...sau daca au fost troznite si prost reparate.
Rugina Logan - totul despre problemele de rugina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Dacia(renault) rusia ;in prima faza s-a trecut la montarea segmentelor zincate aripi spate + rama parbriz, faza 2 , tot exteriorul aripi, capote, fete usi,rama parbriz.dubluri aripi,acum vor sa puna si alte motoare mai robuste. rusul e rus ,,iar firma e Renault nu Daca Ai Cap I-ati Altceva.adica dacia... La noi pe cand asta?? de 40 de ani aceleas hibe ...fara rezolvare.ii schimbati doar look-ul ati pus 2 butoane.. in plus;;. un motor de drujba ..economic...care papa mai mult !! piesele le alegeti cal. 1 export 2 si etc la intern.... belele-s aceleas.si le tot scumpiti.. unde e masina de 500 cu care va laudati oricum nu merita nici atat . cumparati dacia ..dar facuta in alta tara,
Comment
-
Te invit sa arunci o privire pe forumul dacia uk, sectiunea Duster. Probleme cu rugina la masini care n-au nici un an vechime. Multi au returnat masinile din cauza ruginii.
Duster fabricat in India, pe aceeasi banda iese si Renault Duster.
Si vorba aia, e fabricat in alta tara.Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
Comment
-
ruginica
Alta tara am spus in sensul de tara cu pretentii.. nu india .china . romania .iran etc .ce pretentii sa ai, .sa vezi masinile de export germania cum se bibilesc loturile de tabla-s diferite si totusi..ruginesc pe cand cele pt. intern ...merge bandaaa... am fost de 2 ori in fabrica si am vazut..ce trebuia.... Daca l-ar fabrica pe loganas in germania..par exemplu cum ar fii, tot asa de ..bun..?? asta era idea.
Comment
-
Mda....trebuie si tutorial "Intretinere gauri scurgere usi", poate filmeaza dl. Cristi.
Pana la film:
- stergeti mai des geamurile laterale, cu carpa, pentru a aduna praful de pe ele. Astfel veti avea mai putin material care sa se scurga in usi la ploaie (sau spalare) si care sa faca acolo NOROI.
- dupa spalare stergeti cu carpa acea parte de jos a usii avand grija ca acele scurgeri sa nu fie obturate si curatati-le daca e nevoie. Nu e suficient daca a sters baiatul de la spalatorie, operatiunea mai trebuie repetata dupa vreo ora de la spalare cand apa patrunsa in usi a vut timp sa se scurga pana jos.
La masini mai scumpe se folosesc materiale si/sau tratamente mai scumpe prin care se evita necesitatea de a ingriji atat de mult masina. La LOW-COST...e mai mult de treaba pe langa masina.
Extrema cealalta poate fi considerata un Rolls garantat pe viata, fara nici o grija pentru intretinere, ba chiar fara grija condusului ca...iti angajezi sofer, ce drak.
Sau alegeti o masina de 500-1000 de Euro la care trebuie sa va ingrijiti sa nu pierdeti piese sau elemente de caroserie pe sosea.Last edited by Niki; 2 April 2014, 16:45.
Comment
-
pai eu nu mi-am luat tigaie sa stau s-o ..... toata ziua cu carpa.am un prieten care are o Toyota din 95 culoare alba si nu are mai multa rugina decat ligheanul meu din 2007 si nu o freaca deloc.spalatul e ceva sf la masina aia,doar de pasti cred ca o spala.eu când ma apuc sa-mi spal ligheanul incepe sa ma doara capul ca mereu descopar noi pete sau vopsea umflata.Last edited by margelatu; 3 April 2014, 07:57.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Offf.....prost obicei cu acest "vre-o/vreo" la mine...trebuie sa fiu mai atent si sa ma straduiesc mai mult sa scap de el.
@margelatu: nu trebuie frecata toata ziua...ci macar la 2 saptamani. Sau treceti la Toyota (alta categorie de pret) si o spalati de sarbatori. Sa nu respectati chiar toate sarbatorile din calendarul bisericesc ca la cate sunt nici nu va avea timp sa se usuce masina. Si parca de sarbatori nu se spala....
Comment
-
Fara suparare, dar mi se pare aberant ce povestesti tu acolo cu stersul geamurilor ca sa nu se adune noroi in usa.
Tu nu vrei sa accepti ca masina asta are probleme reale cu rugina. Probleme datorate procesului de fabricatie, nu datorita exploatarii "necorespunzatoare".
