Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Portiere spate mastic umflat fara semne vizibile de rugina si sub el surpriza
    Attached Files
    Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

    Comment


    • Certitudine , nu surpriza...

      Mi-era jena sa ma mai uit la mine pe acolo , cand a aparut rugina in locuri mult mai vizibile. Acum m-am uitat si e umflat masticul si la mine...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Ok ,nu pun poze ca nu mai are sens ! Daca si Logan 2 e asa prapadit la capitolul coroziune , se apropie finalul de cariera pentru firma Dacia .

        Sa nu mai vad discutii ca e cea mai cea la banii astia ! Dacia - Renault sunt singurii de prin Europa care ofera 6 ani garantie

        anti-coroziune. Romanul cumparator de masina de familie Low-Cost se va reorienta spre alti constructori banali care ofera 12 ani :

        Peugeot/Citroen ,Skoda ,Seat, Fiat,etc.

        Comment


        • Dacia - Renault sunt singurii de prin Europa care ofera 6 ani garantie
          Nu 6 ani, ci DOAR 6 ani.
          Si aia 6 ani sunt mai mult de forma, clientul fiind purtat pe drumuri ca sa renunte la pretentii, sub diverse pretexte, ba ca e lovitura exterioara, ba ca vaca vecinului s-a bashit langa masina, o vrabiuta si-a facut cuib in copacu, sub care parchezi masina....

          Plus ca degeaba revopseste Dacia partea afectata de rugina, in 12 luni e la loc. Rugina nu pleaca nicaieri de pe tabla, apare iarasi, ca mucegaiul pe perete.
          E vesnica! pana mananca toata tabla.

          Comment


          • Am pasajele aripi facute de doua ori la dealer-ul Dacia din Botosani. E o oarecare bataie de joc la adresa noastra , a cumparatorilor.

            Auto-bild a detectat deja vopseaua prea subtire a automobilelor Dacia intr-un test de anduranta cu Duster 1,5 dci 110 cp.

            p.s. Unui amic i se sparsese radiatorul. S-a dus sa rezolve problema pe garantie.A fost informat de catre expertii Dacia ca a luat un mal de pamant si de asta s-a spart. Amicul circula numai pe asfalt. No coments....

            Comment


            • Ajunge lumea la vorbele mele....mai ziceati ca sunt eu nebun!

              Comment


              • No bre, vorba des intalnita pe aici e: pai la o masina de DOAR 7-8 mii de euroi, vrei vopsea si tabla ca la una care costa dublu?
                Apropo, Dusterul nu cumva costa DUBLU fata de Logan? La aia de ce e tot aiurea tablaria si vopseaua ?
                Auto-bild a detectat deja vopseaua prea subtire a automobilelor Dacia intr-un test de anduranta cu Duster 1,5 dci 110 cp.

                Comment


                • pentru ca orcie alt crosover/jeep costa dublu fata de Duster.

                  Comment


                  • pentru ca orcie alt crosover/jeep costa dublu fata de Duster.
                    Ahahaaha.
                    Cum aveti voi astia raspuns la toate.
                    Deci o masina de 18 mii nu merita o tabla mai buna doar pentru ca exista o alta masina care costa mai mult. Totul e relativ!
                    Rugini-v-ar farurile!

                    Uite SUV care nu costa dublu, e doar 20 de mii la oferta benzinar si 24 de mii diesel. Vezi cati CP au si ce dotari. Distanta mare zic eu fata de Duster.




                    Supriza, mai sunt si alte SUV-uri care nu costa dublu fata de Duster.


                    Alea 4x4 incep de la 21 de mii.
                    Parerea mea e ca trebuie sa iubesti prea mult marca, ori sa fii nebun, a 2- a varianta, ca la momentul actual sa dai 18 mii pe un Duster. S-a dus euforia lansarii, s-a vazut ca sunt din aceeasi materie prima ca Loganul, deci gata!

