Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La primul Logan 2004-2008, n-am avut nici un punct de rugina; la actulalul, din 2008 la fel; am verificat sub chedere, pe la parbriz, luneta, aripi,partea inferioara; asa s-a nimerit. Daca era ceva aveam sansa sa o revopsesc integral pe Casco la problema cu grindina, dar am preferat sa pastrez vopseaua originala, care chiar nu da semne de batranete; raman la parerea ca orice revopsire nu va fi niciodata ca aia de fabrica.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • In primavara ma apuc eu singur de retusat. Ceva informatii am gasit pe net despre procesul de vopsire la spray. Insa nu stiu nuanta de alb. Eu stiam ca albul loganului(cel putin din anul 2006 cum e cazul meu) se numeste Alb Glacier/Arktica. Acum 2 ani am luat un spary sa vopsesc grila fata alb. Asa ca mi-au dat de la magazin un set de alburi Test(cred ca erau peste 8nuante) sa vad care e mai aproape de albul meu. Si evident ca nu a fost ala care trebuia desi la o comparatie vizuala se asemanau perfect. Intrebarea e: o sa iasa pete evidente daca nu gasesc ce trebuie? Ce alb inlocuitor sa iau?

      Comment


      • Diferenta de nuanta va iesi si dupa o vopsire ca la carte.

        In cei 7 ani, pe care ii are masina, vopseaua a suferit ceva transformari, din cauza fenomenelor meteo la care a fost expusa in acest interval.
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • @mr.k: si fara rugina, si cu fiabilitate crescuta si cu intretinere ieftina, nu se poate.
          Procesul de galvanizare costa foarte mult si creste cu mult timpul de stat in productie, implicit vanzari mai mici.
          Atunci, hai sa mai renuntam la el, ca aia este.
          Si eu daca as fi fost in managementul Renault la fel as fi facut.
          E business, primeaza venitul, nu satisfactia spirituala a 2% din cumparatori.
          Daca era o problema foarte mare, ce ar fi periclitat vanzarile, atunci s-ar fi adoptat o alta strategie, strategie ce ar fi constat, probabil, in reducerea calitatea la alte capitole (vezi lodgy - siguranta, ca sa aiba pret mic)

          Si bre, are totusi 8 ani masina dumitale. Mai apar si belele de genul asta. Sa vezi cum erau vechile opel-uri...Parca erau mancate de termite dupa 5 ani. Loganul e mic copil.

          Comment


          • mr.K: ce masina noua cu tabla mai buna sau mult mai buna puteai sa-ti iei in banii pe care i-ai platit pentru Logan? Tot ce vreau eu sa zic e ca Loganu e o masina low cost iar tabla n-are cum sa faca exceptie.
            Caroseria galvanizata e simplu de realizat pt. Renault, dar cine mai cumpara masina? La noul Logan, au mai pus ceva dotari, au mai imbunatatit unele chestii dar au marit si pretul. Ce zice romanul? "Frate, deja e prea scumpa pentru un Logan". Asta e motivul real pentru care n-o sa gasesti cuvantul ala "galvanizat" alaturi de o tabla buna/foarte buna pe Logan.

            Cum am zis, pentru pretul platit eu consider tabla ok, n-am avut decat cateva mici puncte de rugina pe sub chedere pe care le-am retusat.
            Pentru o masina de 9 ani, eu ma declar multumit.

            Comment


            • Same here.
              Pentru o masina din 2004, nu am nici un punct de rugina vizibila, pe exterior.
              Poate o fi pe sub nu stiu ce chedere, dar asta deja inseamna ca te plictisesti grozav sa incepi sa o cauti pe nu stiu unde.....
              Avand in vedere ca am dat 6400 de euro pe o masina noua acum ceva mai bine de 8 ani si am avut parte de o exploatare extrem de facila, ma declar nu multumit, ci foarte multumit.

              Comment


              • Si bre, are totusi 8 ani masina dumitale. Mai apar si belele de genul asta. Sa vezi cum erau vechile opel-uri...Parca erau mancate de termite dupa 5 ani. Loganul e mic copil
                In afara de Astra F care ruginea cam la 8-10 ani, Vectra A si B erau in stare buna si dupa 10, chiar 15 ani, Astra G sunt destule care au peste 10 ani si sunt impecabile. Vectra C, D-deja sunt si mai bune.
                Tu vrei sa compar o masina produsa in 2005 cu unele produse in 1995?
                E adevarat ca are peste 7 ani Loganul meu, dar n-a fost neglijat, am mers, asa cum zic si producatorii de incaltaminte, cu mai multe perechi de incaltari, alternativ, daca am gasit o portiera zgariata, am mers si am revopsit-o pe CASCO, in reprezentanta, nu la nea Dorel.

                Galvanizarea e un proces scump, intr-adevar, nerentabil pentru o gaoace ca Loganul.
                Dar niste tabla mai de calitate, care sa nu aiba in retea de fabricatie oxizi de fier, cred ca s-ar putea pune. Plus ca mai are si grosimea tablei de la o doza de cola, deschide unul o portiera mai tare in parcare, alta indoitura.
                Last edited by mr.K; 22 January 2013, 10:53.

