Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu te supara ca iti zic, dar cand ai vazut ca s-a prins rugina de ea, de ce ai lasat-o si nu ai reparat-o, ca rugina aia nu a aparut peste noapte? Cand ai vazut ca rugina a urcat peste protectia aripii trebuia sa o dai jos imediat de pe aripa si indepartai rugina. Sper sa nu fie cu suparare, a fost doar parerea mea.

    Comment


    • Originally posted by adis View Post
      Logan...cele mai proaste masini din lume.(a mea e ca un dalmatian de rugina,defectiuni infinite etc. am bagat bani de reparatii ca imi luam mercedes.RUSINE DACIA.
      Din 2009 si pana azi ai reusit sa tastezi un sigur post si ala la o sectiune dureroasa.
      @adis- daca ma uit la locatia ta vad ca stai prin Brasov si asta insemna ca iarna este cam apriga pe la tine motiv pentru care se si arunca sare la greu pe sosele.
      Masinile din Constanta si zonele muntoase sunt destul de expuse la asa ceva.
      De mentionat ca astia nu combina sarea cu nisip....ci cu pietris care ajunge sa-ti ciobesca foarte usor vopseaua.

      Nu mai am Logan dar a fost o masina mai mult decat ok. Eu am schimbat-o din cauza ca nu aveam AC si aparusera mici puncte de rugina pe care am reusit sa le tratez la timp.
      real power..... diesel power by

      Comment


      • @sumedreacris, in legatura cu pata de ulei de pe motor. Aia nu este garnitura de la chiuloasa, este garnitura de la capacul de motor (culbutori), garnitura aia costa 15 lei si este din pluta.
        O schimbi la urmatorul schimb de ulei daca vrei sa nu mai dea cu ulei pe acolo.

        Comment


        • Originally posted by jelly View Post
          Nu te supara ca iti zic, dar cand ai vazut ca s-a prins rugina de ea, de ce ai lasat-o si nu ai reparat-o, ca rugina aia nu a aparut peste noapte? Cand ai vazut ca rugina a urcat peste protectia aripii trebuia sa o dai jos imediat de pe aripa si indepartai rugina. Sper sa nu fie cu suparare, a fost doar parerea mea.
          Stiu ca ai dreptate, am neglijat acea zona dar pana nu demult nu era asa avansata. Mi-am concentrat atentia asupra pragului pe care nu l-am mai pozat din cauza ca nu a iesit profesionist (cam 5cm avea pata). Ce se vede la prag acum este una din celelalte 2 zone afectate si iti spun cu mana pe inima ca erau niste puncte acum vreo 2luni maxim de asta am preferat sa nu le dau atentie atunci si sa le tratez superficial. F probabil ca rugina actiona deja sub vopsea inca din iarna lui 2012 cand a aparut prima data vizibil. Oricum stiu ca nu merge asa, nu fac nimic asa repar si iar apare. Deja am in plan sa decupez acele zone si sa merg la un profesionist, macar sa nu ma chinui degeaba. Cat poate sa ma coste un prag si o bucata de aripa...nu cred ca mai mult de 1000ron cu toata operatiunea. Asa cum e acum o sa fie tiganie prelungita trebuie masuri drastice zic eu.

          Comment


          • Originally posted by lord_wader View Post
            Stiu ca ai dreptate, am neglijat acea zona dar pana nu demult nu era asa avansata.
            Uite aici neglijenţă, dimineaţă am parcat lângă un Logan şi nu m-am putut abţine să nu-i fac şi două poze, mai mult decât concludente !
            Attached Files

            Comment


            • horror....doar masina vreunei firme pe care nimeni nu da 2 bani cred ca poate fi lasata asa.
              Slow & Safe

              Comment


              • Ca e neglijenta, e una. Ca a putut rugini in halul ala, e alta.
                Logan-priceless.
                Masina de spalat a soacramii e mai veche decat Loganul, vede mai multa apa decat Loganul, si nu are rugina Loganului.
                So, Logan-priceless.

                Comment


                • Aia sigur a fost troznita si prost tratata, altfel n-are cum sa apara putregaiu' ala de rugina in halu' ala.

                  Comment


                  • Ba are. Caz concret, Loganul unui vecin, nelovit, cu rugina sanatoasa la aripa spate dreapta. Daca il mai lasa si iarna viitoare, in primavara va pun poze asemanatoare.

                    La o masina lovita si reparata, bara spate nu mai sta asa bine la locul ei. Daca te uiti la poze, intre bara spate si aripa este un rost mic, mic, aproape inexistent.

                    Comment


                    • mr.K, uita-te atent la aripa, vei vedea ca spre usa e sifonata ;)

                      si ca tot suntem pe topic-ul ade rugina.... mi-a aparut si mie la aripa dreapta spate dupa 8 ani
                      Si sunt sigur ca acolo a lovit un dobitoc in spalatorie cu lancea

                      Comment


                      • Lumina pica altfel inspre usa, asa e. Dar rugina e aparuta pe toata lungime muchiei aripii, probabil ca a avut protectii. Apoi s-a tot intins.

                        Comment


                        • Protectii sigur a avut, se vede dupa contur
                          sigpic

                          Comment


                          • cum le vezi tu? eu nu vad nici o urma de protectii... doar o gramada de zgarieturi si la cum se prezinta tabla cel putin o data refacuta zona aia... aici e problema daca din cauza unui accident sau din cauza ruginii originale...
                            edit: si daca ma uit mai atent luft-ul mic intre aripa si bara e tot din cauza chit-ului...se vede marginea aripii denivelata...deci probabil chitul a ajutat foarte mult la aceasta rugina nasoala.

                            Comment


                            • sall.cine stie cum repar si eu 1 puct de rugina pe plafon,cat un bob de grau e acum ,nu o mai las ca sigur risc sa se mareasca,am reparato anul trecut si a aparut iar,anul asta.
                              I am dat smilgher si vopsea,anul trecut,am vost la cervice si mi au zis ca ami face tot plafonul pt. puctul ala,ma costa 360 de roni pt. un punct.
                              Sa dau si cu chit un pic asa...aveti idei mai bune.

                              Comment


                              • sminghel -> izolat local cu banda adeziva de hartie si un puf de spray cu zinc....dupa care pune o bulina de colant in culoarea masinii sau colanteaza tot plafonul ca iesi mult mai ieftin.
                                real power..... diesel power by

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google