                    Kia de 21 de mii merita diferenta doar daca enumar 2-3 dotari ce nu se regasesc la Duster: climatronic, airbaguri cortina si altele pe care le regasiti mai jos :

                    Coloana de directie reglabila pe inaltime
                    ESC (w/DBC, HAC, VSM)
                    Oglinzi exterioare - cu reglaje electrice; incalzite; in culoarea caroseriei
                    Cotiera centrala spate cu suport de pahare
                    Lampa portbagaj
                    Climatronic
                    Suport pahare pe consola centrala
                    USB+AUX
                    Stergatoare fata tip Aero Blade
                    Lampa indicator Eco
                    Norma de poluare - EURO 5
                    Volan imbract in piele
                    Sistem inchidere usi spate cu protectie pentru copii
                    Reglare manuala faruri
                    Airbag sofer si pasager; (cu posibilitate de dezactivare airbag pasager)
                    Bandouri laterale - cromate
                    Buzunare pe spatele scaunelor din fata
                    Pachet 4: Coloana de directie reglabile in adancime, Folding Strap (RR Seatback)
                    Plasa portbagaj
                    Geamuri electrice fata spate
                    Jante si anvelope - 17" din aliaj (225/60R Silica Tire)-pentru 1.6 GSL
                    Baterie - 48AH - pentru benzina (1.6L, 2.0L)
                    Faruri ceata spate
                    Frana spate pe disc (14" (2WD) / 15" (4WD))
                    Spoiler spate fara al treilea stop spate
                    Bancheta spate fractionabila 6:4
                    Parasolar cu iluminare si posibilitate de extensie
                    Sistem de aprindere automata a luminilor
                    Torpedou cu iluminare fara sistem de inchidere
                    Sistem 4 boxe pe usi
                    Parbriz cu degivrare
                    Active ECO Switch - 2.0L Diesel AT only
                    Coloana de directie reglabila in adancime
                    Lampa semnal frana de urgenta
                    Oglinzi exterioare - cu semnal schimbare directie si pliere electronica
                    Rear seat - Folding Strap (RR Seatback)
                    Senzor de ploaie
                    Tetiere active
                    Pachet 1: Faruri ceata, senzor de ploaie
                    Cotiera pe consola centrala
                    Sistem deschidere usi de la distanta, sistem de avertizare Burglar, dispozitiv tip escorta
                    Rezervor - 58 litri
                    Suspensie fata – amortizoare gaz si suspensie McPherson
                    Manere interioare usi - metalizate
                    Immobilizer
                    Al treilea stop spate - tip LED
                    Airbaguri laterale si cortina
                    Grila radiator - cromata
                    Suport lombar scaun sofer
                    ECM
                    Priza pe consola centrala
                    Roata de rezerva din aliaj de dimensiuni normale
                    Baterie - 72AH - pentru diesel (1.7L, 2.0L)
                    Maner schimbator de viteza imbracat in piele
                    ABS (Anti-lock braking system)
                    Aparatoare noroi
                    Tetiere reglabile pe inaltime pentru pasagerii din spate
                    Lampa lectura cu suport de ochelari
                    Computer de bord
                    Torpedou cu sistem de racire
                    Difuzoare pentru inalta frecventa fata
                    Luneta incalzita
                    Indicator schimbare treapta de viteza
                    MDPS (Motor Driven Power Steering)
                    Inchidere centralizata
                    Sistem aprindere automata a luminilor in timpul zilei (LED)
                    Tapiterie din stofa + piele
                    Manere exterioare usi cromate
                    Scaune sofer ajustabil pe inaltime
                    Pachet 2: ECM, Sistem aprindere automata a luminilor, parbriz cu degivrare
                    Agatatoare plasa portbagaj
                    Senzor parcare
                    Jante si anvelope - 17" din aliaj (225/60R Silica Tire)
                    Suspensie spate – amortizoare gaz si suspensie multilink
                    Radio+RDS+CD+MP3
                    Faruri ceata fata
                    Frane fata pe disc (16")
                    Bari longitudinale plafon
                    Centuri de siguranta cu pretensionare si ajustabile
                    Parasolar cu oglinda si suport de bilete
                    Priza portbagaj
                    Fete usi imbracate in piele artificiala
                    Geamuri fumurii
                    Alternator Management System
                    Last edited by mr.K; 6 July 2013, 09:07. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by razvanamza View Post
                      pentru ca orcie alt crosover/jeep costa dublu fata de Duster.
                      Ce costa dublu (adica 30-35000 Euro) e si dublu mai masina decat Duster.

