Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zau asa,,deja m-am saturat de pistolul ala de la Rompetrol.
    @Archangel,,mai pune stop posturilor astora cu pistoale,mitraliere si alte bombe de prin benzinarii.
    E simplu,,numai alimenta de la Rompetrol,,sau numai lasa angajatii sa iti alimenteze!
    Ce o fi asa de greu sa alimentezi singur sau sa schimbi benzinaria si ai terminat si cu pistolul
    ce penetreaza vulva masinii mele.
    ?

    Comment


    • Aripa roata spate la un logan vazut in parcare, culoarea vopselei nu difera de portiere, deci nu cred sa fi fost pocnita si reparata, eu unul am vazut-o originala.
      Attached Files

      Comment


      • Acolo,,sunt de vina "fabricile" alea de rugina,,adica acele aparatori de plastic.
        Alea sunt adevarate BOMBE, cu efect intarziat in producerea ruginii.

        Comment


        • De ce zici ca acele aparatori sunt producatoare de rugina ??
          Din contra, ele nu se pun pt a proteja de pietricele, mici lovituri, etc., adica practic protejeaza vopseaua si deci intarzie/impieduca aparitia ruginei ?

          Comment


          • Protectiile alea sunt bombe de rugina pt cine le monteaza prost, nu isi curata zona bine. Cine le monteaza corect sau de cand iei masina noua, nu ai probleme.

            Originally posted by Kojak View Post


            @Archangel80
            Bre, da' la tine in poza aia, ai urme de rugina si la surofu' ala din stanga sus, sau nu vaz io bine?
            S-a rezolvat pe garantie. Acum e boboc zona. Pt cat timp, nu se stie...
            Last edited by Archangel80; 23 June 2013, 15:01.

            Comment


            • Eu am montat protectiile (din acelea mai late) de cand am luat masina...
              Ce intelegi prin montate prost ?

              Comment


              • Ele se prind in suruburi, insa au si silicon adeziv pt a nu permite infiltratii de apa, si altele. Daca se lipesc corect sau nu. Si eu tot de alea late am pus. Oricum ele se desprind in timp, datorita caldurii frigului, variatiilor de temperatura...etc.
                Asa arata la mine dupa 2 ierni si aproape 2 veri. Inainte de o spalare.

                LE: Am asa un feeling ca trebuie sa imi apara pe undeva rugina....
                Attached Files
                Last edited by Archangel80; 23 June 2013, 16:57.

                Comment


                • Pe partea opusa? Stai linistit, e chestie de timp. Sa nu te uiti pe sub chedere...

                  Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                  Comment


                  • Sa stii ca m-am uitat, mai ales la plafon in exterior si pe la geamuri. Deocamdata nimic. Sunt sigur ca primele clipe de vizualizare rugina vor fi pe la aripi. Am eu un feeling...
                    Sunt programat pe 13 iulie la un program gratuit Dacia pt identificarea ruginei si a altor probleme.

                    Comment


                    • Originally posted by Kojak View Post
                      Care au fost solutiile de remediere aplicate in service la ramele usilor, atat la prima interventie, cat si la a doua (banuiesc ca a fost recidiva)?
                      Acum s-a rezolvat problema?
                      Nu te-am uitat

                      La nici una din ele nu am fost de fata cand au lucrat.
                      Cert este ca dupa prima, a reaparut, la nici un an de zile.
                      Prima data cand am vazut, nu mi-a venit a crede-foita dinspre geam (acolo sunt doua bucati alipite) era serios afectata, inflorita.
                      Nu am fost atent iar ei au fost atenti, nu s-a consemnat aceasta prima interventie in caietul de garantii.
                      Dupa a doua, observ ca este bine-merci, arata usor ciupita (unde a lucrat rugina), insa inhibat procesul, vopseaua-vopsea, nu rugina. Toate patru-ma tot uit la ele, ca imi expira in Cuptor garantia.
                      Aceasta a doua interventie-notata in caiet, precum si schimbul de portiera. Tot asa, nu am plecat pana ce nu mi-au aplicat autograful si patalamaua.
                      De fiecare data, mi-au recomandat sa "bag" veselina, pe acea tablita


                      Alte intrebari?
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Ms ptr. raspunsuri, @77sky.

                        Acuma, legat de vaselina aplicata, (sau, ma rog, unii am auzit ca au dat cu WD-40 pe ramele alea) nu stiu in ce masura nu e afectat cauciucul de pe rame, adica sa se lase si capete lufturi, in special vara la temperaturi mari.
                        Poate doar vaselina siliconica sa fie, dar parca nici cu de-aia, personal nu as da acolo.
                        Sunt curios cat ma tine si pe mine tratamentul ala local pe care l-am aplicat.
                        Oricum, probabilitatea sa apara rugina in alte zone (care in momentul de fata sunt curate) ale ramelor, e foarte mare.
                        Last edited by Kojak; 25 June 2013, 22:33.

                        Comment


                        • Originally posted by Kojak View Post
                          Acuma, legat de vaselina aplicata, nu stiu in ce masura nu e afectat cauciucul de pe rame, adica sa se lase si capete lufturi, in special vara la temperaturi mari.
                          Te invit la mine sa vezi cate capete/lufturi NU s-au lasat, din cauza vaselinei aplicata pe sub chedere!
                          Daca dai ca inecatul pe acolo cu vaselina,,da se vor lasa/aluneca.

                          Comment


                          • Contribui si eu cu o oglinda ruginita. Si asta e oglinda din interior, unde nu are contact cu apa. In rest, nici o alta problema cu rugina. Am pus aparatori de noroi si protectii de aripi de cand am luat masina si nu a aparut rugina sub ele.
                            Attached Files

                            Comment


                            • wd 40 nu face nimic pe termen lung, e doar pe moment. De exemplu a fost excelent când mi s-a acoperit tot atv-ul cu un strat gros de noroi şi nu mai pornea că era butonul de pornire plin cu noroi, am dat cu wd-40 peste el şi a mers perfect, mi-a salvat curu că eram la munte într-o pădure la mama naibii singur, nici semnal la telefon nu aveam. Dar wd 40 se usucă într-o zi. Am testat asta, am aplicat pe o bucată de plastic, lăsat pe birou bucata de plastic plină cu wd 40 şi a doua zi era uscată/aproape uscată, în sensul că mai era o urmă de ulei şi ceva un fel de gumă să zic aşa, am aruncat-o că sunt sigur că dacă o mai lăsam se usca complet. Scrie şi pe el că nu e pe termen lung, e pt curăţat diverse, inclusiv contacte electrice. Eu la atv m-a mai ajutat la diverse mufe pe unde a mai ajuns apa şi mizeria, deasemenea wd-40 înlătură apa, o respinge.
                              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                              Comment


                              • Acolo s-a exfoliat stratul de argint de la oglinda. Si eu patisem treaba asta la vechia masina din cauza faptului ca am sters oglinda cu solutii de sters si au intrat printre sticla si rama.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google