Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, e teoria conspiratiei. Pusa la cale de BMW care vede un concurent serios in Dacia.

    O sa revin cu poze, dar pana atunci va spun ca am gasit un inceput rugina la una din prinderile capotei portbagaj.
    Pentru cine nu vizualizeaza, prinderile sunt pe interior. Nu bate ploaia, nu am umezeala in portbagaj...
    Last edited by mr.K; 14 October 2013, 11:55.

    Comment


    • Cand mi-am montat carligul la service baietii au dat jos stopurile spate.Stopurile spate au niste plastice rotunde mici ,3 bucati pe fiecare stop care stau tampon intre caroserie si stop.Pe masura ce infiletezi stopul cu atat mai mult acele plastice rotunde intra in vopsea distrugand-o.La mine era distrus pana la tabla inclusiv puncte de rugina in acele locuri.Deci masina vine direct din fabrica cu acest neajuns.Puteau macar sa le faca din cauciuc,asa plasticul acela tare ti-o face ruginita direct din fabrica.

      Comment


      • Asta am vazut si eu ieri cand am dat tripla jos. Chiar daca erau fixate bine, din cauza vibratiilor cel mai probabil, vopseaua de sub piciorusele triplei era distrusa. Din fericire nu am rugina, masina face 3 ani in februarie. Iar in partea de jos unde se intalneste tripla cu spoilerul se vedeau urme de frecare pe spoiler.
        Solutie: eu am montat sub picioruse si intre tripla si spoiler cheder autoadeziv.
        Last edited by 77sky; 19 October 2013, 22:59.

        Comment


        • Eu am un logan din 2006 si mi-au aparut niste puncte de rugina la aripa dreapta spate langa coltul barii(unde se prinde surubul) . Am zis sa o desfac si sa rezolv acum cat mai este un pic cald. Cand am desfacut, toata bucata pe care sta saiba aia ciudata, era plina de rugina( interior si exterior).* Incepuse asa cu nesimtire, frumos pe sub vopsea, spre protectia de plastic de la aripa. Bineinteles ca sambata si duminica m-am distrat. Am dat bara jos, curatat cu smirghel, dat mai multe straturi de kelfos, doua straturi de grund dupa care am dat cu un corector aproximativ la fel cu culoarea originala, nu este asa de evident. Am facut acelasi lucru si la aripa stanga spate. Eu zic ca a meritat, cel putin am i-am mai taiat din elan. Oricum parerea mea este ca acele protectii de plastic isi fac treaba, muchia aripii nu avea nici un pic de rugina si mentionez ca protectiile le am din 2008. Daca mai asteptam pana la primavara sau inca un an, rugina iesea de sub protectii si as fi zis si eu ca ele sunt de vina dar de fapt, cel putin la mine, nu este cazul. Astept sa vad pe unde mai apare, mai ales dupa iarna care se anunta....

          Comment


          • ...sa vedem cum iesim cu lighianele si in din iarna asta dupa un tratament "benefic" ptr. caroserie cu sare si alte solutii corozive sau cu ce or mai da astia pe strazi / sosele.

            Comment


            • Eu am un logan din 2006 si mi-au aparut niste puncte de rugina la aripa dreapta spate langa coltul barii(unde se prinde surubul)
              Locatie cu dedicatie.

              Eu zic ca a meritat, cel putin am i-am mai taiat din elan.
              In primavara o sa ai iar de lucru. Cu elanul taiat. Rugina o poti tine sub control cativa ani fara mari cheltuieli, doar cu o pierdere mica la nivel estetic.

              Welcome in the club. We have rust!
              Last edited by mr.K; 11 November 2013, 22:09.

              Comment


              • Cum era: "rust, the final frontier"

                Comment


                • Daca era vreo optiune cu galvanizarea, romanii plateau cele cateva sute de euro in plus pentru caroseria galvanizata. Doar ca Dacia nu are asa ceva pe linia de productie. Ei vor sa construiasca doar colibe din lut, nu zgarie nori.

                  Cum era: "rust, the final frontier"
                  Doar ca frontiera nu e la ani lumina, ci la doar la ani distanta. La unii chiar la luni distanta.
                  Last edited by mr.K; 11 November 2013, 22:18.

                  Comment


                  • ...sau vor sa pastreze traditia de la dacia treishpe-zece incoa'.

                    Comment


                    • Am avut treispe zece, model 1995, un an pacatos la tabla zic unii. Nu a avut probleme cu rugina decat la un prag. Loganul are puncte pe plafon, portiere, capota fata, aripi (cel mai grav dreapta spate la prinderea barei), praguri, in portbagaj.... dracu stie unde a mai aparut.
                      Deci 1310> Logan la rugina. Ce sa zic, halal evolutie!

                      Comment


                      • Daca tot a fost resuscitat topicu', hai sa vin si io cu niste foto concludente de la al meu kazan:
                        Attached Files

                        Comment


                        • Spor la retusat. Cativa ani o mai "tarai". Ca si daca vrei sa o vinzi, te umpli de bani.

                          Comment


                          • O vinde dreacu...sa iau patruj da meloane pa ea...nu tata, masina ramane in familie, o sa invete fi-miu (1 an si 4 luni) sa mearga pa ea.
                            Am retusat deja, pozele-s facut prin sept....cam tiganie a iesit, da in fine, cum ai zis si tu, oricum n-o vand.
                            Ideea e ca s-ar putea sa fie tot pragu sau o supraf. mare oricum copt pe sub vopsea si acolo doar sa fi bushit la suprafata, deci carpeala locala tine poate (sper) o iarna.

                            Drumuri fara antiderapant pa sosele va urez!

                            Comment


                            • Pragul e mai solid, e nevoie de timp sa-l pape rugina. Probat asta pe pragul meu.
                              Da cu smirgel in primavara pana la luciu metalic, Feruginol, grund, vopsea spary. Priceless!

                              Comment


                              • Am curatat cu smirghel pana la luciu metalic, grund doo straturi, vopsea si lac la final tot in cate doo straturi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google