                      Prefer o Skoda Yeti spre ex decat un Duster, 3-4000 Euro diferenta, mai dotata decat Duster, si mai bine (mult mai bine) vopsita ))

                      Comment


                      • Si eu sunt in asentimentul vostru ca Dacia se apropie de sfarsit. Ma uit cu jind ce masina puteam sa imi iau la vreo 10k euro, si ma uit la Loganul meu pe care am dat cu taxe, casco, anvelope iarna vreo 8500 euro, si deja caseta abia schimbata, pe garantie, troncane din nou. Nici nu vreau sa ma gandesc peste cativa ani ce prbl o sa am cu rugina, oricum deja am avut la luneta si rezervor.

                        Comment


                        • pai daca ti-ai luat masina facuta din cutii de pateu )

                          Comment


                          • Mi-am luat sau ne-am luat?....

                            Comment


                            • Am o mare rugaminte catre moderatori si vreau sa fac aceasta rugaminte direct pe thread su nu pe PM sau prin report:
                              - titlul acestui thread este cel care este si a fost deschis in scopul de a vedea cum e cu rugina, de a ne ajuta intre noi sa vedem pe unde apar probleme, cum le putem rezolva si cum le putem preveni.
                              Cu toate acestea, cu "ajutorul" insistent al catorva colegi, thread-ul a devenit un loc de aruncat pastile, de dat cu noroi, de replici fara rost, de laudat "masini", etc...
                              Apreciez parerile oamenilor dar nu si insistenta obsesiva in a sustine o anumita parere, de multe ori chiar subiectiva.
                              Asa ca rog colegii sa revina ontopic, cu exemple, argumente si solutii...si rog moderatorii sa faca un pic de curatenie pe aici. Multumesc tuturor pt. intelegere.

                              ONtopic: am avut un Logan 2005, nu am observat probleme cu rugina (nici nu stiam pe unde sa ma uit), am fost chemat pentru montarea acelor protectii de plastic la aripi+ceruire, totul a fost ok pana in 2010 cand am vandut masina. Am mai vorbit cu noul proprietar si nu mi-a zis nimic ca ar fi avut nici o problema cu masina. O sa incerc sa ma gasesc odata cu el si sa ma uit chiar eu la masina, e mai greu pt ca el este de pe undeva din jud. Tulcea.
                              Acum am logan cumparat nou in 2010, alb. Deja stiind cam pe unde sa ma uit dupa probleme chiar am descoperit mici belele. Adica puncte de rugina in anumite locuri.
                              Am dus masina la reprezentanta, s-au facut poze si s-a decis remedierea fara nici o problema. Continui totusi sa fiu multumit de masina pe care am cumparat-o, nu mi-as schimba decizia de atunci ba chiar as cumpara tot DACIA, cu avantajele si problemele ei.
                              Nu am garaj, masina nu e de tavaleala ci cam de plimbare fara sa evit totusi sa car un porc transat in portbagaj, un sifonier demontat pe plafon (pe bare) sau sa umplu portbagajul si spatele pana la plafon cu saci de vinete, cartofi, varza, ceapa, gogosari, castraveti sau alte marfuri de sezon pentru umplut camara peste iarna. A vazut si muntele, si drumuri forestiere si a mers si pe camp.
                              E adevarat, o spal cam o data pe saptamana (fara ceara) si o caut si in esapament.
                              O sa vorbesc cu baiatul de la reprezentanta care a facut poze la problemele masinii, sa-mi dea si mie pozele si o sa detaliez pe larg ce a fost , ce s-a facut si ce se intampla in continuare.

                              Comment


                              • Un sfat pentru toţi posesorii de Logan şi nu numai.
                                Când apare o lovitură pe tablă, dacă se ia vopseaua, să fie reparată. În timp înfloreşte şi se extinde mult mai mult, se cojeşte vopseaua şi nu se repară pe garanţie.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google