 jumate. Am doua punctulete pe fiecare parte aripi spate, dac sunt cat un varf de pix. Daca incep sa creasca ma duc sa le tratez. Pe la chedere nu m-am uitat dar ma gandesc ca o fi aparut si pe acolo.

          Comment


          • Mai bine lasa, nu te uita la chedere...

            Comment


            • Eu am avut un punct aparut pe o portiera spate la 3 ani, apoi au aparut pe plafon si pe capota motor inainte de a implini 4 ani, la, iar de atunci tot apar, inclusv unde e prinderea dintre aripa spate si bara spate.
              Chiar si in portbagaj, unde nu sar pietricele, dar probabil e condens de la aerul rece din portbagaj care intra in comntact cu aerul cald din habitaclu.

              Cand am ocazia, si iarna pe vreme frumoasa, las masina cu capotele ridicate ore o zi intreaga, golit tot din portbagaj.

              Pentru cei care aveti rugina aparuta ca punctulete, eu am facut in felul urmator: cu un ac am indepartat din rugina cat s-a putut, fara a deteriora in jur prea mult, luat un spray de vopsea in culoarea caroseriei, dat cu vopsea pe un betisor din ala de urechi, tamponat punctele curatate odata, dupa ce s-au uscat le-am tamponat inca odata.
              Reverificare dupa 12 luni.
              Oricum, dupa iarna asta au aparut mai multe si pe portiere.
              In felul asta, nu va inainta prea repede rugina.
              Cred ca daca o zgarii cu un cui de jur imprejur si ma prezint cu ea la CASCO pentru revopsire, nu prea or sa ma creada aia, este?

              Comment


              • Eu folosesc feruginol la 1 litru. Tamponezi cu feruginol rugina, o lasi 10 minute apoi cureti si dai cu sprayul de vopsea.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Eu curatam cu diluant un pic inainte de a tampona cu vopsea.

                  Daca dai cu spray-ul direct, nu se face o pata prea mare? Sa nu iasa masina leopard.
                  Cu toate ca, m-am obisnuit ca Dacia e o masina ce arata bine la tablarie cand o iei de la dealer, dupa aia, cum ti-e norocul, indiferent de cata grija ii arati.
                  Trenul de rulare si motorul sa fie functionale, sa nu se rupa lonjeroanele, punti... si cam atat poti avea pretentii de la marca asta de masina.
                  Last edited by mr.K; 21 January 2013, 10:58.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Eu curatam cu diluant un pic inainte de a tampona cu vopsea.

                    Daca dai cu spray-ul direct, nu se face o pata prea mare? Sa nu iasa masina leopard.
                    Cu toate ca, m-am obisnuit ca Dacia e o masina ce arata bine la tablarie cand o iei de la dealer, dupa aia, cum ti-e norocul, indiferent de cata grija ii arati.
                    Trenul de rulare si motorul sa fie functionale, sa nu se rupa lonjeroanele, punti... si cam atat poti avea pretentii de la marca asta de masina.
                    Cred ca exagerezi putin cu ultima afirmatie. Unii le avem din 2004 si tot nu cadem din ele de rugina, eu ma declar chiar multumit de tablarie. A, ca in tot timpul asta mi-a mai aparut cate un punct de rugina pe sub un cheder, nu consider o tragedie, le-am tratat si nu s-au extins.
                    Personal, eu constientizez ca am dat 7.500E pe masina, nu 50.000E pe un Mertz, incat sa stramb din nas ca-i tabla proasta.

                    Comment


                    • Eu exagerez? Dacia nu exagereaza vanzand masini cu tabla mai proasta decat o oala emailata de 10 lei? Tot eu, care am platit masina, sunt vinovat ca am dat prea putini bani pe ea! Asta e buna!!!!
                      Nepotu, in afara de reprezentantele dedicate, un Mercedes costa aproximativ la fel de vopsit ca un Logan, nu conteaza pretul de achizitie.
                      Eu m-am resemnat cu rugina, doar reduc efectele. Dacia se vinde cu un strat subtire de rugina sub vopsea.

                      Cand as cumpara o Dacia noua, as dori 1500 de euro discount, sa-i am pentru revopsire.

                      LADA sovietica, nu costa 7500 de euro, dar avea o tabla de rezista si 30 de ani. Daca nu cumva avea si caroseria galvanizata.
                      Galvanizat e un cuvant ce n-ai sa-l gasesti in dictionarul Renault nici la a 17-a generatie de Logan.

                      Personal, eu constientizez ca am dat 7.500E pe masina, nu 50.000E pe un Mertz, incat sa stramb din nas ca-i tabla proasta.
                      De la cat in sus, ca suma, incepi sa strambi din nas?
                      Dacia ar trebui sa vand o masina pentru cei care accepta ca rugineste, si una pentru cei ce vor o masina ce nu rugineste, cu o suma in plus de platit. Un fel de optiune.

                      Cum ar fi sa apara pe configurator: SELECTATI: "acceptati ca poate rugini?" sau "doriti sa nu rugineasca?".
                      Last edited by mr.K; 21 January 2013, 16:39.

                      Comment


                      • Rugina de sub chedere pentru colegul Tudor . O vindeci cu usi noi si nici la alea nu ai garantie ca o sa fie vindecata . Pentru colegul Ampt , si eu am avut rugina asa si la mine s-au dovedit a fi de la sare (au iesit la polish). Chiar si acum daca ma duc si fac poze la masina sunt puncte de genul.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Cum ar fi sa apara pe configurator: SELECTATI: "acceptati ca poate rugini?" sau "doriti sa nu rugineasca?".
                          Sau doriti optiunea cu "ruginire controlata" ?
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Adica intre 5-10 ani.
                            Radem, glumim, dar la o masina stim cu totii ca tinichigeria scoate printre cei mai multi bani din buzunar. Cu banii pentru o revopsire completa, ii pui motor nou la Logan 1.4, ba mai si raman, cred.

                            Comment


                            • Cel mai ieftin am gasit 200 lei reperul si nu este o vopsire profi.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • 1500 de euro vopsire completa, calitate de reprezentanta. Mi s-a parut enorm. Hai ca o scoti in 1000 de euro.
                                Stiu ca intr-o vreme erau de vanzare motoare 1.4 noi la un pret in jur de 1000 de euro.
                                Fata de vechile Dacia, la Logan benzinare scapi de grija motorului, ramai cu rugina.

                                Sunt destui care au revopsit pe garantie aripile spate sau alte elemente. Dupa un an, cel mult, rugina inflorise iarasi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google