                Comment


                • Asta zic şi eu, mulţi care spun că loganul rugineşte şi se plâng de asta nu iau în considerare că nu sunt cazuri grave, ok, rugineşte, dar câţi aveţi probleme grave cu asta? Puţini zic eu. Şi eu am vreo 10 punctuleţe în total şi nu s-au agravat, în ritmul ăsta cred că nu o să am probleme ani de zile cu ele, mai ales că dacă observ că se măresc o să mă ocup de ele. În rest am căutat peste tot şi nu am mai găsit nimic. Ar trebui să zic şi eu că loganul rugineşte şi e de căcat? Mă doare-n fund de acele puncte. Să nu ruginească naiba la aripi sau la praguri sau trenul de rulare, lucru ce nici la alţii nu văd să se întâmple. Eu cred că mulţi dintre voi de pe forum care vă plângeţi de rugină nu ştiţi ce înseamnă de fapt o maşină ruginită şi la care chiar ai probleme. Voi nu aţi avut dacii? Acelea erau maşini la care aveai probleme cu rugina.
                  http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                  Comment


                  • Pe Logan nu apar 10 punctulete care nu se agraveaza....asta in general. Logan e o masina care rugineste prematur, cum era si Dacia clasica!

                    Comment


                    • Când voi avea un răspuns oficial am să-l comunic pe forum.

                      Probabil va fi de genul : factori externi, nu se remediază pe garanţie !

                      Comment


                      • Originally posted by Ampt View Post
                        Când voi avea un răspuns oficial am să-l comunic pe forum.

                        Probabil va fi de genul : factori externi, nu se remediază pe garanţie !
                        Ai pus punctul pe I. factori externi, nu se remediază pe garanție! Eu am avut o problema și acesta a fost răspunsul de la Pitești.
                        sigpic

                        Comment


                        • Pai normal ca apa de ploaie, sarea etc. sunt factori externi. Dar normal ar fi ca tabla sa reziste mai mult de 1 an si 10 luni la umezeala.
                          Rugina apare de la suprafata tablei spre exterior. Oxizii aia de fier se formeaza de sub tabla, spre suprafata. Niste magari, cu garantia asta pentru tabla.

                          Cand masina mea avea 5 ani si 6 luni ma gandisem sa trec pe la reprezentanta pentru asa zisa garantie, dupa ce am am intrebat alti posesori de Logan ce au rezolvat, m-am lasat pagubas. In cel mai bun caz, primesti o spoiala de vopsea care tine rugina acoperita vreo 12 luni.

                          PCH a schimbat portierele cu totul, il consider un caz fericit.
                          Last edited by mr.K; 22 January 2013, 17:15.

                          Comment


                          • Lasa-ma ca eu am avut depresie atunci....

                            Cum adica astepti raspunsul?! Eu am fost la o reprezentanta Dacia, au vazut problema mea si au trimis poze la Pitesti, inginerul din service a cerut inlocuire! In 5 minute a venit raspunsul pozitiv al alora si uite asa am lasat masina 4 zile pe mana lor ) Bine, mai intai m-au frecat ca a mai fost vopsita masina, ca nu stiu ce rahat de cauciuc din prag, tumburusul ala, e diferit, ca ei nu au pus asa ceva pe Logan....etc, etc!

                            Comment


                            • Stai cuminte...cred ca nu ai probleme.

                              Originally posted by Ampt View Post
                              Rugină Logan Ph2, maşină de 1 an şi 10 luni vechime !
                              Cei care afirmau şi sperau totodată că începând cu Ph2 problemele cu rugina s-ar fi rezolvat la Logan, se pare că s-au înşelat !

                              Pozele sunt făcute azi dimineaţă după ce am spălat maşina, practic zonele cu probleme sunt pe toate părţile, poate doar capota să fie "neatinsă" !

                              Comentariile sunt de prisos, imaginile vorbesc singure ... !
                              Am vazut intamplator pozele cu acea rugina care te-a speriat, asa am patit si eu prima oara cand am vazut asa ceva dupa o spalare iarna trecuta. Stai linistit ca sunt PE VOPSEA, sunt la exterior si SE CURATA!
                              Partile afectate sunt cumva aripile si usile fata? E de la nu stiu ce rahat pe care il pun astia in solutia aia de sare-nisip cu care se da pe sosele.
                              Si au m-am speriat prima oara dar dup am incercat sa curati si....vopseaua e intacta sub punctele alea.
                              Eu am curatat in fata blocului cu solutii domestice: am spalat masina la spalatorie si apoi am facut intr-o galetusa o solutie de apa calduta (sa nu-mi inghete mainile) cu PUR (detergent de vase). Am folosit o bucata de perdea sa fac spuma si am inceput sa frec cu rabdare punct cu punct...fara sa apas prea tare. Unde era punctul mai al dracu mai apasam sau insistam cu unghia.
                              Incet-incet s-au luat toate si tabla/vopseaua nu avea nici o problema.
                              Dupa cum arata cred ca si la tine e la fel deci poti incerca solutia mea, sau alte solutii mai destepte.
                              O sa mai urmaresc threat-ul asta sa vad poate am avut dreptate si ca ti-ai rezolvat usor probelma.
                              Sa auzim de bine!

                              P.S. Sa nu radeti de mine dar stiti unde am mai vazut asa ceva? La o oala de inox (veritabil) in care am facut saramura pentru varza murata. Dupa ce am facut mai multe transe de topit sarea si pus in butoi...mi-a ramas o juma' de oala de saramura pe care am uitat sa o vars si sa spal oala. Al lasat-o asa pana dimineata si cand colo, ce sa vezi: pe fundul oalei erau cateva punctulete de rugina, fix cum mai vazusem eu undeva.... am frecat si oala si au disparut.
                              Last edited by CeDeBe-L; 22 January 2013, 20:00.

                              Comment


                              • Mulţumesc frumos de pont !
                                Am să-l încerc cu proxima ocazie !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google