Sa vezi ca imediat apare cineva sa spuna ca are un logan din 2004 cu 30k la bord si n-are "gram" de rugina.
E destul sa arunci o privire la loganele de pe strazi sa vezi cum imbatranesc. Toate cele cu rugina au fost exploatate necorespunzator? Ma indoiesc....Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
Comment
-
Eu nu inteleg ce pretentii aveti de la o masina low cost. Orice operatie are de suferit la costuri pentru a obtine un pret mic. Asta e. Iti iei ce iti permiti. Nu a zis nimeni ca Loganul o fi vreun Mercedes dar nicio vreo troaca. Tot ce este pe ea e facut cu tratemente mai ieftine ca la Mercedes, piese asisjderea, mana de lucru la fel de ieftina.
Dacia nu ne-a bagat mana in buzunar. Ofera un produs cu probleme, asta e clar. Nu vrei nu il iei. Simplu. Pe asta se bazeaza economia de piata. Iti ofera si garantie, daca apare ceva sa te rezolve si punct.
Si eu vreau cand trec peste denivelari sa nu imi mai simt talpile lovindu-se de asfalt si scartaieli din toate incheieturile, insa asta e. Loganul e sub o Jetta pe care o conduc la servici si are 300k km. Asa de frumos trece peste denivelari, peste linii de tramvai, ultimul pivot si bucse le-am schimbat acum vreo 80k km, si nu dau semne de oboseala. In grupul VAG primele care cad sunt bucsele, o nimica toata. Este diferenta intre masini, enorma, insa nu ni le permitem. Mergem inainte.Last edited by Archangel80; 3 April 2014, 21:05.
Comment
-
Ptr. un singur lucru am avut cu adevarat nevoie de garantie, celebrele "scurgeri de ulei in zona distributiei".
A trebuit sa merg pe capu' lor de 6 (sase!!!) ori pana si-au dat intr-un final acordu' si mi-au schimbat nenorocitu' ala de pinion si semerig.
Nu puteau s-o faca de la prima "infatisare"? Ma scuteau de timp pierdut, chiar si niste bani si cel mai important din pct. lor de vedere, scuteau o gramada de bani doar printr-o singura interventie. Asa au decontat aia din service-uri 5 curele + role + accesorii efectiv de-an poolea.
Cred ca detin recordu' de nr. de kituri de distributie schimbate pana in 30 mii km.
Da' unde nu-i cap...vai de picioare!Last edited by Kojak; 3 April 2014, 21:33.
Comment
-
Originally posted by shark 2013 View PostAcestea sunt pozele.nu stau sa mai fac altele.fiecare crede ce vrea.imi cunosc masina foarte bine si nu a fost lovita la usa dreapta spate.pana acum nu am avut pasageri spate care sa loveasca usa la deschidere .deja am trimis mail la vc dacia si astept raspuns
Sa intelegem ca n-ai primit nici acum un raspuns de la VC?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Salut,
Din cazua unor probleme personale, am fost nevoit sa aman putin prezentarea in service, pe care am facut-o intr-un final sambata dimineata. Mi-au spus ca ar fi gata pe marti-miercuri.
Am sunat sambata pe la 12 sa vad in ce stadiu se prezinta si deja era spalata si cu luneta si capota portbagaj date jos.
Am niste emotii, de nu va inchipuiti.
Am avut un sentiment pe cat de ciudat, pe atat de neplacut, de frustrant:
cand am predat-o sambata, era parcata in curtea reprezentantei, iar inginerul de la receptie, dupa ce mi-a inspectat-o de eventuale zgarieturi, a facut poze la bord si s-a urcat in ea s-o duca spre atelierele de tinichigerie. In momentul cand a pornit motorul, (i-am spus ca un milog sa aibe grija de ea, asta in timp ce el ma linistea de o mie de ori sa nu-mi fac probleme ca va fi ok) m-au trecut fiori reci, apoi ma uitam atat de trist cum pleaca altcineva cu masina mea sa o duca nu stiu unde, parca la taiere...am stat si m-am uitat pana cand nu am mai vazut-o, pana cand a disparut pe dupa hale. Am plecat pe jos de acolo, cu amar si tristete in suflet
Crunt sentiment, va garantez...
Acum, nu fac altceva decat astept telefonul lor..........Last edited by balooo; 7 April 2014, 10:34.sigpic
Comment
Comment